Solukämpässä asumisen etiketti
Tyttöystäväni kämppis saapui vähän aikaa sitten kotiin miehen kanssa. Nyt sitten kuuluu selvästi että ne on "täydessä touhussa". Huomenna aamulla on sitten kiva keittää puuroa kun keittiön roskiksesta löytyy ne käytetyt kortsut. Onko tällainen ihan OK?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
No missä niiden pitäisi nussia?
Ei se ole vain se. Tietty olisi kohteliasta kertoa etukäteen että on tulossa vieraita niin tietää ainakin jemmata mahdolliset arvoesineet. Toiseksi pitäisi oppia olemaan hiljaa kun seinät on pahvia ja kolmanneksi käytetyt kortsut voisi heittää muuhun kuin keittiön roskikseen.
Ei käy kateeksi. En muuttaisi ikinä mihinkään solukämppään.
T.yksinolon arvostaja numero 1.
Vierailija kirjoitti:
Hankala asua muualla kun ei halua lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vain se. Tietty olisi kohteliasta kertoa etukäteen että on tulossa vieraita niin tietää ainakin jemmata mahdolliset arvoesineet. Toiseksi pitäisi oppia olemaan hiljaa kun seinät on pahvia ja kolmanneksi käytetyt kortsut voisi heittää muuhun kuin keittiön roskikseen.
Onko sun vierailu etukäteen ilmoitettu?
Jos muuttaa soluun tai kerrostaloon, on hyväksyttävä, että naapurin nussimisen ja muun elämisen äänet saattavat kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävällä on tapana kertoa kämmikselle kun olen tulossa kyllä. Tähän asti ollaan sekstailtu vain minun luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaa tyttöystävän kanssa yhteiseen vuokra-asuntoon niin ei tarvitse kämppistä eikä lainaa. Missä sinä nyt asut, kun ilmeisesti kyläilet tyttöystävän solukämpässä?
Kun itse asuin solussa niin ulkopuoliset eivät saaneet yöpyä. Katso ap vuokrasopimus ja järjestyssäännöt. Inhottavaa, jos asunnossa on vieraita ihmisiä yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävällä on tapana kertoa kämmikselle kun olen tulossa kyllä. Tähän asti ollaan sekstailtu vain minun luona.
Tehkää niin jatkossakin. Tyttis voisi muuttaa kokonaan sun luo, niin loppuu noi ongelmat.
Soluasunnossa on kivaa tai ainakin oli ysärin lopussa kun oli vain kantisasukkaita. Siellä nussittiin ja juhlittiin ihan normaalisti ja hyvät muistot jäi 3,5 vuoden asumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaa tyttöystävän kanssa yhteiseen vuokra-asuntoon niin ei tarvitse kämppistä eikä lainaa. Missä sinä nyt asut, kun ilmeisesti kyläilet tyttöystävän solukämpässä?
Huoh. Minulla on rintamamistalo. Tyttöystävä on täällä viikonloppuisin ja usein viikkoisin.
Vierailija kirjoitti:
Kun itse asuin solussa niin ulkopuoliset eivät saaneet yöpyä. Katso ap vuokrasopimus ja järjestyssäännöt. Inhottavaa, jos asunnossa on vieraita ihmisiä yöllä.
Loppuu sitten ap:nkin vierailut siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Minulla on rintamamistalo. Tyttöystävä on täällä viikonloppuisin ja usein viikkoisin.
Pysy siellä talossasi äläkä mene kyttäämään ja kontrolloimaan tuntemattomien nussimisia asuntoon, jossa et asu.
Tyttöystäväsi pitäisi neuvotella kämppiksensä kanssa yhteiset pelisäännöt. Vauva-palstalla kysely ei auta mitään.