kuinka monelta on tunnukset poistettu?
multa. enkä ymmärrä miksi???
t. helvetinriivaamakusiperkele.
Kommentit (160)
Minulta poistettu sellainen nikki, joka ei ollut edes paha esim. tyyliin "kusinenkullinlutkuttaja" ja ihan omalla sähköpostilla. Loin AV Mamma tunnareita vähintään neljä tai viisi ja sähköpostiosoitteet on koneella. Saa nähdä, toimiiko yksikään niistä.
Mammatunnus katosi, toinen tunnus ei ole enää aktivoitu.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:52"]
Mammatunnus katosi, toinen tunnus ei ole enää aktivoitu.
[/quote]
Nyt kun tarkistin uudestaan, toinen tunnukseni on myös poistettu käytöstä. En edes postannut sillä mitään.
Siis mikä järkee tossa hommassa nyt sitten oli, koitin hulluna kirjautua sisälle ja kone ilmoittaa että osoite tai sana väärä, en kai mä sitä nyt päivässä unohda. Sitten tulee että tunnus on poistettu ja ensimmäisenä tulee mieleen että mitä pahaa muka olen eilen kirjoittanut muka tänne palstalle. Argh!
Minulla on ilmeisesti ip-osoite lukittu. Vai onko niin, ettei nyt pääse tunnuksia tekemään kukaan?
[quote author="Av Mamma" time="11.01.2015 klo 09:54"]
Testing
[/quote]Hehee, mä oon vielä av mamma...
On tossa ruksilaatikko missä saa valita haluanko kirjoittaa nimettömänä.
32 selventää, että en pääse tekemään uusiakaan tunnuksia uusilla tiedoilla. En edes normaalia nimimerkkiä, kokeilin huvikseni.
Täh. Olin kirjautuneena kun kone oli käynnissä yön, ja tuossa viestilaatikon alla oli ruksittavana että kirjoita anonyyminä, mutta kun kirjauduin ulos, ei enää päässytkään sisään. Outoa tämä sekoilu.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:55"]
Minulla on ilmeisesti ip-osoite lukittu. Vai onko niin, ettei nyt pääse tunnuksia tekemään kukaan?
[/quote]
Eikun nyt olet se kaivattu ja eilen jo peräänkuulutettu Vierailija!
Teittekö nimimerkkinne samalla IP- osoitteella? Eivätköhän ne lähde kaikki pois.
Testi