Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT OIKEASTI REKKARIPAKKO POISSA!!

Vierailija
11.01.2015 |

Ihanaa!! Täälä mä olen vierailijana!!!! 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upiti up!

Vierailija
82/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:16"]

Jos täällä ylläpito oikeasti koko ajan miettii sitä, että miten voi tehdä homman vaikeammaksi asiakkaille, niin pitäkööt palstansa. Olen pyörinyt täällä 11 (!) vuotta, mutta lopetan kyllä ja varmasti moni muukin, jos eivät anna pysyä anonyyminä. . Mun av mamma-tunnus oli poistettu, enkä enää rupea uusia luomaan.

[/quote]Minäkin olen pyörinyt täällä palstalla ihan liian monta vuotta ja päivittäin(!). Monesti illat on menneet pitkään palstaillessa. Eilen ei tullut kuin pyörähdettyä vaan yhdesti täällä. "Jaa, edelleen pitää rekisteröityä. Pitäkää tunkkinne." En rekisteröidy enkä jatka palstailua jos rekisteröintipakko tulee takaisin. Eipä se ylläpitoa paljon liikauta jos yksi mamma unohtaa av:n, mutta uskon, että meitä on paljon.

Toisaalta... noin pääsisi helposti irti tästä av-riippuvuudesta :D Että win-win situation minulle.

[/quote]

Minäkin ajattelin tuota vähän niinkuin henkilökohtaisena interventiona, ja tuon lyhyen ajan se oikeasti auttoi. Toisaalta tuli vihainen ja haikea olo siitä, että palsta oli pilalla. Olisi ollut kiva ajatella, että AV-palsta mellestäisi yhtä hulluna kuin ennenkin, vaikken itse enää kirjoittelisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevetin hieno tuo varapalsta. Kai se voi jäädä olemaan vaikka täällä korjasivatkin mokansa?

Vierailija
84/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN TUNNUKSET POISTETTIIN O_____O

Vierailija
85/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, no nythän tänne uskaltaa taas jauhaa skeidaa, vau meidän valitukset meni läpi.

Vierailija
86/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:52"]

Helevetin hieno tuo varapalsta. Kai se voi jäädä olemaan vaikka täällä korjasivatkin mokansa?

[/quote]

Missä?