Kingi on SURKEA
Pelkkää paskaa koko ohjelma. Onko kukaan av-mammoista vielä nauranut ohjelman aikana? Itse en ole.
Kommentit (160)
Mun mielestä tuo Kingi olis ollut hauska joskus Idolsin kulta-aikoina 10v sitten, niinkuin joku sanoi..ei nuo laulukilpailuihin liittyvät parodiat jaksa naurattaa.
Odotin kyllä vähän parempaa, oli todella surkea ohjelma... Annan mahdollisuuden vielä, eli ehkä katson vielä seuraavan jakson, jos ei parannusta niin saa jäädä urpoille tuo "viihde" ohjelma.
Aika pahoin teilattiin myös IS:n keskusteluissa. Ihme, ettei ole vielä ip-lehdissä, että kingi sai murskatuomion. Sen sen nimittäin sai. Jotkut tykkää, mutta useimmat ei.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:53"]Ja ei kai kukaan tuhlaa rahojaan äänestämällä noita??! Älyttömintä ikinä, jossain MissSuomen tai euroviisuvoittajan äänestämisessä on sentään jotain ideaa... [/quote] Niin mikä se idea on? :D
[/quote]
Jos ajatellaan vaikka tuloksen kannalta... Onhan se nyt hieman merkityksellisempää olla Euroviisujen voittaja miljoonilla äänillä, kuin jonkun todella kuppaisen juosten kustun sketsikisailun voittaja... Vaikka itse en äänestä kuin vaaleissa, ymmärrän ihmisiä jotka vaikkapa kannustavat Idols-suosikkiaan, tavallista ihmistä jonka toivovat voittavan. Tämä on ihan rahanhukkaa imo.
Näkihän sen jo mainoksesta ja aikaisemman perusteella että koko ohjelma on surkea.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:07"]
Ei tosikoille :)
[/quote]
Ai tuo kingi? Naiivin huumorin ystäville.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:07"]
Ei tosikoille :)
[/quote]
Ei tosiaan, eikä huumorintajuisille, vaan puhtaasti urpåille :D
kaikki huumori ennalta arvattavaa ja sellaisesta en pidä. En katsonut nytkään loppuun.
Aivan mahtava ohjelma, juuri sopivaa aivolepoa ja rentoutusta (älyllisesti vaativan) työviikon jälkeen. Loistavat näyttelijät, tuttua ja turvallista, ihanan leppoisaa höröttelyä.
Ne älylliset virikkeet ja haasteet kannattaa hankkia ihan jostain muualta kuin lauantai-illan hömppäohjelmien aikaan. Vinkki.
Kaikkea p#%&%* sitä telkkaristaki tulee, huh huh. Jätin katsomisen kesken.
Nauratti ehkä pariin otteeseen Kingin aikana, mutta suurimman osan ajasta tunsin lähinnä myötähäpeää. Että no, jos tykkää alapäävitseistä ja vastaavasta, niin mikäs siinä. Itseäni ei taas oikein jaksa naurattaa, aika paljon vanhan toistoa verrattuna esim. Putoukseen mielestäni. Ja ihan oikeassa Idolsissa yms, löytyy kyllä paljon hupaisampia "hahmoja". Tosielämän komiikkaa. Esim. Iina Kuustosen Tove-hahmo oli mielestäni ihan perseestä, vaikka iltiksen äänestyksen perusteella se saikin valtaosan äänistä. :P
Onneksi ei ole ainoa ohjelma, eikä edes ainoa kanava telkkarissa ja muutakin saa tehdä kuin katoa telkkaria, joten miten tämä on sinulle ongelma?
Itse tykkäsin.
Varmaan tulet seuraavankin lähetyksen jälkeen julistamaan miten huono se oli :)
2222222