Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millaisia raskausoireita sinulla oli rv 7-8?

Vierailija
08.12.2014 |

:)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt, "kuumeinen" olo, rinnat aristivat ja tuntuivat kasvaneen yhdessä yössä pari kuppikokoa. Pahoinvointi alkoi, etoi koko ajan ja mikään ruoka ei maistunut.

Vierailija
2/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärivuorokautinen väsymys, riippumatta unen määrästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys, nälkä ja palelu

Vierailija
4/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huimaus, molemmissa raskauksissa hb laskenu heti 90-95

Vierailija
5/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin joka aamu kaiken mitä irti lähti. Työmatkat oli kammottavia kun eipä motarilla oikein viitsisi pysähtyä yrjölle, mulla oli pussi sylissä aina matkat. Koskaan ei kyllä varmaan tarvinnut siihen oksentaa, työpaikan pihalle asti sai pidettyä sisällä. Pari kertaa olin tiputuksessakin kun meni niin heikoksi kun välillä se huono olo kesti koko päivän. Selkä oli myös kipeä ja olin tosi väsynyt, viikonloppuisin nukuin tosi paljon. Tosi monet ruoat ja hajut ällötti, oli vain muutamia asioita mitä pystyi syömään (mehukeitto ja juustonaksut mm). Kaikki loppui kuin seinään kun rv 12 koitti :-)

Vierailija
6/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen viikkoa 10 oli oireena ainoastaan pientä veristä vuotoa. Pelottavaa mutta ihan normaalia.

Vierailija
7/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 07:58"]

Väsynyt, "kuumeinen" olo, rinnat aristivat ja tuntuivat kasvaneen yhdessä yössä pari kuppikokoa. Pahoinvointi alkoi, etoi koko ajan ja mikään ruoka ei maistunut.

[/quote]

Sama. Olen just noilla viikoilla. Jatkuva yhtäkkiä iskevä nälkä ja verensokerin lasku. Ei huvittaisi syödä, mutta pakko koska nälkä ja heikko olo.

Vierailija
8/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentelua ja kipeät rinnat.

Vierailija
9/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oksennellut jo pari viikkoa, ympäri vuorokauden. Väsytti ihan kamalasti.

Vierailija
10/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys ja armoton pahoinvointi jo viikolla 7.

Vierailija
11/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joitain oireita, mutta ei mitään niin vahvaa, että jos en olisi tiennyt olevani raskaana, niin ei sitä oireista olisi voinut päätellä. Kaikki oli kuitenkin niin lievää, että olisi selittynyt jollain muullakin.

Oireina rintojen kosketusarkuutta jonkin verran, hieman useammin nälkä kuin normaalisti, unen katkonaisuutta/ihmeellistä valvomista joinain öinä, normaalia pidemmät yöunet kokonaisina öinä, hyvin vähäinen rusehtava vuoto viikoilla 7-9. , yällä vessassa käyminen

Vierailija
12/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ekassa eikä tokassa raskaudessa. Kolmannessa oli etovaa oloa,väsymystä,sitten alkoikin liikkuminen käymään vaikeaksi liitios ym kipujen takia..