Mikä on se ruokavalio
missä voi syödä mitä haluaa ja niin paljon kuin haluaa?
Kommentit (40)
Karppaajan ruokavaliolla saa syödä sitä ruokaa mitä haluaa ja sen verran kuin haluaa.
Kuka haluaa syödä järkyttäviä määriä yhtään mitään? Jos syö 3 tai 4 kertaa päivässä, eikö riitä että syö sen verran että nälkä lähtee. Pitääkö ahtaa? Syöminen on yliarvostettua puuhaa. Nukkukaa välillä.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 07:00"]
Kuka haluaa syödä järkyttäviä määriä yhtään mitään? Jos syö 3 tai 4 kertaa päivässä, eikö riitä että syö sen verran että nälkä lähtee. Pitääkö ahtaa? Syöminen on yliarvostettua puuhaa. Nukkukaa välillä.
[/quote]
Menikö sulta jotain ohi? Kyse on syömisestä sen verran kuin haluaa, ei järkyttävistä määristä.
Aloituksessa ei asetettu mitään reunaehtoja laihtumisen tai elinajanodotteen suhteen, joten vastaus on että millä tahansa ruokavaliolla saa syödä mitä tahansa ja niin paljon kuin haluaa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 07:07"]
Aloituksessa ei asetettu mitään reunaehtoja laihtumisen tai elinajanodotteen suhteen, joten vastaus on että millä tahansa ruokavaliolla saa syödä mitä tahansa ja niin paljon kuin haluaa.
[/quote]
Ei, vaan kyse on siitä, että saa syödä, sitä mitä haluaa. Ei mitä tahansa. Ja sen verran kuin haluaa.
Joo, siis itse oon tällä eat-so-much-you-really-want -dieetillä. Syön joka päivä pari pizzaa, suklaata, juon sokerilimpparia, iltapalaksi sipsipussi ja karkkeja. Vasta 1 vk takana, katsotaan, olenko laihtunut.
Oho, painoa tullut 2kg lisää, mutta se on täyttä lihasta, koska syömällä myös lihakset kasvavat ja kävin viime viikolla kerran sauvakävelyllä.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 07:04"]
[/quote]
Menikö sulta jotain ohi? Kyse on syömisestä sen verran kuin haluaa, ei järkyttävistä määristä.
[/quote]
:D Ja länsimainen ihminenkö pysyy pitäytymään oman tarpeen mukaisessa kultuuksessa? 70% ei pysty.
Ei ole mitään ihmedieettejä. Kun syö terveellisesti ja säännöllisesti pitään, pakostakin laihtuu, jos aikaisempi energiankulutus alittuu.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 07:25"]
Joo, siis itse oon tällä eat-so-much-you-really-want -dieetillä. Syön joka päivä pari pizzaa, suklaata, juon sokerilimpparia, iltapalaksi sipsipussi ja karkkeja. Vasta 1 vk takana, katsotaan, olenko laihtunut.
Oho, painoa tullut 2kg lisää, mutta se on täyttä lihasta, koska syömällä myös lihakset kasvavat ja kävin viime viikolla kerran sauvakävelyllä.
[/quote]
No,makuja on tietty monenlaisia.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 07:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 07:04"]
[/quote]
[/quote]
:D Ja länsimainen ihminenkö pysyy pitäytymään oman tarpeen mukaisessa kultuuksessa? 70% ei pysty.
Ei ole mitään ihmedieettejä. Kun syö terveellisesti ja säännöllisesti pitään, pakostakin laihtuu, jos aikaisempi energiankulutus alittuu.
[/quote]
Eihän aloittaja mistään laihdutuksesta puhunut.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 07:25"]
[/quote]
Oletko oikeassa ketjussa? Tässä ei ainakaan käsitellä laihduttamista.
Bed.
Mut se on kyllä sairaus eikä ruokavalio.
Se on se ruokavalio jonka jälkeen painosi on +100kg! Muista että kilot eivät tipu itsekseen!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:18"]
Se on se ruokavalio jonka jälkeen painosi on +100kg! Muista että kilot eivät tipu itsekseen!
[/quote]
Väärin
En tiedä mistä johtuu, mutta aloin laihtumaan kun aloin syömään entistä reilummin oikeaa ruokaa. Luulin syöväni ennen paljon, mutta laihtuminen alkoi kun lopetin ressaamisen ja syön ihan reilusti ilman huonoa omaatuntoa. Taustalla myös kilpirauhasen vajaatoiminta