Rosanna Kulju, onko hyvä Miss Helsinki 2
Mitä mieltä tästä silikonitissisestä vaaleaveriköstä? Onko kaunis?
Kommentit (214)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:09"]Ehdoton ykkönen koko kisan ajan.Paras voitti!
[/quote] niin ykkönen feikkeydessä ja paras huomiohuoraamisessa ja narsismissa? Kaunein ei voittanut...
Selvästi voittaja sovittu/valittu etukäteen. Ei noin ruma yksinkertaisesti voi voittaa missikisaa joka tarkoittaa siis myös kauneuskisaa. Tiedänpähän vaan että ei tuo tyttö kaunis ole sisältäkään valitettavasti. Äärimmäisen huono esikuva jos joku hänet sellaiseksi ottaa. Kauhea kännäämään mikä näkyy jo naamastakin. Samoin tupakointi tehnyt tehtävänsä. Miss helsingissä on yleensä ollut hyvä taso joten harmittaa kun tollanen transu nyt alentaa kisan tasoa.
Kaikki muuthan kisassa olivat kauniimpia kuin tuo botox hirmu voittaja
Pakko olla etukäteen sovittu/maksettu, koska toiseksi tullut Janni-Juulia oli niiiiiin paljon kauniimpi.
No, jos on kerran väärä voittaja niin kertokaa kuka olisi ollut parempi!:)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288747637526.html
Sieltä löytyy jokainen finalistityttö.
Numerot 2 & 6 ehdottomasti!
Mites nämä tytöt ihan luonnonkauunita ovat
Ei sillä enään väliä voittaja on valittu ja piste. Rosanna jatkakoon yöelämä hommiaan ei siitä mallia tai muuta missiä tule kuitenkaan. Noille kauniimmille varmasti hommia riittää ja eipähän tarvitse miss helsinki leimaa kantaa
Sinänsä ihan sama kuka tuollaisen tyhjänpäiväisen karjanäyttelyn voittaa, mutta oishan tuo Janni-Juulia sentään ollut nätti ja paljon vähemmän feikki!
Nyt on kyllä tuomaristo ollut pahasti humalassa valintaa tehdessään
Vartalo on ainoa hyvä ton ulkonäössä, mutta noi muovi utaareet pilaa senkin. Hyi v
Kutosella olisi ollut kroppa ja ulkonäköä mutta voin sanoa, että tässä tapauksessa asenne/luonne kyllä ratkaisee. Ne kerrat kun olen hänet tavannut, ei hän ole paljoakaan puhunut, ei koskaan nauranut ja joskus kun on avannut suunsa, niin kaikki on pelkkää negatiivista valitusta... Olisi ollut asenteensa puolesta heikko voittaja.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:20"]
Mun mielestä oli ihan ilmeistä että Rosanna voittaa tai on vähintään kolmen parhaan joukossa! Mun mielestä Miss Helsinki kisa on enemmänkin seksikkyyskisa kuin tavallinen kauneuskisa ja Rosannassa on ulkonäön lisäksi sellaista luontaista flirttiä ja iloa.
Mä seurailin tänä vuonna Miss Helsinki -kilpailua kun yksi tuttu oli mukana ja oma voittajasuosikkini oli kyllä Rosanna. Monet muista finalisteista olivat kyllä kauniita mutta eivät jääneet mitenkään mieleen esim. videoista ja kuvista. Kiinnostaisi kuulla että kuka teidän av-mammojen mielestä olisi ollut se paras voittaja? :)
PS. JEE! Ei enää rekisteröintipakko!
[/quote]
No voihan jonkun mielestä törröhuulet, jumalattoman kokoiset kumitissit ja kilo pakkelia naamassa olla seksikästä...vaan olet kyllä ensimmäinen, joka on tätä muovihirvitystä kuvaillut seksikkääksi!
Herranjumala mitä se on mennyt tekemään kasvoilleen??!!?
Jaaha, Rosanna löytänyt tiensä av:lle kehumaan itseään.
Olisi ollut paljon kauniimpi ihan omana itsenään. Ainakin mitä katselee hänen vanhoja kuviaan, missä ei naama ole pumpattu täyteen erilaisia täyteaineita. :( Tuossa on niin tyyppiesimerkki mitä voi kauniille tytölle käydä, kun turhamaisuus ja pinnallisuus valtaa mielen.
http://is13.snstatic.fi/img/658/1420803505913.jpg Tajuaako ne itse kuinka naurettavilta näyttää?
Tulee ihan se kissanainen mieleen.. tai Tiina Jylhä.. Kaikki tuommosia turpeita. Miksi?!? Miksi kukaan haluaa näyttää turpealta? En vaan käsitä.
Hiusten, ihon ja kulmakarvojen sävyt eivät kyllä sovi keskenään yhteen laisinkaan!
Ällö