Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme mieheni kanssa rikastuneet - nyt kaikki sukulaiset ovat kerjäämässä

Vierailija
01.11.2021 |

Nyt on tullut kaikenlaisia nyyhkytarinoita veloista ja huonosta terveydestä minkä takia ei voi mennä töihin sun muita tuon tapaisia satuja.

Ollaan muka velkaa niille koska joskus ovat olleet lapsenvahteina tai muuten ovat auttaneet kun joskus oli vähän tiukkaa rahojen kanssa.

Miten tässä nyt toimia? En todellakaan aio antaa senttiäkään. Sen jälkeen ne kuitenkin haluaa vaan että olemme jatkuva rahahana heille.

Kommentit (214)

Vierailija
81/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ette anna mitään niin miksi kyselet vielä miten toimia? Nolla-aloitus.

Vierailija
82/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan sukulaisteni kanssa tekemisissä. Olen kuitenkin valmis lahjoittamaan heille, jos rikastuisin.

Joskus leikittelen ajatuksella suuresta voitosta. Mitäkö tekisin. No kyllä kaikille sisarilleni, kummilapsille antaisin muutaman tonnin/kymppitonnin taskurahaa. Omille lapsilleni tietysti hankkisin asunnot, joista maksaisivat näennäistä satasen vuokraa. Ei tarvitsisi lahjaveroja kumminkaan maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on rikastunut ja sinä siivestät.

Mitä sinun mielestäsi varakkaan/rikkaan vaimon pitäisi tehdä? Maksaa kaikkien sukulaistensa laskut miehensä rahoilla? Mielenkiintoinen kommentti nimittäin, sillä kyllä moni palstalainen olisi valmis ottamaan varakkaan puolison, mutta yhtäkkiä täällä haukutaan rikkaan vaimoa siivestäjäksi.

Ap:n varmaan kannattaa nyt ottaa ero ja antaa sen miehen ottaa joku sellainen, joka ei varmasti hyödy senttiäkään hänen rahoistaan, koska palstamammat hiilenä haukkuu siipeilijäksi. :D

Vierailija
84/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juurikaan sukulaisteni kanssa tekemisissä. Olen kuitenkin valmis lahjoittamaan heille, jos rikastuisin.

Joskus leikittelen ajatuksella suuresta voitosta. Mitäkö tekisin. No kyllä kaikille sisarilleni, kummilapsille antaisin muutaman tonnin/kymppitonnin taskurahaa. Omille lapsilleni tietysti hankkisin asunnot, joista maksaisivat näennäistä satasen vuokraa. Ei tarvitsisi lahjaveroja kumminkaan maksaa.

Ap ei mielestäni puhunut voitosta mitään? Ei Suomessa sitä paitsi edes voi noin vaan siirrellä suuria summia ihmisten tileille. Kyllä siinä verottaja vähintäänkin puuttuu peliin ja pankit kyllä tekee kaikkensa hankaloittaakseen lahjoittajan elämää.

Vierailija
85/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis he ovat auttaneet teitä kun teillä on ollut tiukkaa? Miksi ette voi tehdä samaa heille?

Eipä todellakaan ole mitään duhteellisuuden tajua noissa avunpyynnöissä. Nytkö sitten pitäisi lahjoittaa heille kymppitonneja vain sen takia koska mies tienaa muutaman miljoonan vuodessa? Heidän avut olivat silloin joitain satasia, ehkäpä tonnin luokkaa välillä.

Ap

Miksi valehtelet? Ei miljonäärin vaimo täällä iltaansa viettäisi. Rahalla saa parempaakin tekemistä kuin av:lla roikkuminen. 

Täällä on vasta iltapäivä. Ollaan nyt lomalla los cabosissa ja mikäs sen mukavampaa kuin kirjoitella vauva palstalle ja makoilla palmujen alla.

Ai Porvoossa on nykyisin eri aikavyöhykekin kuin muualla Suomessa :D Jukkapalmun allako siellä makoilet :D

Meksikossa

Kartelli vie kaikki, niin eipä ole enää huolia kerjäävistä sukulaisista.

Vierailija
86/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat oksettavia oman navan tuijottelijoita, ei mulla muuta. Varsinkin rikkaat ovat tällaisia. Ovat muka ITSE kaiken tehneet, juupa juu.

Vierailija
87/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse rikastuisin auttaisin muita jotka tarvitsevat apua. Olen yksinhuoltaja, joten olen nähnyt elämän nurjaa puolta. Todellakin auttaisin jos minulle sataisi taivaalta rahaa. Ei olisi minulta pois, saisin tästä hyvän mielen siis auttamisesta.

Vierailija
88/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on rikas, miten ne rahat ovat sinun hallussasi? Eikö osannut vaatia avioehtoa? Toisaalta, vain kuolema tai avioero voi tuoda oikeuden tasinkoon tai perintöön, joten et voikaan jaella toisen rahoja, tekemättä rikosta.

Minulla on oma tili jonne tulee automaattisesti kymppitonni kuukaudessa. Ei ole avioehtoa. Mies on kyllä sanonut että hänen asianajajan mukaan meidän pitäisi tehdä sellainen.

-lahjavero

Vierailija
89/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi noita ap:n päiväunia. Juupajuu, jos rikastuisit niin haistattaisit pitkät kaikille sukulaisillesi ja ystävillesi. (joita ei ilmeisesti juurikaan enää ole, koska olette jatkuvasti kinuamassa heiltä apua.) 

Herää todellisuuteen pahvi ja mene töihin!

Vierailija
90/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on rikas, miten ne rahat ovat sinun hallussasi? Eikö osannut vaatia avioehtoa? Toisaalta, vain kuolema tai avioero voi tuoda oikeuden tasinkoon tai perintöön, joten et voikaan jaella toisen rahoja, tekemättä rikosta.

Minulla on oma tili jonne tulee automaattisesti kymppitonni kuukaudessa. Ei ole avioehtoa. Mies on kyllä sanonut että hänen asianajajan mukaan meidän pitäisi tehdä sellainen.

-lahjavero

Ei puolison mitään lahjaveroa tarvii maksaa.

Vierailija
91/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat oksettavia oman navan tuijottelijoita, ei mulla muuta. Varsinkin rikkaat ovat tällaisia. Ovat muka ITSE kaiken tehneet, juupa juu.

Öö no mistä kaikkialta sun mielestä rikkaan/varakkaat omaisuutensa ovat mielestäsi saaneet? Alkaa ottaa pattiin tuollaiset kommentit, sillä miehelleni ja minulle on tultu useampaan otteeseen tivaamaan, että mistä on rahat saatu ja ei ole itse tienattuja. Mitä helve ttiä se sinun tai kenenkään per settä kutittaa?

Jos elämässä on onnistunut pelaamaan korttinsa oikein, tehnyt töitä, sijoittanut tms, niin se ei kuulu kenellekään! Ei ole mitään tilivelvollisuutta kertoa varallisuudestaan yhtään mitään sinunlaisillesi katkerille ihmisille.

Vierailija
92/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Onpa hienoo.

Vierailija
93/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin Silppu taas poistui, kun tuli tunnistetuksi!

En ole silppu ja täällä olen vieläkin

Ap

Miksi sitten kirjoitat täysin samanlaisesta aiheesta kuin hän, kirjoitat yhdyssanat erikseen, etkä käytä pilkkuja. Kaikki Silpun tavaramerkkejä. Varsinkin tuo miehen rikkauksilla leuhkiminen. Taidat olla venäläinen?

En ole venäläinen. Tuo silppu on sitten ollut samassa elämäntilanteessa, eikö muka olisi mahdollista?

Vierailija
94/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkää sukulaisille squid game!

Vierailija
95/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mista ne saivat tietaa rahoistasi? Sinulta?

Miehelläni on menestyvä firma. Jokainen voi googlata ja nähdä viime vuoden tuloksen. Muutimme myös juuri isoon taloon.

Alemman sosiaaliluokan ongelmia.

Ei täällä sivistyksen parissa kenelläkään sukulaiselle käy mielen vieressäkään että kenenkään puoliso kävisi töissä jakaakseen rahat huonommin tienaavilla sukulaisille. Olkoonkin sitten lakimies, lääkäri tai toimitusjohtaja.

Pankkitilin saldo on kyllä asia jota ei kukaan kysy. Samassa pöydässä pystymme istumaan kaikki vaikka yksi saisi elantonsa toimeentulotuesta, toinen hanttihommista ja kolmas sijoituksista. Kukaan ei nyrpistele kulmiaan toisen halvalle vuokra-asunnolle vaikka itse asuisi kartanossa.

Vierailija
96/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis he ovat auttaneet teitä kun teillä on ollut tiukkaa? Miksi ette voi tehdä samaa heille?

Eipä todellakaan ole mitään duhteellisuuden tajua noissa avunpyynnöissä. Nytkö sitten pitäisi lahjoittaa heille kymppitonneja vain sen takia koska mies tienaa muutaman miljoonan vuodessa? Heidän avut olivat silloin joitain satasia, ehkäpä tonnin luokkaa välillä.

Ap

Miksi valehtelet? Ei miljonäärin vaimo täällä iltaansa viettäisi. Rahalla saa parempaakin tekemistä kuin av:lla roikkuminen. 

Provo tämä varmaan on, mutta miksi ei miljonäärin vaimo aikaansa viettäisi täällä, jos on ennenkin tykännyt roikkua? Mihin se perusluonne katoaisi rahan takia. Ja mitä ylipäätänsä rahalla on tekemistä käykö av-palstalla vai ei. Jos voittaisin lotossa, niin ihan varmasti kävisin täällä senkin jälkeen. 

Vierailija
97/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin Silppu taas poistui, kun tuli tunnistetuksi!

En ole silppu ja täällä olen vieläkin

Ap

Miksi sitten kirjoitat täysin samanlaisesta aiheesta kuin hän, kirjoitat yhdyssanat erikseen, etkä käytä pilkkuja. Kaikki Silpun tavaramerkkejä. Varsinkin tuo miehen rikkauksilla leuhkiminen. Taidat olla venäläinen?

En ole venäläinen. Tuo silppu on sitten ollut samassa elämäntilanteessa, eikö muka olisi mahdollista?

Ei ole mahdollista, että kaikki täsmää sataprosenttisesti.

Vierailija
98/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö no mistä kaikkialta sun mielestä rikkaan/varakkaat omaisuutensa ovat mielestäsi saaneet? Alkaa ottaa pattiin tuollaiset kommentit, sillä miehelleni ja minulle on tultu useampaan otteeseen tivaamaan, että mistä on rahat saatu ja ei ole itse tienattuja. Mitä helve ttiä se sinun tai kenenkään per settä kutittaa?

Jos elämässä on onnistunut pelaamaan korttinsa oikein, tehnyt töitä, sijoittanut tms, niin se ei kuulu kenellekään! Ei ole mitään tilivelvollisuutta kertoa varallisuudestaan yhtään mitään sinunlaisillesi katkerille ihmisille.

No, jos onni ei ole ollut myötä esim. lottopotin kautta, niin ne rahat on jonkun työntekijän selkänahasta revitty. Aika harva "työllään rikastunut" on omin käsin ja jaloin sitä ollut tekemässä. Firman työntekijät ovat tehneet, firma on menestynyt, omistaja myy itsensä suuremmalle firmalle ja saa siitä miljoonia. En tuosta nyt niin suurta ylpeyttä tuntisi. Mutta jos ei pienellä ihmisellä muuta kehuskeltavaa ole, niin mikäs siinä. Minä vain en sellaista arvosta.

Vierailija
99/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Provo tämä varmaan on, mutta miksi ei miljonäärin vaimo aikaansa viettäisi täällä, jos on ennenkin tykännyt roikkua? Mihin se perusluonne katoaisi rahan takia. Ja mitä ylipäätänsä rahalla on tekemistä käykö av-palstalla vai ei. Jos voittaisin lotossa, niin ihan varmasti kävisin täällä senkin jälkeen. 

Niin, se perusluonne. Bitch on bitch vaikka voissa paistaisi - tai kääriytyisi turkiksiin ja timantteihin. Huonosta ihmisestä ei tule hyvää rahallakaan, eikä varsinkaan sillä.

Vierailija
100/214 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mista ne saivat tietaa rahoistasi? Sinulta?

Miehelläni on menestyvä firma. Jokainen voi googlata ja nähdä viime vuoden tuloksen. Muutimme myös juuri isoon taloon.

Eli miehesi on rikastunut, et sinä. Pian vaihtaa sinut nuorempaan. Tai ainakin fiksumpaan.