NYT OIKEASTI REKKARIPAKKO POISSA!!
Kommentit (86)
[quote author="AV Mamma" time="11.01.2015 klo 09:40"]
Mä oon edelleen av mamma.
[/quote]
Oot spessu!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:28"]Vai voisko olla niin, että palsta oli jonkun roskaviestibotin terrorin kohteena tms. Luultavasti teidän av-mamma rekkautumisenne olivat aivan yhdentekeviä. Aika myrsky ja hulppeat salaliittoteoriat tästäkin saatiin aikaan.
[/quote]
Älä yritä, mokasitte jo.
Jesss, ajatelkaa mikä joukkovoima meillä on!!!??? Sanoma joutui nöyrtymään kun palsta olis kuollut.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:36"]
Olen ollut palstalla yli 10v ja loppui kuin seinään kun tuli rekisteröitymispakko. En sio sitä tehdä koska vie kaiken ilon. Siispä. Mihin mammat siirrymme jos tuo tulee takaisin? Nyt on porukalla sovittava.
[/quote]
Ei nyt ainakaan saman konsernin palstalle. Siinä ei olisi mitään mieltä. Jos vallattais se Kaksplus vaikka mielummin. En kyllä sitä ole koskaan käyttänyt.
[/quote]
Palstahan on pitkälti sellainen kuin on sen käyttäjät, eli äkkiäkös tuosta tehdään uus av tarvittaessa. Kyllä ne känisevät vakkarit siellä hiljenee, kun av-mammat vyöryvät yli. :)
Mielestäni tää "isoveli valvoo" -meininki on vähän epämiellyttävää. Ylläpito tarkkailee koko ajan, välillä vähän poistellaan ja bannaillaan, sitten lätkäistään yhtäkkiä rekisteröitymispakko ilmoittamatta ja perustelematta mitään ja seuraavana aamuna se onkin poistettu. Sitten kaikkivaltias ylläpito sulkee kaikki feikkitunnukset ja sitten katsotaan, kun mammat ihmettelee, riehuu ja spekuloi, että mitä tapahtuu ja miksi ja koska seuraava reksiteröitymispakko tai muu muutos tulee. Mitään ei kerrota eikä perustella. Olisiko liikaa vaadittu jos täällä olisi joku ylläpito tiedottaa -ketju, jotta muutoksista saisi tietää eikä tulisi sellainen olo, että ollaan jossain Orwellin 1984:ssä näin kärjistetysti...
Mulla näkyy edelleen, että olen kirjautuneena nimella Av. Kirjoitusboksin alapuolella on laatikko, jonka voi ruksia "haluan kirjoittaa nimettömänä". Kun ruksasin sitä, olin taas vierailija eikä tullut numerosulkeisia.
Mun feikkisähköposti ja av mamma-tunnus on poistettu!
Jos tänne tulee pakollinen rekisteröinti niin mihin siirrytään mammat? Oisko Kaksplus? Ei ainakaan Sanomakonsernin sivuille. Mitä mieltä ootte?
Hyvää huomenta taas kaikille! :) Ihanaa kun saa taas kirjoitella! :)
Jee ihanaa kun tää on taas normaali!!! AV MAMMA tunnarit lähti ja ei haittaa kyllä pätkääkään :) aamun pelastus...
Mullapa on tunnarit edelleen mutta voin valita kirjotanko niillä vai laitanko raksin ruutuun että haluan kirjoittaa nimettömänä. Olikohan toi vaihtoehto jo eilen täällä?
Olisko tämä tosiaan toimiva ratkasu kaikille että rekisteröityminen on pakollinen mutta halutessaan voi kirjoittaa niin että nimimerkki ei näy muille? Säilyisi se korkea-arvoisille niin tärkeä anonyymiys ja voisivat edelleen kirjoitella kaikesta arkaluontoisestakin mitä ei työn puolesta voisi omalla nimellä kirjoittaa ja mitä kaikkia selityksiä niitä nyt oli miksi se kirjautuminen oli niin kamalaa :D Mutta sitten yhden kirjoittajan viestit on ylläpidon varmaan helpompi löytää ja poistaa kun kaikki kuitenkin tehdään nimimerkillä? Ja ennen kun joku alkaa nillittään että sekin on sananvapauden rajoittamista niin kai te nyt ymmärrätte että varmaan 98 % viesteisä on ennenkin ollut täysin jäljitettävissä kirjoittajaansa vaikka ei ole mitään kirjautumisia ollut, en jaksa uskoa että kovin moni täällä vaivautuu ip-osoitettaan vaihteleen tai piilottaan kun alkaa valittaan miehen rikkinäisistä kalsareista.
Jos anonyymiys poistuu, viedään mainostulot kaksplussalle. Muuten ei haittaa vaikka palstan meno hieman siistiytyisi.
ylläpito iskee varmasti vielä lujemmin palstalaisten kimppuun. näimme vasta ensimmäisen näytöksen. päämäärä on tuhota tämä palsta sellaisena kuin me sen tunnemme.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:05"]ylläpito iskee varmasti vielä lujemmin palstalaisten kimppuun. näimme vasta ensimmäisen näytöksen. päämäärä on tuhota tämä palsta sellaisena kuin me sen tunnemme.
[/quote]
Mutta kuka siitä hyötyy, onkin toinen kysymys.. käyttäjät kaikkoaa, mainostulot loppuu, lehden levikki laskee, sanoma joutuu yhä syvempään suohon...
Olisi voinut jäädä pysyväksi niin pääsisi eroon tästäkin.
Hehee luovuttivat :D