Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosanna Kulju, onko hyvä Miss Helsinki 2

Vierailija
11.01.2015 |

Mitä mieltä tästä silikonitissisestä vaaleaveriköstä? Onko kaunis?

Kommentit (214)

Vierailija
62/214 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöparka.. mua jotenkin säälittää nää kumiset nuoret naiset.

Ollaan niin hukassa itsensä kanssa, että kuvitellaan silikoonin ja botoxin olevan tie onneen. Että se onni olisi sitä kuka on seksikkäin, haluttavin. Kuka saa huomiota eniten?

Kauneuskilpailut yleisestikin alkanut oksettamaan minua. Ihan kuin naiset olisi jotain näyttelyesineitä ja ainoa tehtävämme olisi näyttää kauniilta.

Eipä miehillä moisia kisoja ole. Eikä miehet moiseen hömpötykseen varmasti lähtisikään..

ja nyt alkoi hävettää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/214 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosanna ja Bea olisivat paremman näköisiä, jos nyppisivät ja vaalentaisivat kulmakarvojaan. Etenkn Bealle tulisi katseeseen avaruutta, Bealla saattaa olla luonnostaan tuollaiset kulmat, isältä perityt. Molemmille hieman tummempi hiusväri, lähelle omaa sopisi paremmin.

Vierailija
64/214 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei kukaan nuori ota tuota esikuvakseen! Huonoa itsetuntoa paranneltu kaiken maailman täyteaineilla. Tunnen rosannan hän on kiusaaja joten ei sisäinen kauneus tätä kisaa ole ratkaissu. Missä tuomareiden arvot? Ketä siellä on ollut päättämässä.?? Mukana ahkeria LUONNOLLISIA positiivisia nuoria. Kuten esimerkiksi urheilija janna-julia

Vierailija
65/214 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko naisten esineellistäminen ja tämmöset turhanpäiväiset kisat lopettaa vaikka kokonaan? Itse me näitä ulkonäköpaineita luomme.

Niin kauan kun on kauneuskilpailuja ja naisia saa vapaasti arvostella heidän ulkonäkönsä vuoksi, tulee olemaan ulkonäköaineita.

Itse en mielellään kasvattaisi omaa tytärtäni nykyisen kaltaiseen ulkonäköä ihannoivaan maailmaan. Voi kun onnistuisin kasvattamaan hänelle tarpeeksi hyvän itsetunnon.

Vierailija
66/214 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kuori, hauras sisus.

Vierailija
67/214 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetetäänkö Rosanna edustamaan suomea joihinkin muihin kisoihin!??

Vierailija
68/214 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:09"]

Lähetetäänkö Rosanna edustamaan suomea joihinkin muihin kisoihin!??

[/quote]

No ei varmana lähde. Tuollehan nauraa harakatkin! 

Vierailija
69/214 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla naamalla ei asiaa mun sänkyyn., hyi olkoot

Vierailija
70/214 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oli meikattu tuohon finaaliin kuin transu? Järkyttävä meikki ja leokuosimekko. Kepulikonsteilla tuli valituksi.

Vierailija
71/214 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ruma ole. Mutta ei erityisen kauniskaan. Perus suomalainen emäntä, olisi ihan söpö ilman tuota kamalaa meikkiä ja ääliöhuulia. Tuo look on transumainen, vaikka tyttö itse voisi olla perusnätti, Oikeasti miten nuori ihminen voi laittaa naamaansa kaikenlaisia aineita, joiden pitkäaikaisvaikutuksesta niin terveydelle kuin kauneudelle ei oikeasti kukaan tiedä varmaksi yhtään mitään...

Vierailija
72/214 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalo ihan jees mutta toi leuka...jessutas

Vierailija
73/214 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on Martinan näköinen. Sinänsä myös "väsyneen näköinen" noin nuoreksi naiseksi. Ehkä yötyö ravintolassa on todella kuluttavaa ja se näkyy kasvoissa noin.  Jotenkin tuli röyhkeä ja ilkeä mielikuva luonteesta hänen someaan ja haastatteluja katsottuani, voinhan olla väärässäkin, itsestä vaan alkoi tuntumaan siltä.  Mutta ihan inhimillisellä tasolla, karmea alku missiuralle. En muista koskaan lukeneeni näin paljon negatiivista palautetta, vaatii paljon päästä yli. Toivottavasti saa apuja jostain, jos kokee tarvitsevansa.

Vierailija
74/214 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosannna kommentoi, ettei ole ottanut ulkonäkökommenteista itseensä, mutta pahastui kommenteista ja ne satutti. Eikös tuo ole ristiriitainen väite?
Rosannan mielestä kansa odottaa lettipäistä eloveenatyttöä, mutta hän edustaa uutta missitrendiä. Arvostelijoiden tulisi astua nykyaikaan. Kröhöm, kyllä se ysäri-/kasarihenkinen transumeikki ja pinkki-violetti leokuosimekko oli HYVIN kaukana modernista. Taitaa Rosanna siis olla maailmalla ainoa missitrendien edelläkävijä?

Vierailija
75/214 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee mukaan tälläisiin kisoihin, niin pitää ottaa huomioon, että arvostelua voi tulla. HÄn osallistui KAUNEUSkilpailuun. Aika jännä, että kuvituskuviksi valittiin tälläiset kuva naturelli kuvankäsitellyt kuvat, josta häntä hädin tuskin tunnistaa. Tyyliin, katsokaa olen naturelli ja nätti, huoh.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015011319013410_vi.shtml

MInusta kisassa oli paljon nätimpiä kilpailijoita. En puhu "leteistä tai muusta", mutta liian nuorena tehdyt täytehoidot ja botox, tuskin kaunistaa ketään, tai lopputuloksen olette nähneet tässä tapauksessa...

Vierailija
76/214 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tunnista noista kuvista!

Vierailija
77/214 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin ton lehtijutun ja mikä pisti mieleen oli kyllä

"– Itselleni ei tulisi mieleen arvostella ihmisten ulkonäköä. Hyvät käytöstavat opin kotona."..

just jooo, kotikylällä läpi vittumaiseksi tunnetuu tapaus tämä Rosanna, joka kyllä arvosteli ja suorastaan halveksi muita ihmisiä, ja nämä kotoa opitut tavat?, mitkähän lie... täys feikki tuo on, ja se on faktaa!!!

ulkonäköä en lähe sen kummemmin arvosteleen, transua ja ties mitä on jo tarjottu, mutta joo, kyllä tietenki oon itsekin monet kerrat ihmetelly miten se tuon muka voitti, ei ainakaan ulkonäöllä

Vierailija
78/214 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:46"]

Rosanna osaa olla todella ilkeä henkilöille, joiden kuvittelee olevan viehättävempiä kuin hän itse tai hänen "tiellään". Finaalissa Rosannan äiti huuteli eturivissä humalassa vaikka mitä törkeyksiä kanssakilpailijoille, joten tietää mistä tämä kommentti "käytöstavat opittu kotoa" tulee..

[/quote]

Siis anteeks mitä? Meinasin just tukehtua... Siis senkö mutsi kehtasi vielä huudella siellä? On varmaan sekin lahjonut jollain tavalla voiton. Kunnianhimoa ja tavotteita on hyvä olla, mutta että noin rumalla tavalla on kruunu saatu. Huh tätä maailmaa. Ketä nämä oikein kuvittelee olevansa? Nuorille olisi ollut hyvä valita joku oikeasti normaali nainen missiksi esikuvaksi.

Vierailija
79/214 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo Rosanna mainostaa bileitä showroomissa omalla naamallaan ja voitollaan. Eli selkeästi tiedetty voitto etukäteen. No eipä ole yllätys. Ainakaan Showroomiin en enää mene iltojani viettämään.

Vierailija
80/214 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi kuulla enemmän tästä Rosannan äiti-tapauksesta. Kerta oikein lehdessä Rossi puhui hyvästä kasvatuksesta viitaten muihin ihmisiin. Olisi todella hauska tietää mitä hänen äitinsä touhusi. Näkeehän Rosannan kasvoista myös että viina on maistunut, mahtaako äidiltää olla sitten perittyä jos ei edes voi olla kannustamassa selvin päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän