kuinka monelta on tunnukset poistettu?
multa. enkä ymmärrä miksi???
t. helvetinriivaamakusiperkele.
Kommentit (160)
Multa on poistettu. Feikkisähköpostilla tehty av mamma nikki.
Multa ei kadonnut, olin liittänyt sen oikeaan outlook-meiliin enkä kirjautunut täältä eilen ulos. Nyt voi ruksia boksin alta "haluan kirjoittaa" nimettömänä ja silloin näyn nimellä vierailija, ei numerosulkeisia. (Testasin vähän aikaa sitten.)
Oon ihmeissäni. Multakin poistettu vaikka kirjauduin sivuille ennen koko tätä jupakkaa ja kirjautumis pakon tullessa voimaan en o kirjottanut sanaakaan täällä! Ihan normi nikki oli nimenä. Ymmärrän jos poistavat samat nikit mut ei mun nimee varmasti ollu muilla. Voi höh.
Kaikki kolme tunnusta kadonnut, myös se jossa olin vierailija007, miksi? Ok, henkilötiedot oli ehkä ekat kirjaimet, mutta ei nekään sen kummempia.
Multa on poistettu. Ja se eka on ihan normi..
Eli tulossa on yhä tuo rekkautumispakko, mutta vaihtoehdoksi jää kirjoittaa ilman nimimerkkiä. Ylläpidolle on kuitenkin koko ajan selvää kuka kukin on ja modet jatkavat henkilökohtaista vittuilua kuten ennenkin.
[quote author="AV Mamma" time="11.01.2015 klo 10:08"]
Mäpäs testaan..
[/quote]
Mä olen näköjään vielä AV Mamma. Jes!
Te jotka osaatte, tutkikaa tämä rekisteröitymissekoilu tai vinkatkaa jollekin free-toimittajalle tai Iltalehdelle! Ei siis Ilta-Sanomille :) Alkaa olla jo enemmän kuin kiinnostavia piirteitä tässä.
Siis mikä tämä nyt on? Taasko saa kirjoittaa, jos osa numerot?
Ehkä tää oli nyt av-ylläpidolta varoitus siihen suuntaan, että suuta pitää siistiä ja tarpeettomat rumat kommentit jättää vähemmälle. Trollaaminen ja provoaminen on hauskaa tietyissä rajoissa, mutta kun kaiken aikaa joku tulee sanomaan, että "tapa ittes", "jätä se sika", "niin sussako ei ole yhtään vikaa" tai "kyllä nuo bloggarit on perseestä", on hyvä henki kaukana. Ei maailma ole niin mustavalkoinen kun täällä tunnutaan yleisesti luultavan.
Myös tiede.fi on alkanut sekoilla samalla tavalla ja samoilla herjoilla. Jotkut pystyy kirjoittamaan, toiset ei. Hesarin keskusteluun pystyy ainakin vielä toistaiseksi kirjautumaan.
Tiede.fi:ssä voi keskstella vain kirjautuneena.
Taitaa mennä maanantaille korjaaminen, kun nörtit heräävät töihin.
Kokeilkaa joku luoda uudet tunnukset, mitä kone siihen sanoo.
Tai jopa niin, että menee vaik Hesarin sivulle ja luo siellä, ettei tule "polkua" av:sta rekisteröintiin, jos se nyt jotain merkkaa.
Tää on kyllä erittäin huonoa palvelua Sanomalta. Ei kommentoida tai selitellä asiaa mitenkään vaan ensin lätkäistään rekkarivaatimus ja sit poistetaan kaikki uudet rekisteröityneet käyttäjät.
Mä pääsin kirjoittamaan ilman rekisteröintiä nyt. Anonyymina. Mutta olivat poistaneet munkin tunnuksen joka oli ihan kiltti Huhupuhe ja jolla kirjoitin eilen 3 ihan normaalia viestiä joilla tosin kerroin etten tykkää uudistuksesta. En aio nähdä vaivaa luodakseni tunnuksen uudestaan, kyllä kerta pitäisi riittää joten munkin osalta palstaltailu on ohi mikäli rekistöröityminen tulee taas voimaan.
Minä en pääse enää kirjautumaan Av Mamma:na