Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Tänä aamuna pudonnut 2. Varasija —> 1., hitto jos tähän nyt tyssää😶
En pääsy opiskelijaksi, mutta pääsi polkuopintoihin it tradenomiksi <3
Sain ehdollisesti hyväksytyn paikan (tämän syksyn ylioppilas). Täytyy toimittaa todistus koululle, mutta siitä ei ollut mitään ohjetta. Kysyin jo opintotoimistosta, mutta vastausta ei ole vielä tullut.
Tietääkö joku viedäänkö todistus toimistoon vai katsovatko he itse rekisteristä, että tutkinto on valmistunut?
Vierailija kirjoitti:
Sain ehdollisesti hyväksytyn paikan (tämän syksyn ylioppilas). Täytyy toimittaa todistus koululle, mutta siitä ei ollut mitään ohjetta. Kysyin jo opintotoimistosta, mutta vastausta ei ole vielä tullut.
Tietääkö joku viedäänkö todistus toimistoon vai katsovatko he itse rekisteristä, että tutkinto on valmistunut?
Minulla ainakin opintopolusta voi lähettää, menee sinne omaan hakemukseen ja ihan alhaalla voi lisätä liitteen.
Vierailija kirjoitti:
Liikkuuko varasijat vielä?
3.12. tulee varmaan jonkinlaista liikettä enemmän eli näkyy meille 4.12. Sen jälkeen saattaa liikehdintä taas hidastua. Näin siis veikkaan, varmaksi en tietysti tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin opintopolusta voi lähettää, menee sinne omaan hakemukseen ja ihan alhaalla voi lisätä liitteen.
Kiitos vastauksesta! Todistus tulee vasta perjantaina. 🎓
Vierailija kirjoitti:
Muilla Oilin kanssa ongelmia? ei anna ilmottautua. paikan sai kyllä opintopolusta ottaa.. Enkö nyt ookkaan hyväksytty?
Pitääkö sitäkin kautta ilmoittautua? Ei enää ollut linkkiä Opintopolussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3.12. tulee varmaan jonkinlaista liikettä enemmän eli näkyy meille 4.12. Sen jälkeen saattaa liikehdintä taas hidastua. Näin siis veikkaan, varmaksi en tietysti tiedä.
Mihin asti varasijat voivat liikkua? Oliko se jonnekkin 17.12 asti?
Vierailija kirjoitti:
Muilla Oilin kanssa ongelmia? ei anna ilmottautua. paikan sai kyllä opintopolusta ottaa.. Enkö nyt ookkaan hyväksytty?
Mä ilmoittauduin Oilin kautta maanantaina iltapäivällä. Ei ollut mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin asti varasijat voivat liikkua? Oliko se jonnekkin 17.12 asti?
14.12 muistaakseni loppuu varasijoilta valitseminen
Minut on hyväksytty viidenteen hakukohteeseen, olen kuitenkin varasijalla 2 ylempään hakutoiveeseen. Pitääkö minun ottaa alempi hakukohde vastaan ehdollisena, jotta voin tulla valituksi varasijalta vielä myöhemmin? Vai voinko jättää paikan ottamatta ja silti odottaa 14.12 asti varasijojen liikehdintää?
Vierailija kirjoitti:
Minut on hyväksytty viidenteen hakukohteeseen, olen kuitenkin varasijalla 2 ylempään hakutoiveeseen. Pitääkö minun ottaa alempi hakukohde vastaan ehdollisena, jotta voin tulla valituksi varasijalta vielä myöhemmin? Vai voinko jättää paikan ottamatta ja silti odottaa 14.12 asti varasijojen liikehdintää?
Voit jättää ottamatta. Se koskee vain sitä yhtä paikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli liikkunut varasijan valinta 12 paikalla parissa päivässä.
Ensin 81., sitten 69., nyt 68. sija. Ei taida liikkua niin paljon, että saisin paikan 😅 taidan sitten joutua mennä toiselle valinnalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli liikkunut varasijan valinta 12 paikalla parissa päivässä.
Ensin 81., sitten 69., nyt 68. sija. Ei taida liikkua niin paljon, että saisin paikan 😅 taidan sitten joutua mennä toiselle valinnalleni.
Mulla sama tilanne, taidan mennä toiseen vaihtoehtooni (varasijat liikkuneet 33 > 28 > 25 > 24) 😅
Onko täällä geronomin opintoihin hakeneita (Xamk, Metropolia)? Miten teillä on varasijat liikkuneet?
Oletteko muuten saaneet heti hyväksymiskirjeen sähköpostiin kun olette hyväksyneet paikan? Vai kestääkö siinä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten saaneet heti hyväksymiskirjeen sähköpostiin kun olette hyväksyneet paikan? Vai kestääkö siinä?
Opintopolusta tulee heti. Koulusta ei tullut mitään, suoraan Opintopolussa oli linkki tervetuloaviestiin.
Kukaan ei näytä peruvan oamkin paikkaansa