kuinka monelta on tunnukset poistettu?
multa. enkä ymmärrä miksi???
t. helvetinriivaamakusiperkele.
Kommentit (160)
Mulla on/oli 2 nimimerkkiä, eikä kumpikaan toimi. Herjaa näin: Salasana on väärin tai käyttäjätunnusta ei ole.
Tarkista sähköpostiosoite ja salasana.
tein vasta tunnukset. toimii.
sain tunnukseni takaisin. ap
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:52"]
Mulla toimii, näköjään..
[/quote]
Siis näin.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:44"]
Mulla on/oli 2 nimimerkkiä, eikä kumpikaan toimi. Herjaa näin: Salasana on väärin tai käyttäjätunnusta ei ole.
Tarkista sähköpostiosoite ja salasana.
[/quote]
Nyt toimii ainakin toinen, kun vaihdoin salasanan. Juups, outoa...
[quote author="helvetinriivaamakusiperkele" time="11.01.2015 klo 13:49"]sain tunnukseni takaisin. ap
[/quote]
Minäkin! Mitähän ne nyt oikein sekoilee?
:DDD minulta on poistettu tunnus jolla haukuin tätä uudistusta, mutta toinen tunnus jolla puolustin tätä on säilynyt.
Mä pystyn kirjoittamaan ilman tunnuksia kännykällä. Noin tunti sitte mulla luki tän tekstikentän tilalla "vain rekisteröityneille käyttäjille" tai jtn sen tapaista...
Olisipa kiva, jos ylläpito edes JOLLAIN TAVALLA kommentois näitä sähellyksiä?
Aamulla luki että "posting not allowed" - vaikka pääsin sisään kirjautumaan ja nyt näköjään toimii moitteettomasti.
Mä olen ainakin vielä sisäänkirjautuneena AV Mammana, kun rastitin "muista minut", täytyypä koittaa kirjautua ulos ja katsoa pääsenkö enää sisään... Hetkinen ;)
Jaaaaa mun tunnukset on yhä tallella vaikka oon AV Mamma, vuonna -25 syntynyt mies, loin tunnukset eilen ja tein yhden niistä aloituksista, joissa kritisoitiin uudistusta ja mobiilin 2-sivun toimimattomuutta (eikä sitä keskusteluakaan poistettu). Hassua :D
[quote author="AV Mamma " time="11.01.2015 klo 14:31"]
Mä olen ainakin vielä sisäänkirjautuneena AV Mammana, kun rastitin "muista minut", täytyypä koittaa kirjautua ulos ja katsoa pääsenkö enää sisään... Hetkinen ;)
[/quote]
Jep, tunnus toimii edelleen. Ja olen muuten 1.1.1925 syntynyt mies.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:41"][quote author="AV MAMMA" time="11.01.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:20"] Mitä ihmettä. Ip saa vaihdettua, sulje kone! Ja onhan se muutenkin jäänyt palstalle tietoon, kun täällä kirjoitat. [/quote] No ei se aina ihan koneen sulkemisella vaihdu. Ohjeita ip-osoitten vaihtoon sivulta---> Vaihtoehto 2: Sammuta modeemi yöksi Ei-kiireinen käyttäjä voi kokeilla ip-osoitteen vaihtamista sammuttamalla modeeminsa pidemmäksi aikaa. Toimituksen testissä Saunalahden laajakaistaliittymän ip-osoite vaihtui, kun modeemin sammutti illalla ja kytki uudestaan päälle aamulla. Modeemin sammuttaminen muutamaksi minuutiksi ei riittänyt. Menetelmän toimivuus riippuu operaattorista. Soneran laajakaistaliittymän ip-osoite pysyi samana, vaikka modeemin sammutti muutamaksi päiväksi. [/quote] Niin puhelimessa onnistuu heti. Sammuta virta ja se on siinä. Tuo lienee perusohje mistä kirjoitat ja kaikkien tiedossa
[/quote]
Osaatko lukea mihin vastasin? Hän puhui sulje KONE ja vastasin siihen, en puhelimeen. Jos se on kaikkien tiedossa, niin ei se ollut ainakaan hänen tiedossa mihin vastasin, tai sitten hän käyttää puhelimesta nimeä kone.
[/quote]
Tuota...
Koneen ip:n muuttamisen kohdalla ohjeesi lienee kaikkien tiedossa.
Puhelimen ip:n muuttaminen yllä.
Ymmärretty? Taisi sinulla olla vaikeaa lukea sekä ymmärtää samalla kertaa.