kuinka monelta on tunnukset poistettu?
multa. enkä ymmärrä miksi???
t. helvetinriivaamakusiperkele.
Kommentit (160)
Täälläkin tunnukset poistettu. Ou nou. Eipä tarvitse enää siis rekisteröityä. Av on palannut normaaliksi. Tai no melkein.
Minulta poistivat ihan oikean sanomatilin, joka tehty ihan oikealla nimellä ja johon liittyy ihan oikea lehtitilaus. Mainiota! Juuri näin hyvä palvelu tekee kenet tahansa onnelliseksi.
[quote author="Av Mamma" time="11.01.2015 klo 11:12"]
mamma yhä
[/quote] me too
Kiitos siitä, että sain yhden päivän kokea olevani aito ja oikea AV Mamma. Oli kivaa niin kauan kuin se kesti.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:18"]
Minulta poistivat ihan oikean sanomatilin, joka tehty ihan oikealla nimellä ja johon liittyy ihan oikea lehtitilaus. Mainiota! Juuri näin hyvä palvelu tekee kenet tahansa onnelliseksi.
[/quote]
Mun tunnukseni on lukittu. Siis ihan oikea ja aito tunnus, jonka olen luonut pari vuotta sitten lehtitilauksien vuoksi. Mitä helvettiä? En edes kirjoittanut sillä tunnuksella tänne mitään vaan kirjauduin vain sisään ja muutin nimimerkin. Jätin sitten kirjoittamasta viestejä, kun jossakin keskustelussa sanottiin, että oikea nimi tulisi näkyviin.
Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun soittamatta sinne? En todellakaan halua maksaa puhelumaksuja siitä hyvästä, että Sanoma sekoilee ja lukitsee mun täysin asiallisen käyttäjätilin.
T: 91
Täähän juontaa juurensa lopulta siihen, että Sanoma itse on viime vuodet aktiivisesti markkinoinut av:ta saadakseen mainostajia. Yhdistettynä olemattomaan moderointiin erityisesti yöaikana, saatiin aikaiseksi erilaisen vihapuheen vyöry palstalle. Otettiin siis enemmän palstallemuuttajia kuin minkä kotiuttamiseen oli resursseja ;) Lopulta Sanoma on vastuussa siitä, mitä heidän kanavillaan julkaistaan, joten ongelma on olemassa.
En pääse enää lukemaan digilehteä! Voi helkutti sentään!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:27"]
Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun soittamatta sinne? En todellakaan halua maksaa puhelumaksuja siitä hyvästä, että Sanoma sekoilee ja lukitsee mun täysin asiallisen käyttäjätilin.
[/quote]
Laitoin palautelomakkeen kautta palautetta. "Käsittelyssä menee normaalisti muutama arkipäivä". Vastausta odotellessa.
Mun digilehti jne. tunnari oli lukittu, alkoi kyllä sitten toimia taas kun aktivoi uusiksi. (Ja en käyttänyt sitä eilen täällä ollenkaan.) Pädistä ei toiminut lainkaan, siinä sanoi vaan että tunnari tai salasana väärä. Koneelta kun menin nettisivulle, se lähetti meiliin aktivointilinkin uusiksi ja sitten alkoi toimia.
Vaan aika moista sekoilua tämä, sanonpa vaan... ei ihan loppuun asti mietitty homma. Ja tiedotus unohdettu tyystin - moni meistä on kuitenkin ihan sanoman maksavia asiakkaita.
Täällä vielä yksi mamma o/ (kai)
Asioiden ollessa tällä tolalla, suosittelisin Sanomalle täsmennystä moderointipolitiikkaan. Ylilyönnit saa parhaiten karsittua järkevällä moderoinnilla sekä siihen liittyvällä tiedottamisella ja keskusteluun osallistumisella, jotta pelisäännöt tulevat selväksi eikä niillä tarvitse spekuloida.