Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kumppanillasi olisi selkäsi takana toinen suhde, haluaisitko tietää? Kesto esim yli puolet avioliitostanne, tai vuosia?

Vierailija
14.04.2025 |

Jos kumppanillasi olisi selkäsi takana toinen suhde, haluaisitko tietää? Kesto esim yli puolet avioliitostanne, tai vuosia?

Jos kyllä, miten? Olisiko väliä kertojalla tai tavalla kertoa?

Jos ei, miksi et?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haluaisin. Ei ole väliä, kuka kertoo ja miten. Sattuisihan se, mutta valheessa eläminen tuhlaisi loppupeleissä koko elämän 

Vierailija
2/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin tietää.

Kertojalla olisi väliä, samoin tavalla. Todisteita pitäisi olla.

T: Tuntematon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää. Sen jälkeen voisin päättää mitä teen asialle. Kertojalla ei ole väliä, mutta olisi tietysti hyvä että olisi jotain "konkreettista" todistusta asiasta tai edes vinkki miten ja missä voisi itse todentaa tilanteen.

Vierailija
4/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin haluaisin tietää. Ei väliä kertojalla tai millään, kunhan saan tietää, jotta voin tehdä päätökseni suhteen jatkosta faktojen perusteella.

Sehän on ihan kauhea ajatus, että olisi siinä petettävänä vuosikaudet, ja "kaveritkin" tietäisivät, mutta kukaan ei sanoisi mitään.

Vierailija
5/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin haluaisin. Ei ole väliä, kuka kertoo ja miten. Sattuisihan se, mutta valheessa eläminen tuhlaisi loppupeleissä koko elämän 

Tämä.

Vierailija
6/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin haluaisin tietää. Ei väliä kertojalla tai millään, kunhan saan tietää, jotta voin tehdä päätökseni suhteen jatkosta faktojen perusteella.

Sehän on ihan kauhea ajatus, että olisi siinä petettävänä vuosikaudet, ja "kaveritkin" tietäisivät, mutta kukaan ei sanoisi mitään.

Näin. Toki jos olisi jotain konkreettista kertoa siitä olisi apua. Mutta ihan vain varoituksen sana tietysti avaisi silmät että voisi itsekin etsiä ne todisteet.

Jos joku tietäisi, eikä kertoisi, en luottaisi enää heihinkään.

Vierailija
7/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde jatkuisi edelleen, haluaisin tietää. Jos olisi jo loppunut, en enää haluaisi.

Vierailija
8/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde jatkuisi edelleen, haluaisin tietää. Jos olisi jo loppunut, en enää haluaisi.

Mikset? Odottaisit tuleeko seuraava?

Vierailija
9/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tietää. Jos toinen henkilö olisi jättänyt kumppanini pitkän suhteen jälkeen, ja kumppani olisi kanssani vain siksi, ettei halua olla yksin, haluaisin todellakin tietää.

Vierailija
10/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pitää kertoa. 

Se on sitten fiftisixti, että tuleeko ero vai ei. 

Tieto kyllä sattuu ihan saata nasti. Märkä rätti kasvoille ja matto pois jalkojen alta yhtäaikaa 

Vierailija
11/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun vaimolla olisi ollut pitkä suhde, josta en ole tiennyt ja joka ei ole vaikuttanut meidän suhteeseen mitenkään, niin olisi varmaan parempi etten tietäisi. Jos muut tietävät, niin sitten olisi kohtuullista, että minäkin tietäisin.

Vierailija
12/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää.

Olin suhteessa 4 vuotta varattuun mieheen. Tietääkseni suhde oli heillä ihan ok. Nainen halusi naimisiin ja lapsia. Tämä mies varmaan kyllä viihtyi mutta ei häitä eikä ristiäisiä tullut. Nainen siitä sitten lähti, mies oli rikki ja ihmeissään.

Lopetin suhteen, tapasin nykyisen puolisoni. Itse en petä. Oli nuoruuden juttuja tuo ja en kadu.

Vierailija
13/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun vaimolla olisi ollut pitkä suhde, josta en ole tiennyt ja joka ei ole vaikuttanut meidän suhteeseen mitenkään, niin olisi varmaan parempi etten tietäisi. Jos muut tietävät, niin sitten olisi kohtuullista, että minäkin tietäisin.

Aina on useampi joka tietää. Tai se tulee jossain kohtaa ilmi. Sua ei hirvitä taudit?

Luulen et pettäjä jos on kyseessä nainen, kertoo ainakin yhdelle ystävälle, joka kertoo muutamalle. Mies ei pettäjänä välttämättä varsinaisesti kerro kenellekään, mutta hän tyypillisesti saattaa tavata toista naista kavereiden nähden. Lisäksi kourallinen ihmisiä saattaa nähdä nämä salailijat jossain.

Vierailija
14/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Parempi elää vain puoli elämää valheess kuin koko elämä. En halua kuulla vasta kuolinvuoteella, että uhrasin elämäni valehtelijalle. 

Vierailija
15/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin heti tietää.

Vierailija
16/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä sillä tiedolla tekisin? Hyvä vain jos ukonrahjus harrastaa. Toki jos tietäisin,  voisin välillä käskeä sen häipymään vaikka viikoksi.

Vierailija
17/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap:n pointti?

Vierailija
18/18 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ap:n pointti?

Ihan puhdas uteliaisuus. Eräs tuttava kuuluu tähän en halua tietää -porukkaan. Miehellään on ollut salasuhde kohta vuosikymmenen. Eikä enää edes niin salainen. Useampi on hänelle siitä tiedon saatuaan kertonut, mutta ei halua kuulla on ollut vastaus kaikille. Somessa pitää yllä onnellista kiiltokuvaa. Hämmentävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi