Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään käynyt kaupassa näin?

Vierailija
11.01.2015 |

tänään kun olin kaupassa olin hakemassa leipää ja kärryni oli VIERESSÄNI niin joku otti kärryistäni juuston ja käveli ohitseni ihan pokerface! Käveli niin nopeasti ohi että meni jo siihen asian sisäistämisestä ( tyhjälle tuijottelun) kauvan etten kerennyt sanomaan tälle tyypille mitään! Uskomatonta! Olisin halunnut sanoa oikeen kunnolla tollasseelle laiskalle k*usipäälle jotain! 

-25mies

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle! :D olin kaupassa myös kerran kun jokin vähän vanhempi rouva tuli ja otti tavaraa oikeen molemmin käsin! 

2/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mullakin käynyt noin. Olin Helsingissä jossain normaalissa kaupassa josa kävin vaate osasto puolella kattomassa jos olis alennuksessa joulun jälkeen, niin joku vähän nuorempi kuin minä (olen 35) tuli ja otti paidan kauppakoristani! Onneksi sain sanottua, että en ole hylly! Ja kyllähän tuo pelästyi kunnolla :D  varmaan ei edes itse huomannut ajatuksissaansa :D

4/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä laittanut tavaraa joskus väärään kärryyn. t:3

Vierailija
5/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olen joskus laittanut tavaroita muiden kärryyn. Vahingossa kylläkin. Joskus aletavaroita on kerätty kärryihin, ovatko luulleet sellaiseksi? Tai sitten se on ollut viimeinen kappale sellaista juustoa, ja on pokkana pöllinyt sen kärrystäsi. 

Torilla kerran olin maksamassa mansikoita, niin kaksi mummoa tuli ja siitä vain maistoi mansikoita juuri ostamastani laatikosta. Niille kyllä sanoin, että ostakaa omat mansikat. Suuttuivat. 

Vierailija
6/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo:D aika hassulta kuullostaa että joku tulis vaa muinamiehin ja ottais tavaraa toisen kärrystä! :D en tiiä kyl mitä itse tekisin tossa tilanteessa. Varmaan olisi samanlainen tyhjään tuijottelu ja kova asian sisäistäminen! ;D

Vierailija
7/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:59"]

Ei, mutta olen joskus laittanut tavaroita muiden kärryyn. Vahingossa kylläkin. Joskus aletavaroita on kerätty kärryihin, ovatko luulleet sellaiseksi? Tai sitten se on ollut viimeinen kappale sellaista juustoa, ja on pokkana pöllinyt sen kärrystäsi. 

Torilla kerran olin maksamassa mansikoita, niin kaksi mummoa tuli ja siitä vain maistoi mansikoita juuri ostamastani laatikosta. Niille kyllä sanoin, että ostakaa omat mansikat. Suuttuivat. 

[/quote]

mulle on käyny toi mansikka juttu kans! Olikohan kyseessä samat mummot! :D

Vierailija
8/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanu kerran kiireessä jonkun kärrystä limsapullon. Oli sen verta mahtipontinen (kooltaan) että ei tarvinnut sitä! Onneksi ei huomannut mitään. Ei kyllä kauheen kauvan hänen takaa ajonsa olisi kestänyt!

Vierailija
9/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt kerran ihan Siwassa noin. Pieni kauppa kyllä mutta näin kun pari teiniä käveli vain poispäin nauraen ja ajattelin vaan että mitäs vittua ja katoin kärryyni nii oli sixpack viety viel karhuna! Kävin hakee uuden ja nauroin vaan nähdessäni että he olivat pikkasen paniikissa kassalla kun vale henkkarit ei menny läpi! :D hahaah karma.

Vierailija
10/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole käynyt (vielä) 

Vierailija
11/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo käynyt, mutta lapseni kävi hakemassa jonkun karkkipussin toisen kärryistä. Tietysti käytiin pyytämänsä anteeksi, ja tämä nainen ottaa asian vain rennosti ja kertoi, että asia vain nauratti kun vähän aikasemmin oli jo joku mummo käynyt ottamassa hänen kärryistäänsä jotain vessapapereja. :D kyllä noita vissiin sitten on! :D

Vierailija
12/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta kärryni on pöllitty

Vierailija
13/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei henk. Kohtaisesti oo käyny mut mun äidille parikertaan on

Vierailija
14/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:01"]

[/quote]

[/quote]

K-alkuisessa pikkukaupungissa? 

Vierailija
15/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut vahingossa tavaraa väärään kärryyn niin, omistaja huomasi vasta kun olin ottamassa sitä pois :D onneksi hänellä ei alunperin ollut sitä tavaraa joten väärinkäsitykseltä vältyttiin.

Vierailija
16/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran otettu kauppakärryni! Etsin sitä paljon mutten löytänyt! Olin kaupassa sitten vähän kauvempaan! Varmasti osa katsoi kun tulen uudestaan kärryjen kanssa! :D

Vierailija
17/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, tapahtuuko tällaista oikeesti?! Ite en oo koskaan huomannu... o_O

Vierailija
18/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:01"]

[/quote]

[/quote]

K-alkuisessa pikkukaupungissa? 

[/quote]

Olin Kuopiossa mutta en ny tiiä onko pikkune kaupunki:D 

Vierailija
19/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ei ole käynyt, mutta laivan buffetissa ruokaa lautaselle lapatessani edelläni ollut nainen kääntyi minua kohti, osoitti lautastani, kysyi onko tuo lohta ja nappasi lohen lautaseltani. Jäin siinä ihan suu auki kanssa.

Vierailija
20/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:23"]

Ei hemmetti, tapahtuuko tällaista oikeesti?! Ite en oo koskaan huomannu... o_O

[/quote]

kyllä, kyllä tapahtuu! :D