Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kingi on SURKEA

10.01.2015 |

Pelkkää paskaa koko ohjelma. Onko kukaan av-mammoista vielä nauranut ohjelman aikana? Itse en ole.

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä oli!

Vierailija
42/160 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:54"]Ihme kohu noussut jostain suomen lipun tapaisen tallomisesta. Itseäni häiritsi enemmän se koiran tuonti lavalle hirveään meteliin ja hälinään. Siinä vaiheessa kun riku alkoi tönimään iinaa olin hetken ihan varma että se koira puree kohta ja lujaa.
[/quote]
Täysin samaa mieltä. Mitä väliä jostain elottomasta lipusta? Säälitti se koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä pidin, enemmän kuin uusimmasta Putouksesta, jonka huumori oli sellaista aika matalaotsaista sketsiviihdettä, ei kovin haastavaa.

Tässä Kingissä sentään piruiltiin aika moneenkin suuntaan tuon perinteisen lauantai-illan sketsiviihteen varjolla, osansa saivat nämä älyvapaat musiikkikilpailuformaatit kuten Idols, Voice of Finland ja tää ehtoopuolen artistien poruohjelma, Vain elämääkö se oli? Ja nämä "tuomareiden" iänikuiset kliseet.

Kilpailuihin osallistujat oli myösvarsinkin näissä inserteissä piirretty vahvalla karikatyyrillä, mutta tuollaisiahan nämä juuri ovat. Ystäväpiireineen ja kannattajineen. Varsinkin Armi, Krista ja tavallaan myös Aki ovat kehittäneet herkulliset hahmot.

Olisin odottanut, että isänmaallisnationalistinen, pelipaita jääkiekkokatsomoissa hilluva, Suomi-leijonariipuksiin sonnustautuva, lihaa syövä heteromieskansanosa olis suivaantunut enemmänkin tästä sotaveteraani-invalidien ja Suomen lipun rienaamisesta.

Suomen Charlie Hedbo.

Vierailija
44/160 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosonen ja Vatanen ovat kyllä aivan huippuja muuntautumaan.

Toivottavasti seuraava jakso on yhtä hyvä.

Vierailija
45/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti enemmän jopa Vino show.

Vierailija
46/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/160 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauroin puolestani vedet silmissä. Toki olin vähän vinkkuakin maistellut siinä ennen. Aivan mahtavaa idols parodiaahan se oli, tuomareita myöten.

Alku oli vähän hidas, liikaa matkittiin Idolsia, mutta kyllähän se sitten lähti nousuun. Hippu oli paras. "ammatial gööl" Miten se osaskin laulaa koko ajan viereen? Se on jo lahja, kun osaa oikeasti laulaa. Jani Pesosia on voittanut liian monta kertaa, noita koti-isä singsongwritereita on jokainen lauluohjelma pullollaan. Huomasitteko jax teller kävelyn, kun poistui lavalta? (lisänä liivi ja valkoiset tennarit)

Niitä manneja on tangomarkkinat täynnä, tietenkin sellainen pitää olla!

Se Iinan koiran retuuttaminen kainalossa oli kauheeta katteltavaa, kun Riku vielä kävi riehtomassa koko ajan.

Vierailija
48/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:07"]

Ei tosikoille :)

[/quote]

Ai tuo kingi? Naiivin huumorin ystäville. 
[/quote]

Minä olen naiivi ja minuun puree juuri tuollainen huumori :) Olen ylpeä itsestäni :) Ja aion ihan kaikille sanoa että oli huippu ohjelma. Koska nythän on niin hienoa sanoa Kingiä surkeaksi ohjelmaksi. Mutta aion saada ihmiset ihmettelemään kuinka voin ääneen sanoa pitäväni siitä. Tuo on niin nautittavaa!

Vierailija
49/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, eihän tuo mikään viihdeohjelmataivaan kirkkain tähti ollut, mutta kyllähän tuota sivusilmällä seurasi. Varsinkin Krista Kososen ilmiömäinen muuntautumiskyky jäi mieleen, ja Jussi Vatanenhan nyt on aina yhtä ihana. Samoin Iina Kuustosen Nicki Minaj -parodiointi oli oikein onnistunut.

Siinäpä se sitten taisi ollakkin. En tiedä katsonko seuraavaa jaksoa.

Vierailija
50/160 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:42"]

Nolotti näyttelijoiden puolesta, voi voi kun ovat nähneet moisen roskan takia vaivaa. Väsynyt ohjelmat. Sataan kertaa nähty nämä parodiat, Armin esityskin harrastelijateatteritasoa. Eikö tosiaan mitään muuta keksitä enää kuin väsyneiden formaattien imitointia. Maksetaako tuosta oikeen palkkaakin noille, en ymmärrä.

[/quote]Joo, tosta Armista, että Herppeenluoma jälleen ties monennenko kerran. 

Vierailija
51/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi ollut hauska ehkä idolssin 2. tuotantokauden jälkeen, mutta kun näitä parodioita on nyt vaan jo runsain mitoin tehty. Menisi jonkun ohjelman sketsinä, mutta että kokonainen sarja - se nyt vaan on liikaa. 

52/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee, katsotteko te kaunareita ja salkkareitakin nauraaksenne?

53/160 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran tykkäsin eniten Armin hahmosta, se kokonaisuus ja bimbous siinä oli jotenkin niin luontevaa ja Hipun kaveripiiri oli myös aika osuvaa parodiaa.

ja kuten aiemminkin sanottu, Armi osas laulaa taitavasti väärin, vähän kuin Retuperän WBK vetää, koko ajan vähän vierestä, mutta ei liikaa :D

Biisin sanat, tuomarivieraan haastattelu ja koko case oli hyvin rakennettu. Paaljon hienovaraisemmin kuin Herppeenluomat, ei liikaa koohellusta. Raipe on ollut vähän vastaavaa Armilta

Vierailija
54/160 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:26"]

Iinan hahmon esittämä biisi oli todella mauton ja nolo kömpelöine alapäähuumoreineen.

Hyvä ja nokkela alapäähuumori uppoaa kyllä minuunkin, mutta tuo ihan karmeaa katseltavaa ja kuunneltavaa.

[/quote]Samaa mieltä. Iinan esitystä on enää vaikea alittaa.

Vierailija
55/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli tylsä, lukuunottamatta Kristan Robin-kopioo. Mut loppua kohden parani. Ja yleensä näil on tapana parantua edetessään, reagoivat palautteeseen tms.

Vierailija
56/160 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:45"]Minussa on varmaan jotain vikaa, mutta minua kyllä nauratti suurin osa hahmoista. Erityisesti tykkäsin Armi Toivasen hahmosta. Mielestäni näyttelijät olivat tosi taitavasti luoneet hahmonsa. Parasta niisä oli se, että niitä hahmoja löytyy ihan oikeasta elämästä, vaikka tietenkin hahmot olivat kärjistettyjä. Uskon, että kaikesta alkumoittimisesta huolimatta Kingillä riittää katsojia.   [/quote] Armin hahmo on toistoa niistä mitä oli jo putouksessa. Missä on tuon naisen muuntautumiskyky? Samaa kuraa eri paketissa.

[/quote]Armi on kaikissa haastatteluissakin samanlainen, hermostunut. On sanonut pelkäävänsä esiintymistä,(sen huomaa) ja että paras hetki on kun näytös on ohi. Kun normaalisti näyttelijä kertoo nauttivansa lavalla olosta.

Vierailija
57/160 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on se, että joku Idols on itsessään parodia kaikessa noloudessaan. Ei parodiasta voi enää tehdä parodiaa. Oli tosiaan ihan kuin joku näytelmäkerhon harjoitus, itsekin tollasia nuorena tehnyt.  PAri pientä onnistumista oli Robin ja Nicki Minaj sekä jossain määrin Hippu Kyllberg, kaikki muu oli aivan onnetonta. En katso enää.

Vierailija
58/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kovasti, ihan paras!

Vierailija
59/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Av mamma" time="11.01.2015 klo 12:36"]

Voi vee, katsotteko te kaunareita ja salkkareitakin nauraaksenne?

[/quote]

En minä katso ollenkaan. Mutta tämä on tehty sellaisella ajatuksella, että sen on tarkoitus olla hauska. Ei oikein nappaa, vanhoja vitsejä. 

Vierailija
60/160 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:32"]

Nojoo, eihän tuo mikään viihdeohjelmataivaan kirkkain tähti ollut, mutta kyllähän tuota sivusilmällä seurasi. Varsinkin Krista Kososen ilmiömäinen muuntautumiskyky jäi mieleen, ja Jussi Vatanenhan nyt on aina yhtä ihana. Samoin Iina Kuustosen Nicki Minaj -parodiointi oli oikein onnistunut.

[/quote]

Samaa mieltä. Yhden hahmon Armi oli kyllä pettymys, pelkkää toistoa Putouksesta. Kyllä tämä Kingi toimi yhden jakson verran, mutta vaikea kuvitella että idea jaksaa kantaa pitemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi