Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan ihmisten omituisia tapoja jotka johtuvat laumasieluisuudesta

Vierailija
01.11.2021 |

Ravintolaan saapuva porukka menee lähes AINA juuri siihen pöytään, josta on juuri joku toinen porukka lähtenyt ja joka on vielä siivoamatta, vaikka tyhjiä ja puhtaitakin pöytiä olisi.

Olen järkeillyt tuon niin, että ihmismieli olettaa pöydän alitajuisesti hyväksi paikaksi kun se on kelvannut muillekin

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että jos kaupassa oikein päättäväisesti kävelen tietylle hyllylle ja otan sieltä jonkun elintarvikkeen, niin kohta on 2-3 vanhempaa ja lihavampaa mammaa saman tuotteen kimpussa. Luulevat varmaan, että sen tuotteen avulla pysyn hoikkana :DDDDDDDDDDD.

Muutenkin jos oikein määrätietoisesti ja itseluottamuksella teet jotain, niin aina muutama lammas tarkkailee sinua ja toimii samoin perässä. Tässä huomaa kuinka tyhmiä ihmiset ovat. Osa ei ollenkaan osaa muodostaa mielipiteitään itse.

Vierailija
2/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IG ja Facebook.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kuulu tähän mutta jonojen haarautuminen v*tuttaa minua suuresti. Eli kun on yksi selkeä jono, niin joku vatupassi meneekin sen viimeisimmän jonottajan viereen sen sijaan että menisi taakse, ja sitten sekä tämän että sen alkuperäisen viimeisimmän jonottajan taakse muodostuu omat jonot ja kukaan ei enää tiedä missä alkuperäinen jono menee.

Vierailija
4/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus ei kiinnosta jos useimmat muut ovat eri mieltä.

Vierailija
5/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkein hassuin on tuo että miehet menevät joukolla omia teitään suoraan naisten palstoille lällättelemään että katsokaa miten menen omia teitäni. Tuosta ei voi enää paremmaksi pistää.

Vierailija
6/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko-fanitus. Tahdottomien sopuleiden hommaa.

Vierailija
7/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jos kaupassa oikein päättäväisesti kävelen tietylle hyllylle ja otan sieltä jonkun elintarvikkeen, niin kohta on 2-3 vanhempaa ja lihavampaa mammaa saman tuotteen kimpussa. Luulevat varmaan, että sen tuotteen avulla pysyn hoikkana :DDDDDDDDDDD.

Muutenkin jos oikein määrätietoisesti ja itseluottamuksella teet jotain, niin aina muutama lammas tarkkailee sinua ja toimii samoin perässä. Tässä huomaa kuinka tyhmiä ihmiset ovat. Osa ei ollenkaan osaa muodostaa mielipiteitään itse.

Ja varmasti arvelevat nuorentuvansakin?

Vierailija
8/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

heterosuhteet, naimisiinmeno ja lasten hankinta

Vierailija
9/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo kuitenkin on vain sattumaa, jos käytät suosittuja tuotteita, mutta olen kyllä huomannut että tietyt tavat siirtyvät samoissa tiloissa oleville ihmisille todella helposti. Esim töissä yksi tyyppi alkoi syömään tauolla pikapuuroa ja aika pian muutkin alkoi tekemään niin. :D Outoa.

Vierailija
10/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapiikin ottaminen.

Vierailija
11/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena ihmetellyt, että aivan selvästi joskus joku mies alkaa kiinnostamaan naisia vasta sen jälkeen, kun se on kelvannut kaverille/jollekin toiselle naiselle/joku toinenkin nainen on kiinnostunut. Sitä ennen sama mies saattaa olla pelkkää ilmaa.

Vierailija
12/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oikeasti halua olla erilainen.

Vierailija
13/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositut paikat on yleensä ikkunapaikkoja ja/tai rauhallisessa kohtaa ravintolaa (ei kulkureitillä, ei kauittimien vieressä jne.). Siksi niihin on tunku.

Vierailija
14/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestäminen

Vierailija
15/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaa (ainakin) pikkupaikkakunnilla. Ymmärrän toki, jos omainen on vastikään kuollut, että haudalla tulee käytyä useammin, mutta sellaiset iät ja ajat olleet sukuhaudat, joissa harataan ja nyhdetään ja rynnitään sinne aina ensimmäisten joukossa tekemään ne sesonkihommat. Vaikka olisi seurakunnan hoidossa, niin silti siellä harataan ja nyhdetään tavan takaa. Yksi näytelmä on kynttilät jouluna. Moniko ajattelee niitä omaisia siellä oikeasti? Enemmän sitä, mitä "ihmiset ajattelee", jos ei veisikään.

Vierailija
16/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa toiset pöydät ovat paremmilla paikoilla kuin toiset. Luulisin tämän olevan syynä siihen, että tietyt pöydät kelpaavat.

Mutta mun mielestä on omituista ihmetellä ihmisen "laumasieluisuutta", kun ihminen kuitenkin on laumaeläin. 

Vierailija
17/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapahtuma taitaa ennemmin olla kirjoittajan korvien välissä.

Vierailija
18/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena ihmetellyt, että aivan selvästi joskus joku mies alkaa kiinnostamaan naisia vasta sen jälkeen, kun se on kelvannut kaverille/jollekin toiselle naiselle/joku toinenkin nainen on kiinnostunut. Sitä ennen sama mies saattaa olla pelkkää ilmaa.

Siitähän tuo kertoo miten harvassa on ollu hyvät miehet ihmiskunnan historiassa. Ihan on tällainen vaisto naiselle kehittynyt, että joku on kelvoksi katsottu niin käy kimppuun kuin sika limppuun. Edullisinta on evoluution kannalla teettää ensimmäinen riskitesti muilla.

Vierailija
19/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositut paikat on yleensä ikkunapaikkoja ja/tai rauhallisessa kohtaa ravintolaa (ei kulkureitillä, ei kauittimien vieressä jne.). Siksi niihin on tunku.

Ei välttämättä, se paikka saattaa olla ravintolan huonoin, mutta jos siinä on vielä tyhjiä pulloja ja lautasia niin se vetää ihmisiä puoleensa kuin hunaja kärpäsiä.

-Ap

Vierailija
20/142 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautausmaa (ainakin) pikkupaikkakunnilla. Ymmärrän toki, jos omainen on vastikään kuollut, että haudalla tulee käytyä useammin, mutta sellaiset iät ja ajat olleet sukuhaudat, joissa harataan ja nyhdetään ja rynnitään sinne aina ensimmäisten joukossa tekemään ne sesonkihommat. Vaikka olisi seurakunnan hoidossa, niin silti siellä harataan ja nyhdetään tavan takaa. Yksi näytelmä on kynttilät jouluna. Moniko ajattelee niitä omaisia siellä oikeasti? Enemmän sitä, mitä "ihmiset ajattelee", jos ei veisikään.

Tämä on oikeasti iso rasite pikkupaikkakuntien vanheneville mummoille. Mummot harkitsevat tämän takia jopa polttohautausta ja laattaa seinään ettei seuraava sukupolvi joutuisi elämään saman riesan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän