Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään käynyt kaupassa näin?

Vierailija
11.01.2015 |

tänään kun olin kaupassa olin hakemassa leipää ja kärryni oli VIERESSÄNI niin joku otti kärryistäni juuston ja käveli ohitseni ihan pokerface! Käveli niin nopeasti ohi että meni jo siihen asian sisäistämisestä ( tyhjälle tuijottelun) kauvan etten kerennyt sanomaan tälle tyypille mitään! Uskomatonta! Olisin halunnut sanoa oikeen kunnolla tollasseelle laiskalle k*usipäälle jotain! 

-25mies

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh uskomatonta! Olisin varmaan niin ihmeissäni etten osaisi sanoa mitään.

Vierailija
42/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meinannut ottaa kärrystä nimenomaan koska olen huomannut että jotain ale tuotteita laitetaan kärryhin. Onneksi olen ajoissa tajunnut että ei nämä olekaan sellaiset. Muuten en tajua tahallaan ottamista toiselta. Näen sen viestinä että tältä ihmiseltä itseltäänkin saa ottaa mitä hyvänsä(ja ehkä onkin otettu ja siitä on tullut joku trauma).

Vierailija
44/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:36"]

Olin kerran parivuotta sitten opiskeluaikoinani ruokkiksella hakemassa jotain syötävää koulun lähellä olevasta kaupasta. Siellä tuli vanha pappa luokseni ja koski ostoskippaani jonossa. Luulin hänen ottavan tukea joten en kiinnittänyt asiaan niin paljon huomiota vast kun laitoin tavarat kassalle niin siellähän oli paksu kurkku ja sen ympärillä oli kaksi kortsukippoa! Olin paniikissa koska takanani oli jonoa ja tavarat oli jo hihnalla. Päätin ostaa kurkun ja kaksi kortsupakettia siis. Takanani oli vielä onnekseni samalla hissan kurssillani oleva mies joten tämä oli todella noloa! Todella pervo pappa! 

[/quote]

En mä ymmärtänyt tätä. Oli kippaa, kippoa, pakettia ja kurkku. Eli mitä sun ostoskorista/kärrystä vietiin vai vietiinkö mitään?

[/quote]

hän laittoi kippooni kurkun ja kaksi kondomipakettia. En huomannut tilannetta kun vasta kun laitoin tavarat hihnalle. Luulin vanhan miehen ottaneen tukea!

[/quote]

...mihin hemmetin kippoon? Meillä on kaupoissa kärryjä ja koreja, eipä tulis mieleenkään lähteä joku kippo kourassa ostoksille.

[/quote]

no voi saatana ku sua raapii niin vitusti! Etkö tajua että tarkottaa ostoskippo= ostos vitun kori saatana

Vierailija
45/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa joku tyyppi tuli ottaa kerran sipsipussin ja ku sanoin vaa mitäs helvettiä sää teet nii se oli vaa ettei anorektikoiden tartte syödä pakolla! Ja lähti. Tölläsin vaan ihan sanattamana! En ole anorektikko olen normaalipainoinen! 

Vierailija
46/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kertoi kerran Hesseä olleessaansa jotku nuoret tuli ja otti ranskalaiset  ja lähtikarkuun. Eihän tollasessa tilanteessa voi kuin tökätä suu auki! Nin isäni kertoi minulle kuinka kaikki hänen lähellä istuvat tuijottivat suu auki myös myyjä. Vissiin sai uudet ranskikset.

Vierailija
47/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa yritti nyt vähän ennen joulua lelukaupassa yksi naikkonen napata kärrystä pehmolelun, olin ottanut hyllystä viimeisen suosituista hahmoista. Älähdin kovaäänisesti ja täti luikki pää kumarassa tiehensä. :D

Vierailija
48/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei liity tähän mutta kerran yksi vanha varmaan dementikko tuli kysymään multa (olen 23)  haluaako nuori tyttö jäätelöä? Olin vain kauhuissani ei kiitos ja lähdin pois. Se oli ihan sairaan pelottavaa! En oo käyny PITKÄÄN aikaan siellä kaupassa! 

Ja m mulle ei oo käyny koskaa noin mutta olen nähnyt jonkun ottavan toisen kärryistä kun tämä toinen katsoi muualle...

Vierailija
50/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi, tosin olen lapsena laittanut vahingossa tavaraa väärään kärryyn.

Vierailija
51/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyyppi juoksi viereeni kaupassa ja osoitti sivulle ja huusi tosi kovaa äääää! Ja katsoin sinne sille mitäs vittua ja ku katoin sitä päi sillee saatanan idiootti nii se oliko jo juoksemassa mun pakaste pizan kans! Turkulaiset...

Vierailija
52/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua tekeekö jotkut oikeasti noin? :-D

Vierailija
53/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu paljasti heittelevänsä kalliita ruoka- aineita ihmisten kärryihin. Kalliita säilykkeitä, nmausteita, kosmetiikkaa yms. 

Vierailija
54/81 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käyny kerran noin jossakin kirppiksel ku joku mummo tuli ja otti tavaran kädestäni ihan noin vain. Myös toi tupakka juttu on käynyt kun kerran otin tupakkaa niin joku oli sano mulle että sulla on tupakkaa ja olin vaa huomasin nii se otti sen multa! En sanonut mitään koska oli niin outo tilanne enkä tiennyt miten reagoida! :D

Vierailija
55/81 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:04"]

Oon ottanu kerran kiireessä jonkun kärrystä limsapullon. Oli sen verta mahtipontinen (kooltaan) että ei tarvinnut sitä! Onneksi ei huomannut mitään. Ei kyllä kauheen kauvan hänen takaa ajonsa olisi kestänyt!

[/quote]

olenko ainoa joka nauroi tätä? :D 

Vierailija
56/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vierestä, mutta joku nainen ohikulkiessaan nappas multa kerran röökin kädestä kun olin tupakalla, Jäin kans suu auki tuijottaan

Vierailija
57/81 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:46"]

Oon ottanu kerran kiireessä jonkun kärrystä limsapullon. Oli sen verta mahtipontinen (kooltaan) että ei tarvinnut sitä! Onneksi ei huomannut mitään. Ei kyllä kauheen kauvan hänen takaa ajonsa olisi kestänyt!

[/quote]

[/quote]

Olet. Luultavasti olet myös jutun kirjoittaja, koska en käsitä miten kukaan voi olla niin v*tun tyhmä, että luulee mahtipontisen tarkoittavan suurikokoista. Tai sitten on jotain wt-salakieltä, jota vain toinen amislainen voi ymmärtää.

Vierailija
58/81 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:21"]

Mulla on kerran otettu kauppakärryni! Etsin sitä paljon mutten löytänyt! Olin kaupassa sitten vähän kauvempaan! Varmasti osa katsoi kun tulen uudestaan kärryjen kanssa! :D

[/quote]

henkilökunta on voinut luulla, että se on hylätty kärry ja vienyt tavarat paikoilleen

Vierailija
59/81 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:46"]

[/quote]

[/quote]

Olet. Luultavasti olet myös jutun kirjoittaja, koska en käsitä miten kukaan voi olla niin v*tun tyhmä, että luulee mahtipontisen tarkoittavan suurikokoista. Tai sitten on jotain wt-salakieltä, jota vain toinen amislainen voi ymmärtää.

[/quote]

en ole kyllä jutun kirjoittaja! Olisin käyttänyt sanaa läski ihanvain.... Ajatus mahtipontisesta (läski) vaan naurattaa :D

Vierailija
60/81 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten Ikeassa oli niitä tosi halpoja lampaantaljoja. Käytävällä jonkun hyllykön vieressä oli niitä iso ostoskärryllinen. Vähän ihmettelin, kun siinä ei ollut mitään hintakylttiä eivätkä olleet siellä missä olisin kuvitellut niitä myytävän, mutta otin sieltä kuitenkin tyytyväisenä pari taljaa - yksi vauvan vaunuja varten, toinen ystävälle lahjaksi. Olin juuri lähdössä jatkamaan matkaani kun vanhempi rouva rupesi huutamaan mulle ja haukkumaan varkaaksi - ne olivatkin hänen ostoskärrynsä, oli sitten ostamassa vähän useammankin taljan... Pahoittelin virhettäni, palautin taljat ja hain sitten omani oikealta osastolta :)