Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Mikä oli tiistai ip kokeen vastaus kilpajuoksijoissa, jossa verrattiin tampereen naisia toisen seuran huonompaan aikaan josta piti laskea keskiarvo?
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tiistai ip kokeen vastaus kilpajuoksijoissa, jossa verrattiin tampereen naisia toisen seuran huonompaan aikaan josta piti laskea keskiarvo?
Sain muistaakseni vastaukseksi 21, jotain😄
Vierailija kirjoitti:
Kokeet vaihtelee myös koetilaisuuksien sisällä, eli kaikilla ei ole sama koe esim. tiistai-iltapäivän kokeessa.
Opintopolku.fi sivuilla on päivitys tms menossa - voiko siitä päätellä jotain 🙈
Vierailija kirjoitti:
Opintopolku.fi sivuilla on päivitys tms menossa - voiko siitä päätellä jotain 🙈
Toimi ihan normaalisti äsken. Ei muutoksia.
Nyt on tullut valintakoe rivi näkyviin ja lukee pisteesi mutta pisteitä ei vielä näy! Jännittävää :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tullut valintakoe rivi näkyviin ja lukee pisteesi mutta pisteitä ei vielä näy! Jännittävää :D
Mihin hait? 😎
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tuollaista. Hain Seinäjoelle ja Vaasaan
Vierailija kirjoitti:
Apua, niin näkyy 😀 tuleekohan huomenna tuloksia selville!
Käyttäjä696969 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hait? 😎
Sosionomiksi Turku, Laurea ja Lab
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, niin näkyy 😀 tuleekohan huomenna tuloksia selville!
Noniin, nyt alkaa mulla sitten se opintopolun tarkastaminen sata kertaa päivässä :D
Vierailija kirjoitti:
Missä tämmöinen rivi näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näy sitä riviä :(
Ei minullakaan. Näkyy kyllä todistusvalintojen pisteet ja muut, mutta ei ole erikseen riviä valintakokeelle.
Mulle ei oo tullut yhtään mitäään ääägh
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä696969 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hait? 😎
Sosionomiksi Turku, Laurea ja Lab
Miksiiiii minulla ei näy vaikka mullakin sosionomi Laurea 😭
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo tullut yhtään mitäään ääägh
No ei kai, kun tulosten julkistamispäivään on vielä 15 vuorokautta :D Älkää hätäilkö! Älkääkä ainakaan uskoko kaikkea mitä av:lla hömpötellään :D
Vai yleistietoutta, on varmaan tehty sun kanssa eri kokeet...
Käytän englantia työssäni päivittäin ja pääsykokeen sanasto ihan todella haastavaa