Onko kellään käynyt kaupassa näin?
tänään kun olin kaupassa olin hakemassa leipää ja kärryni oli VIERESSÄNI niin joku otti kärryistäni juuston ja käveli ohitseni ihan pokerface! Käveli niin nopeasti ohi että meni jo siihen asian sisäistämisestä ( tyhjälle tuijottelun) kauvan etten kerennyt sanomaan tälle tyypille mitään! Uskomatonta! Olisin halunnut sanoa oikeen kunnolla tollasseelle laiskalle k*usipäälle jotain!
-25mies
Kommentit (81)
Minulta ei ole kärryistä viety, mutta kerran yksi nainen alkoi kassalle lapata ostoksiaan minun ostosten sekaan vaikka olin sen kaulan laittanut väliin. Siis ihan toisten ostosten päälle vaan kasasi eikä jatkeeksi. Huomautin asiasta niin nainen vain tuhisi että mitäs vittu oot siinä.
Toisen kerran ostokseni on yritetty varastaa kassalta maksamisen jälkeen. Joku alkoi pakkaamaan tavaroitani valikoiden kalleimpia tuotteita. Kassa puuttui asiaan onneksi. Sain takaisin kaikki mitä maksoin ja kyseisen henkilön selitys oli etten minä niitä kuitenkaan tarvitse...Idioottia porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:57"]Minulta ei ole kärryistä viety, mutta kerran yksi nainen alkoi kassalle lapata ostoksiaan minun ostosten sekaan vaikka olin sen kaulan laittanut väliin. Siis ihan toisten ostosten päälle vaan kasasi eikä jatkeeksi. Huomautin asiasta niin nainen vain tuhisi että mitäs vittu oot siinä.
Toisen kerran ostokseni on yritetty varastaa kassalta maksamisen jälkeen. Joku alkoi pakkaamaan tavaroitani valikoiden kalleimpia tuotteita. Kassa puuttui asiaan onneksi. Sain takaisin kaikki mitä maksoin ja kyseisen henkilön selitys oli etten minä niitä kuitenkaan tarvitse...Idioottia porukkaa.
[/quote]
Minullekkin kerran kassalla käynyt vastaavaa. Nainen tunki meikkejä ostoksieni sekaan ja huomasin vasta kun olin maksanut ja pakkaamassa. Huomautin asiasta ja halusin palauttaa tuotteet. Tämä nainen sitten sanoi että ne ovat hänen. Kassa pyysi odottamaan jotta voi hoitaa palautuksen siinä samantien. Nainen alkoi tiuskimaan että eikai hänen nyt niitä täydy maksaa kun minä ne jo maksoin niin annan ne vain hänelle ja sillä selvä. No en antanut tietenkään!
Äitini korista taas napattiin kerran tamppooneja. Ehkä kyseistä naista hävetti mennä hyllylle niin äkkiäkös korista nappasi. Jäi kyllä kiinni ja palautti tamppoonit koriin kun äitini sitä vaati.
Kaikenlaisia röyhkeitä ihmisiä sitä joskus onkin liikkeellä.
Multakin on yritetty maksun jälkeen varastaa tavaraa! Onneks siin oli vartija lähellä.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:04"]
Oon ottanu kerran kiireessä jonkun kärrystä limsapullon. Oli sen verta mahtipontinen (kooltaan) että ei tarvinnut sitä! Onneksi ei huomannut mitään. Ei kyllä kauheen kauvan hänen takaa ajonsa olisi kestänyt!
[/quote]
olenko ainoa joka nauroi tätä? :D
[/quote]
Olet. Luultavasti olet myös jutun kirjoittaja, koska en käsitä miten kukaan voi olla niin v*tun tyhmä, että luulee mahtipontisen tarkoittavan suurikokoista. Tai sitten on jotain wt-salakieltä, jota vain toinen amislainen voi ymmärtää.
[/quote]
en ole kyllä jutun kirjoittaja! Olisin käyttänyt sanaa läski ihanvain.... Ajatus mahtipontisesta (läski) vaan naurattaa :D
[/quote]
Nyt en enää ymmärrä. Milloin mahtipontinen on alkanut tarkoittaa läskiä?
Rautakaupan ostoskärryistä katosi kerran se lukkolaite, johon pannaan kolikko pantiksi. Infopisteessä oltiin ihan yhtä äimänä kuin minäkin olin. Harmitti se euro, joka meni lukon mukana. Joku oli tainnut keksiä aika monimutkaisen ja pienet, mutta tasaiset tulot takaavan ansaitsemiskeinon.
Hei! Muistin tän ketjun ja tuli tänään tollanen. Tilanne. Onneks oli vielä voimassa tää :D
eli kun olin ostamassa tänään päivällistä niin joku vanhus sanoi minulle ekaksi vähän käheästi tarvitsen sitä (osoitti minun käsissä olevaa peruna pussia) en tajunnut aluksi koska hän puhui niin huljaa ja samanlaisia perunapusseja oli vieressäni. Sitten hän huutaa todella lujaan no ei tarvitse auttaa mummoa! Ja olin ihan hämilläni ja kyllä vähän aikaan tuijotin kun mummo lähti. Siinä jotku vähä tuijotti vihasesti. No jatkoin ja hain kalaa niin ei kauvan kun tää kyseinen mummo tuli ja otti perunapussini! No hain uuden ja lähdin kotiin.
Kuullostaa naurettavalta mutta olin oikeasti niin pihalla siinä tilanteessa!
Mulle kävi kerran kun ostin jäätelöä että jokin lintu tuli ja nokkasi sitä, pelästyin ja pudotin jäätelön:(
Kerran ostin alennuksesta ison kasan koristetyynyjä koska -70% :D niin joku tuli ja otti pari!! Olin vain anteeksi mutta noi oli mulla ja hän kattoi mua vihasesti ja sanoi sulla on tarpeeksi ja lähti. Sinne meni 2seepraraidallista koristetyynyy:( ne olis sopinu meiän nahkasohvaan:(
Mulle tulee mieleen noista vanhuksista, jotkaottaa tota tavaraa toisten kärryistä se Frendeistä ensimmäisillä kausilla oleva pappa joka aina sanoikaiken olevan hänen tai, että ne VOISI olla hänen! :D
Jos joku ottais multa jotain sais kuulla kunniansa! >:(
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:04"]Oon ottanu kerran kiireessä jonkun kärrystä limsapullon. Oli sen verta mahtipontinen (kooltaan) että ei tarvinnut sitä! Onneksi ei huomannut mitään. Ei kyllä kauheen kauvan hänen takaa ajonsa olisi kestänyt!
[/quote]miksi mua nauratti ;D
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:06"]Multakin on yritetty maksun jälkeen varastaa tavaraa! Onneks siin oli vartija lähellä.
[/quote]minä taas vahingossa otin jonkun muun maitopurkin kun olivat niin vierekkäin siinä liukuhihnalla. Palautin kun huomasin, onneksi se toinen ei huomannut mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:59"]
Ei, mutta olen joskus laittanut tavaroita muiden kärryyn. Vahingossa kylläkin. Joskus aletavaroita on kerätty kärryihin, ovatko luulleet sellaiseksi? Tai sitten se on ollut viimeinen kappale sellaista juustoa, ja on pokkana pöllinyt sen kärrystäsi.
Torilla kerran olin maksamassa mansikoita, niin kaksi mummoa tuli ja siitä vain maistoi mansikoita juuri ostamastani laatikosta. Niille kyllä sanoin, että ostakaa omat mansikat. Suuttuivat.
[/quote]
Mistähän lähtien kylmäsäilytystä vaativia tuotteita olisi myyty huoneenlämpöisestä ale-kärrystä?
Mä olen joskus Ikeassa napannut jonkun toisen kärryt. Vahingossa siis. Jossain siellä hyllyjen välissä seikkailin ja olin ne kärryt jättänyt yhden hyllyn päätyyn. Ilmeisesti muistin sitten sijaintipaikan väärin ja sen enempiä katsomatta sitten nappasin kärryt ja jatkoin matkaa. Jonkin matkaa niiden kanssa menin, ennen kuin huomasin, että oli vieraan näköisiä tavaroita. Ei muuta kuin takaisin omia kärryjä etsimään :)
Erään kerran ruokaostoksilla ollessani otin tyytyväisenä kärryt, jotka olin jättänyt odottamaan hyllyjen väliin. Jatkoin ostosten tekoa, maksoin ja pakkasin. Kotona kun aloin purkaa ostoksia niin olin että mitä!
Karkkia, oliiveja, muroja, tamponeja, yösiteitä kaiketi, jotain meikkijuttua jne.. Eipä kait siinä, vahinkoja sattuu..
T. 32-v mies
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:23"]Ei hemmetti, tapahtuuko tällaista oikeesti?! Ite en oo koskaan huomannu... o_O
[/quote]
Meillä on vaan huonot ostokset, kun kukaan ei halua pölliä :D
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:36"]
Olin kerran parivuotta sitten opiskeluaikoinani ruokkiksella hakemassa jotain syötävää koulun lähellä olevasta kaupasta. Siellä tuli vanha pappa luokseni ja koski ostoskippaani jonossa. Luulin hänen ottavan tukea joten en kiinnittänyt asiaan niin paljon huomiota vast kun laitoin tavarat kassalle niin siellähän oli paksu kurkku ja sen ympärillä oli kaksi kortsukippoa! Olin paniikissa koska takanani oli jonoa ja tavarat oli jo hihnalla. Päätin ostaa kurkun ja kaksi kortsupakettia siis. Takanani oli vielä onnekseni samalla hissan kurssillani oleva mies joten tämä oli todella noloa! Todella pervo pappa!
[/quote]
En mä ymmärtänyt tätä. Oli kippaa, kippoa, pakettia ja kurkku. Eli mitä sun ostoskorista/kärrystä vietiin vai vietiinkö mitään?
[/quote]
hän laittoi kippooni kurkun ja kaksi kondomipakettia. En huomannut tilannetta kun vasta kun laitoin tavarat hihnalle. Luulin vanhan miehen ottaneen tukea!
[/quote]
...mihin hemmetin kippoon? Meillä on kaupoissa kärryjä ja koreja, eipä tulis mieleenkään lähteä joku kippo kourassa ostoksille.
[/quote]
no voi saatana ku sua raapii niin vitusti! Etkö tajua että tarkottaa ostoskippo= ostos vitun kori saatana
[/quote]
Pakko huomauttaa, että tässä oli 2 eri ihmistä ihmettelemässä kippoja ja tarinaa... Joka muuten on vieläkin aika epäselvä...
No mitään tollasta ei ole mutta kun olin täyttämässä kirppispöytää niin joku vei mun laukun jossa olin tuonut vaatteita :D oli siinä lattialla mun vieressä enkä huomannut että joku tantta nappas sen, ihmettelin tovin kunnes satuin kassalle jossa ihmettelivät hukassa olevaa hintalappua. Kun huomautin että se on ihan mun oma laukku niin tämä tantta suuttui siitä että jätetään noin vaan tavaraa pitkin käytäviä hämäävästi... Sain sen kyllä sitten onneksi takaisin!
Olin kerran joulun aikoina kaupassa kun oli viimeistä konvehtirasiaa ottamassa, kun jokin nuorempi mies kertoi hänen tilanteensa ja kuinka hän niin tarvitsi sen rasian mummolleensa. Olin vain että okei ota vain, koska mies kerroin mummon olevan sairaalassa... Niimpä vähän ajan päästä sieltä tuleekin se "sairaalassa oleva mummo" ja sanoi ihmetellen ettei ole ollut sitten viimevuoden jälkeen sairaalassa... Oli niin myötähäpeä tätä miestä kohtaan että päätin jättää vain heidät ja lähdin kotiin ilmaan suklaa rasiaa.