Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT OIKEASTI REKKARIPAKKO POISSA!!

Vierailija
11.01.2015 |

Ihanaa!! Täälä mä olen vierailijana!!!! 

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas! :)

Vierailija
22/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:12"]

No sitten ei tulla ollenkaan. Ehkä ne myös miettii, miten saa poistettua fakemailgeneraattorin käytön. Mutta ei ne sille mahda mitään, että meillä monella on joka tapauksessa roskapostia varten oma osoite, mistä niitä mainoksia ei lueta. 

[/quote]

Mitä väliä sillä sähköpostilla on? Sen kun muuttaa sivun niin, että vain nimimerkillä kirjoittaminen on mahdollista ja vain yksi nimimerkki per ip.osoite niin se on siinä. Tuollainen käytäntöhän on suurimmalla osalla foorumeista ja ei niissä kahta samaa nikkiä ole.

[/quote]

Yksi nikki / ip-osoite on tyhmä sääntö. Sehän tarkoittaa, että samasta perheestä saa olla vain yksi käyttäjä /foormi tai perheenjäsenten pitää käyttää yhteistunnusta. 

[/quote]

No eikös kuitenkin puhelimissa oo eri ip-tunnukset. Voi bannit saanut mammakin tulla vaikka lapsen puhelimella. *tirsk*

[/quote]

No sanotaan sitten vain yksi nikki/salasana per foorumi, eli ihan sama kun muualla on käytössä. Sekoitin tuon ip.osoitteen turhaan tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on opiskelijakämpissä, onko jokaisella oma boksi vai yksi yhteinen? Jos yhteinen, soluista saa käyttäjäksi rekisteröityä vain yksi. Tai jos keksii jonkun palstan jossain hotellissa, missä on tylsää. Kas, eipä saakaan rekisteröityä...Siellä on hesarin "olet jo lukenut 5 artikkelia" -ilmoituksesta päätellen vain vain yksi ip-osoite asiakkaille. 

Vierailija
24/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voisko olla niin, että palsta oli jonkun roskaviestibotin terrorin kohteena tms. Luultavasti teidän av-mamma rekkautumisenne olivat aivan yhdentekeviä. Aika myrsky ja hulppeat salaliittoteoriat tästäkin saatiin aikaan.

Vierailija
25/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne myy mainostajille palstaa, jossa ei käy ketään? Ja nykyisillekin mainostajille on myyty joku tietty sopimus, johon sisältyy oletus tietystä kävijämäärästä. Av-palsta lienee koko Sanoma-imperiumin ainoita tuottavia osia, idioottia olisi ampua itseään jalkaan. 

Vierailija
26/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ainakaan mun tehdä kokonaan uusia tunnuksia, eli ip-osoitteesta ottaa. Mieheni ei pääse palstalle. No ei se tahokkaan, mut silti. 

Vierailija
27/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee!! <3

Vierailija
28/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:23"]

Liikuttavaa, että tuo ylläpito saa tällasesta palkkaakin. Ensin kauheella vaivalla uusi systeemi ja sitten sen poisto. Mutta varmaan nikkaroi uuden systeemin, sellaisen, että keskusteluun käy vain nicki eikä "oma nimi", johon tää av mamma -kikkailu perustui.

[/quote]Miten ne teki uuden systeemin? Ei varmaan montaa klikkausta vaatinut se rekistöröintipakon laittaminen pälle myös Aihe vapaalle..

Vierailija
29/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee!!! Niimpäs onkin! Se oikea av is back!

Vierailija
30/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi toimiiko mulla AV mamma tunnarit... No ei toimi enää vaikka olin kirjautunut. Jos palstalu menee pelleilyksi, pysyn poissa. Uusia tunnareita en enää tänne tee, on parempaakin tekemistä. Toivon että aikuiset ihmiset osaa käyttäytyä molemmin puolin.

Vierailija
31/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi!!!!

Vierailija
32/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä. Onko tämä totta? Tässä kirjoitan ja lopussa näyttävät odottelevan numerosulkeiset. Mitä ihmettä!?!?

Vierailija
33/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näköjään poistettu minunkin nimimerkki käytöstä enkä edes av mamma ollut vaan ihan muuta. Eilen tosin rekisteröidyin. Eikä edes feikkisähköposti vaan sellainen mitä käytän kaikkeen turhuuteen eli ns ylimääräinen.

Vierailija
34/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut palstalla yli 10v ja loppui kuin seinään kun tuli rekisteröitymispakko. En sio sitä tehdä koska vie kaiken ilon. Siispä. Mihin mammat siirrymme jos tuo tulee takaisin? Nyt on porukalla sovittava.

Vierailija
35/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mahtavuus, on puhdas ja kirkas olo!

36/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon edelleen av mamma.

Vierailija
37/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas outoa. Av mamma -tunnuksessa oli että "salasana on virheellinen tai tunnus on poistettu käytöstä" ja toisessa tunnuksessa tuli vaan " tunnus on poistettu käytöstä" vaikkei ollut edes av mamma.

Vierailija
38/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan oikea sähköpostiosoite kirjautumisessa, nimeni laitoin AV mammaksi, nyt en sitten Sanomille kelpaa. Jaa pitää varmaan perua tilaukset.

Vierailija
39/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:36"]

Olen ollut palstalla yli 10v ja loppui kuin seinään kun tuli rekisteröitymispakko. En sio sitä tehdä koska vie kaiken ilon. Siispä. Mihin mammat siirrymme jos tuo tulee takaisin? Nyt on porukalla sovittava.

[/quote]

Ei nyt ainakaan saman konsernin palstalle. Siinä ei olisi mitään mieltä. Jos vallattais se Kaksplus vaikka mielummin. En kyllä sitä ole koskaan käyttänyt. 

Vierailija
40/86 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2