Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"jätin" miehen tekstiviestillä.

Vierailija
09.01.2015 |

Niin. Olin julma ja kamala.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään julma teko vaan enemmänkin pelkurimainen.

Vierailija
2/6 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Yritin kyllä puhelimessa. Mutta hän meni hysteeriseksi ja sanoi. Ei en halua kuulla! Et oo nähnyt vielä mun oikeeta puolta. Osaan olla hyvä ja hellä yms.. en vaan osannut sanoa mitään muutakuin, etten halua enenpää nähdä. Hän kuitenkin pommitti viestein ja oli pakko laittaa viesti, että nyt loppui. En halua olla tekemisissä. Enkä vastannut puheluihin. Nyt huono- omatunto asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin sähköpostiviestillä. Emme ole tavanneet 3 kuukauteen ja tätä eroakin on vatvottu kuukausi. Oli tarkoitus tavata vielä kerran eilen ja erota kasvokkain mutta totesin ettei se muuta mitään, palauttaa vain ikävän ja surun. Toiselle osapuolelle sopi hyvin.

Nyt sitten olen ihan palasina, toivottavasti toinenkin osapuoli. Kyse ei ollut siitä etteikö meillä olisi suunnattomasti rakkautta ja intohimoa meidän välillä vaan ongelma on se ettemme ole vapaita.

Vierailija
4/6 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin että olet hirveä. Mutta nyt kun selvensit asiaa niin ehkä tuo oli ainut vaihtoehto.

Vierailija
5/6 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten pysyt myös lujana, etkä vastaa enää yhteenkään viestiin tai puheluun.

Lupaa, please! Meidän kaikkien säälittävien perässäroikkujien puolesta.

Vierailija
6/6 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:03"]Nyt sitten pysyt myös lujana, etkä vastaa enää yhteenkään viestiin tai puheluun.

Lupaa, please! Meidän kaikkien säälittävien perässäroikkujien puolesta.
[/quote]

Lupaan :) Älä sinäkään oo perässäroikkuja. Please!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän