Mitä Jeesus merkitsee sinulle?
Kommentit (46)
Siitä vois ottaa jokainen esimerkkiä, oli jumalaa tai ei. Eli yrittäis olla mahdollisimman hyvä ja ei tuomitse.
Hän merkitsee minulle aivan kaikkea! Sain ottaa uskoa vastaan viisi vuotta sitten ja uudestisyntyä, 50 v ikäsenä. Kiitos Herrani !💓
Iänkaikkinen Isä ( Jes 9:5 )
Väkevä Jumala (Jes 9:5)
Ihmeellinen neuvonantaja
Rauhan Ruhtinas
Kaikkivaltias
Pelastaja
Rakkaus
Elämä
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies oli. On.
Jeesus on kolmiyhteisen Jumalan toinen persoona, ja on aina ollut olemassa. Hänen kauttaaltaan kaikki on luotu.
Jeesus oli maan päällä eläessään sekä täysin Jumala että täysin ihminen, tosin ensimmäinen ja viimeinen synnitön ihminen maan päällä!
Henkinen opettaja, joka eli Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin.
Vierailija kirjoitti:
Henkinen opettaja, joka eli Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin.
Eli et ole kristitty jos väität Jeesusta pelkäksi henkiseksi opettajaksi!
Haluan uskoa tarinan todeksi, se on kaunis ja se on ruma. Olispa Hänen kaltaisiaan enempi, ei ole - eikä tule. Paha voittaa aina hyvän !
Ihana mies. Hieman salaperäinen. Kiihottava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäys; etkä myöskään ilmeisesti usko ylösnousemiseen. Olet samanlainen eksyttäjä kun esim Wille Riekkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että en enää usko samalla tavalla kuin aiemmin. Teologian opinnot olleet lienee osasyyllisiä, mutta itse näen hyvänä ne.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies. Hieman salaperäinen. Kiihottava?
Pitääkö tähänkin sekoittaa seksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että en enää usko samalla tavalla kuin aiemmin. Teologian opinnot olleet lienee osasyyllisiä, mutta itse näen hyvänä ne.
Älä vaan ryhdy pastoriksi/ papiksi!
Hyvä mies oli. On.