Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan ihmisten omituisia tapoja jotka johtuvat laumasieluisuudesta

Vierailija
01.11.2021 |

Ravintolaan saapuva porukka menee lähes AINA juuri siihen pöytään, josta on juuri joku toinen porukka lähtenyt ja joka on vielä siivoamatta, vaikka tyhjiä ja puhtaitakin pöytiä olisi.

Olen järkeillyt tuon niin, että ihmismieli olettaa pöydän alitajuisesti hyväksi paikaksi kun se on kelvannut muillekin

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan olin vuosia kaupassa töissä ja huomasin, että ihmiset ottavat mieluiten samasta kohdasta tuotteita. Jos hyllyyn laitetaan vaikka kaksi identtistä laatikollista karkkipusseja, niin todennäköisimmin toinen laatikko ammottaa tyhjyyttään ja toinen on lähes täysi.

Moni ottaa tyhjemmästä laatikosta koska hän on oppinut että aina pitää tyhjentää edellinen ennen kuin avataan seuraava, eli ihan oikein tehty, eikä osoitus mistään laumasieluisuudesta. Moni myös jättää sen viimeisen ottamatta (esim. maitohyllyllä monta rekkiä joissa on päälimmäisenä yksi maito vain), koska tunne on ettei se ole muillekaan kelvannut, joten täytyy olla jotain vikaa.

Vierailija
142/142 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kulkevat aukion läpi kaareutuvaa linjaa vaikka suora linja olisi järkevämpi. Mikään ei siis estä kulkemasta suoraa linjaa.

Minä oon kuvitellut kulkevani suoraan aukion poikki, enko siis kuljekaan? 🎃

Kyllä mä ainakin kävelen suoraan esim. meren jäällä. 

Olen tarkka siitä etten kävele turhaan silloin kun on tarkoitus säästää askelia. Tämän huomaa kyllä kun kiipeää lintutorniin katsomaan niitä omi jälkiä joita näkyy kilsan päähän. Ei siinä mitään siksakkia ole tullut kävelötyä vaan suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi