Onko kellään käynyt kaupassa näin?
tänään kun olin kaupassa olin hakemassa leipää ja kärryni oli VIERESSÄNI niin joku otti kärryistäni juuston ja käveli ohitseni ihan pokerface! Käveli niin nopeasti ohi että meni jo siihen asian sisäistämisestä ( tyhjälle tuijottelun) kauvan etten kerennyt sanomaan tälle tyypille mitään! Uskomatonta! Olisin halunnut sanoa oikeen kunnolla tollasseelle laiskalle k*usipäälle jotain!
-25mies
Kommentit (81)
Mun kolmevuotias halusi niitä muovipaketissa olevia miniluumutomaatteja jolloin tomerana kurottu ottamaan boksin ja matkalla tapahtu jotain minkä seurauksena se koko paketti tyhjeni just siinä alla olevaan vieraan ihmisen koriin :D ite olin vielä muualla ja siinä mun veli joutu ne nolona sieltä nyppiin ja pahoitteleen korin omistajalle. Kuulin tästä niin repesin ihan täysillä ja veli ihan tohkeissaan ja nolona lapseton kun on niin yllätti että näin voi käydä jos ei oo skarppina :)
eli täytettiin sit jonkun muun koria väliaikasesti...
Mä olen usein laittanut väärään kärryyn. Käydään miehen kanssa kerran viikossa ostamassa, ja molemmille on kehittynyt omat vastuualueet, joiden peruselintarvikkeet huolehtii. Useamman kerran olen ostanut leipää palvelutiskiltä, mutta laittanutkin väärään kärryyn. Ja paljon muutakin. Kesällä mies osti kaksi isoa kalanfilettä, mutta nähtävästi laittoi väärään kärryyn. Piti mennä illalla ulos syömään kun pääruoka puuttui:-)
Olin kerran parivuotta sitten opiskeluaikoinani ruokkiksella hakemassa jotain syötävää koulun lähellä olevasta kaupasta. Siellä tuli vanha pappa luokseni ja koski ostoskippaani jonossa. Luulin hänen ottavan tukea joten en kiinnittänyt asiaan niin paljon huomiota vast kun laitoin tavarat kassalle niin siellähän oli paksu kurkku ja sen ympärillä oli kaksi kortsukippoa! Olin paniikissa koska takanani oli jonoa ja tavarat oli jo hihnalla. Päätin ostaa kurkun ja kaksi kortsupakettia siis. Takanani oli vielä onnekseni samalla hissin kurssillani oleva mies joten tämä oli todella noloa! Todella pervo pappa!
Mulle kävi niin, että otin kaupassa sellaisesta korilaatikosta jonkun suihkugeelin. Vieressä seisova nainen nappasi sen kädestäni ja sanoi että se on hänen, siinä korissa oli siis muunlaisia myynnissä. Sanoin anteeksi, en tajunnut, mutta nainen vain tuijotti minua kuin sekopäätä... mitäs jätti sen siihen pois käsistään, enpä voinut tietää :D
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:59"]
Ei, mutta olen joskus laittanut tavaroita muiden kärryyn. Vahingossa kylläkin. Joskus aletavaroita on kerätty kärryihin, ovatko luulleet sellaiseksi? Tai sitten se on ollut viimeinen kappale sellaista juustoa, ja on pokkana pöllinyt sen kärrystäsi.
Torilla kerran olin maksamassa mansikoita, niin kaksi mummoa tuli ja siitä vain maistoi mansikoita juuri ostamastani laatikosta. Niille kyllä sanoin, että ostakaa omat mansikat. Suuttuivat.
[/quote]
mulle on käyny toi mansikka juttu kans! Olikohan kyseessä samat mummot! :D
[/quote]
K-alkuisessa pikkukaupungissa?
[/quote]
Olin Kuopiossa mutta en ny tiiä onko pikkune kaupunki:D
[/quote]
Ei ollut mun tapaus Kuopiossa - Kuopion olisin kyllä uskaltanut sanoakin. Mutta ei kovin kaukanakaan.
Kaupassa ei ole käynyt, mutta laivan buffetissa ruokaa lautaselle lapatessani edelläni ollut nainen kääntyi minua kohti, osoitti lautastani, kysyi onko tuo lohta ja nappasi lohen lautaseltani. Jäin siinä ihan suu auki kanssa.
[/quote]
Törkeyden huippu! :D
Olin kerran parivuotta sitten opiskeluaikoinani ruokkiksella hakemassa jotain syötävää koulun lähellä olevasta kaupasta. Siellä tuli vanha pappa luokseni ja koski ostoskippaani jonossa. Luulin hänen ottavan tukea joten en kiinnittänyt asiaan niin paljon huomiota vast kun laitoin tavarat kassalle niin siellähän oli paksu kurkku ja sen ympärillä oli kaksi kortsukippoa! Olin paniikissa koska takanani oli jonoa ja tavarat oli jo hihnalla. Päätin ostaa kurkun ja kaksi kortsupakettia siis. Takanani oli vielä onnekseni samalla hissan kurssillani oleva mies joten tämä oli todella noloa! Todella pervo pappa!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:59"]
Ei, mutta olen joskus laittanut tavaroita muiden kärryyn. Vahingossa kylläkin. Joskus aletavaroita on kerätty kärryihin, ovatko luulleet sellaiseksi? Tai sitten se on ollut viimeinen kappale sellaista juustoa, ja on pokkana pöllinyt sen kärrystäsi.
Torilla kerran olin maksamassa mansikoita, niin kaksi mummoa tuli ja siitä vain maistoi mansikoita juuri ostamastani laatikosta. Niille kyllä sanoin, että ostakaa omat mansikat. Suuttuivat.
[/quote]
mulle on käyny toi mansikka juttu kans! Olikohan kyseessä samat mummot! :D
[/quote]
K-alkuisessa pikkukaupungissa?
[/quote]
Olin Kuopiossa mutta en ny tiiä onko pikkune kaupunki:D
[/quote]
Ei ollut mun tapaus Kuopiossa - Kuopion olisin kyllä uskaltanut sanoakin. Mutta ei kovin kaukanakaan.
[/quote]
olis ollu varmasti samat mummot kyseessä:D
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:11"]Käynyt kerran ihan Siwassa noin. Pieni kauppa kyllä mutta näin kun pari teiniä käveli vain poispäin nauraen ja ajattelin vaan että mitäs vittua ja katoin kärryyni nii oli sixpack viety viel karhuna! Kävin hakee uuden ja nauroin vaan nähdessäni että he olivat pikkasen paniikissa kassalla kun vale henkkarit ei menny läpi! :D hahaah karma.
[/quote]
bustet noob karhua ei enää myydä six packeinnä vaan kahdeksan packkeinnä
Lapseni oli laittanut kerran partavaahtoa yhden todella parrakkaan miehen kärryihin ja sanoi ei naisilla kuulu olla partaa! Ko. Miehellä oli pitkät hiukset. Siinä sitten nolona pyysin anteeksi. Onneksi mies otti huumorilla tämän.
olin ostamassa miehelleni sitä partavaahtoa tutun juhliin ja puhuin lapselleni kärryssä mikin sitä käytetään ja kun hän halusi katsoa sitä niin tietty päätti antaa sen sille miehelle! :D
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:11"]Käynyt kerran ihan Siwassa noin. Pieni kauppa kyllä mutta näin kun pari teiniä käveli vain poispäin nauraen ja ajattelin vaan että mitäs vittua ja katoin kärryyni nii oli sixpack viety viel karhuna! Kävin hakee uuden ja nauroin vaan nähdessäni että he olivat pikkasen paniikissa kassalla kun vale henkkarit ei menny läpi! :D hahaah karma. [/quote] bustet noob karhua ei enää myydä six packeinnä vaan kahdeksan packkeinnä
[/quote]
missäköhän sää asut? kyllä helsingissä ja Turussa myydään sixpackkeja! :D
Ostin kerran leivoksen sarpista ja joku pappa sniffasi pullaani kun hain sieltä kahvia! Huusin melkein mitä vittua ja hän vain käveli pois! Onneksi kassa neiti näki tilanteen ja sain uuden! Kyllä niitä idiootteja sairaita tyyppejä on!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:36"]
Olin kerran parivuotta sitten opiskeluaikoinani ruokkiksella hakemassa jotain syötävää koulun lähellä olevasta kaupasta. Siellä tuli vanha pappa luokseni ja koski ostoskippaani jonossa. Luulin hänen ottavan tukea joten en kiinnittänyt asiaan niin paljon huomiota vast kun laitoin tavarat kassalle niin siellähän oli paksu kurkku ja sen ympärillä oli kaksi kortsukippoa! Olin paniikissa koska takanani oli jonoa ja tavarat oli jo hihnalla. Päätin ostaa kurkun ja kaksi kortsupakettia siis. Takanani oli vielä onnekseni samalla hissan kurssillani oleva mies joten tämä oli todella noloa! Todella pervo pappa!
[/quote]
En mä ymmärtänyt tätä. Oli kippaa, kippoa, pakettia ja kurkku. Eli mitä sun ostoskorista/kärrystä vietiin vai vietiinkö mitään?
Mulla kans kärryt hävinny, kun pysähdyin vaatehyllylle. Ihmeteltiin miehen kanssa, että minne jätettiin kärryt mutta ei löytyny. Eu olut rahaa kärryssä vaan kaupan oma kolikko
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:30"]
Mä olen usein laittanut väärään kärryyn. Käydään miehen kanssa kerran viikossa ostamassa, ja molemmille on kehittynyt omat vastuualueet, joiden peruselintarvikkeet huolehtii. Useamman kerran olen ostanut leipää palvelutiskiltä, mutta laittanutkin väärään kärryyn. Ja paljon muutakin. Kesällä mies osti kaksi isoa kalanfilettä, mutta nähtävästi laittoi väärään kärryyn. Piti mennä illalla ulos syömään kun pääruoka puuttui:-)
[/quote]
Just joo. Ette sitten vissiin kassalla huomannu, että fisut puuttu, vaikka oli tarkoitus ruokaa tehdä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:50"]
[/quote]
En mä ymmärtänyt tätä. Oli kippaa, kippoa, pakettia ja kurkku. Eli mitä sun ostoskorista/kärrystä vietiin vai vietiinkö mitään?
[/quote]
hän laittoi kippooni kurkun ja kaksi kondomipakettia. En huomannut tilannetta kun vasta kun laitoin tavarat hihnalle. Luulin vanhan miehen ottaneen tukea!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:50"]
[/quote]
[/quote]
hän laittoi kippooni kurkun ja kaksi kondomipakettia. En huomannut tilannetta kun vasta kun laitoin tavarat hihnalle. Luulin vanhan miehen ottaneen tukea!
[/quote]
...mihin hemmetin kippoon? Meillä on kaupoissa kärryjä ja koreja, eipä tulis mieleenkään lähteä joku kippo kourassa ostoksille.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:30"]
[/quote]
Just joo. Ette sitten vissiin kassalla huomannu, että fisut puuttu, vaikka oli tarkoitus ruokaa tehdä.
[/quote]
en huomannut. Miehen oli tarkoitus tehdä ruoka, en tiennyt mitä. Mä pakkasin kassalla. Meillä oli ruokatarvikkeet siinä viikoksi, joten en tosiaan tarkistanut jokaista liha- ja kalatiskin Paketin käärettä. Että mitä siinä lukee.
Se oli vaan laiska eikä viittiny palata takas juustohyllylle. Näki juuston sun kärryssä ja päätti ottaa sen kun juustoa teki mieli ja sitä piti ostaa mutta ei muistanut sitä silloin kun oli maitopuolella. Olit ns. väärässä paikassa väärään aikaan.