Olenko uupunut?
En ole jaksanut nousta sängystä lainkaan tänään. No kävin vähän syömässä, mutta muuten olen vain makoillut ja lukenut/kuunnellut jotain. Muutenkin on vaikea jaksaa olla pystyasennossa koko päivän ja työpäivän jälkeen olen aivan puolikuollut. Sinällään työ ei ole raskasta, vaan kaikenlainen tekeminen väsyttää yhtä paljon. Minulla ei siis ole tavallisessa arjessa tarpeeksi aikaa palautua. Mitä minä teen? Hävettää mennä työterveyteen ja myöntää, etten jaksa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Oletko aiemmin kokenut samaa oloa?
Ei tämä ihan uutta ole. Palautumisessa on ollut haasteita viimeisen 10 vuoden ajan, mutta nyt tuntuu, ettei kuukauden kesälomallakaan ehtinyt palautua.
Työterveyteen ja siitä lyhennettyä työaikaa neuvottelemaan jos et halua keskustella suoraan (lähi)esihenkilön/johdon kanssa.
Kannattaa mennä myöntämään ajoissa. Ite en myöntänyt ajoissa itselleni enkä muille ja nyt olen edelleen yhtä uupunut vaikka olen ollut kohta vuoden sairaslomalla. En jaksa kuin istua sohvalla. Heti herätessä nukuttaa ja ahdistaa. Ihan pienet asiatkin on hirveän työn ja tuskan takana.
Oletko aiemmin kokenut samaa oloa?