Kingi on SURKEA
Pelkkää paskaa koko ohjelma. Onko kukaan av-mammoista vielä nauranut ohjelman aikana? Itse en ole.
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:40"]
Jussi Vatasen esittämä K-kauppias naurattaa eniten, jotenkin niin aito hahmo :D
[/quote]
Eikö se ole Riku Nieminen jos Martti Alasta tarkoitat? Vai sekoitanko minä nyt hahmoja toisiinsa?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:40"]
Jussi Vatasen esittämä K-kauppias naurattaa eniten, jotenkin niin aito hahmo :D
[/quote]
Eikö se ole Riku Nieminen jos Martti Alasta tarkoitat? Vai sekoitanko minä nyt hahmoja toisiinsa?
[/quote]
Ei kun Vatanen on se kauppias, Rikun hahmon esimies.
Ohjelmaassa monta kertaa yritetään tehdä pilaa maahanmuuton vastustajista. Joka kerta kun olen tätä paska ohjelmaa katsonut. Olen kasvanut maahanmuuttajien keskuudessa. Kaikki maahanmuuton vastustajat eivät asu missään peräjormalassa. Mamut esitetään suomessa syrjittyinä yms.. paskanmarjat mutta mitä voi odottaa jos kotiinsa ottaa muslimimaiden radikaaleja ja niiden kakaroita ei hyvä seuraa. 18v poika helsingistä
Lainaus Iltalehdestä Kingistä
Naurua letkuina
Summasen mukaan "ei tietenkään" ole olemassa mahdollisuutta, että sarjan tekijäkaarti epäonnistuisi. Mukana ovat Suomen viihdetaivaan kirkkaimmat tähdet Krista Kososesta Aku Hirviniemeen ja Inka Kuustosesta Antti Holmaan.
- Olemme jo nyt varmoja, että tämä onnistuu. Meillä ei ole tässä ryhmässä epäonnistumisen kulttuuria, Summanen hehkuttaa.
Mahdollisimman halvalla tehtyä kuraa tv-karjalle=Kingi. #vmp
Mun mielestä viime jakso oli paras tähän mennessä. Näkyy hahmojen kehittyminen ja oman jutun löytyminen. Ja kauhea tove tippui, JEE!
Tuo Kososen näyttelemä Robin on nyt ok imitaatio, muuten tähän mennessä ei ole vastannut odotuksia. Katsotaan nyt tämä jakso loppuun.
Heti ootte tuomitsemassa mokomat ikipessimistit!
No on joo surkea! Lapsi tuota haluaa töllätä... mä voin seurana kattoo kun siel on ihana Antti ♥
Siis todellista skeidaa koko Kingi. Onko Suomesta loppuneet kaikki näyttelijät? Aina samat paviaanit ruudussa. Onneksi on kaukosäädin, jolla saa myös yllättäen koko paskatoosan kiinni.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:13"]
Siis todellista skeidaa koko Kingi. Onko Suomesta loppuneet kaikki näyttelijät? Aina samat paviaanit ruudussa. Onneksi on kaukosäädin, jolla saa myös yllättäen koko paskatoosan kiinni.
[/quote]
Perustele tarkemmin. Minkälaista huumoria sen pitäisi olla? Mitä Kingi tekee väärin?
Kuka se naine oli joka oli Jani Pesosen au-pair? Ei ole tuttu kasvo ennestään??
Vatasen tekemän Jani Pesosen persoona jotenkin lopahti, eikä olekaan enää niin hauska.
Krista Kosonen on paras. Niinkuin aina. Krista vaan osaa.
Totta, Psosnuotiolla laski tasoa jotenkin :/
Ois ollu kiva jos täs olis ollu muutakin kun tää laulukilpailu, vähän putoustyyliin et vast lopussa tulee nää sketsihahmot
[quote author="AV MAMMA" time="10.01.2015 klo 19:50"]
Tuo Kososen näyttelemä Robin on nyt ok imitaatio, muuten tähän mennessä ei ole vastannut odotuksia. Katsotaan nyt tämä jakso loppuun.
[/quote]
Kosonen näytti myös Stiginä aika osuvalta.
Aku Hirviniemi ilmeisesti on vakuuttunut siitä, että on suuri tähti, jolla on varaa tallata ja polttaa suomen lippua markkeeraava lakana ja vielä puhua sen päälle pissimisestä. Onko Aku itsekin sivari?
Anne-Seppo Hovi-Kukkohovi :D :D :D
Emmääkestä! *huutonaurua*
Kalle Päätalo elnnätti kans iltakahvit televisioruutuun :D. Melkein jo niin huono että siksi hyvä :)!