Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tyydytti joukkuetoveriaan ...

Vierailija
17.11.2016 |

Mieheni vietti saunailtaa joukkuekavereidensa kanssa (pelaa lätkää). Muut lähtivät muutaman tunnin kuluttua mutta mieheni ja hänen paras ystävänsä jäivät vielä viettämään iltaa saunaan ja terassille. Olin menossa kysymään yhdestä asiasta mutta näin saunan oven läpi, että he runkkasivat toisiaan ja näyttivät nauttivan siitä.

Hipsin hiljaa pois tilanteesta. Miten minun tulisi reagoida ja mitä sanon miehelle? Mies ei kai tiedä, että näin mitä he puuhasivat.

Seksiä harrastamme noin 3 kertaa viikossa ja kaveriaan mieheni näkee harjoitusten lisäksi noin kerran viikossa. En tiedä mitä pitäisi ajatella.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan virkistävä tarina, odotan miten kehittyy.

Vierailija
2/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo sinulle kuulu miehen ja kaverin asia. Ole ihan tavallisesti äläkä vain mainitse miehelle että tiedät.

Vierailija
4/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoiko miehesi myös kaveriaan?

Vierailija
5/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen lätkänpelaaja.

Vierailija
6/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oumai, alkoi panettaa. Olisit mennyt seuraksi!

Vierailija
7/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hiljaista toveruutta...

Vierailija
8/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies on vähän homo. Eipä tossa mitään tarvi tehdä, unohda koko juttu.

Vierailija
9/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoituivatko?

Vierailija
10/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkueurheilussa hyvin tavallista tuollainen.

Vierailija
11/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni vietti saunailtaa persukavereidensa kanssa (pelaa hedelmäpeliä). Muut lähtivät muutaman tunnin kuluttua mutta mieheni ja hänen paras ystävänsä jäivät vielä viettämään iltaa saunaan ja terassille. Olin menossa kysymään yhdestä asiasta mutta näin saunan oven läpi, että he runkkasivat toisiaan ja näyttivät nauttivan siitä.

Hipsin hiljaa pois tilanteesta. Miten minun tulisi reagoida ja mitä sanon miehelle? Mies ei kai tiedä, että näin mitä he puuhasivat.

Seksiä harrastamme noin 3 kertaa viikossa ja kaveriaan mieheni näkee katupartioinnin lisäksi noin kerran viikossa. En tiedä mitä pitäisi ajatella.

Vierailija
12/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista uskottomuuttahan tuo on kuin naisen kanssa hiplailu-miten siihen reagoisit? Mun ukko lentäis pihalle.

Vierailija
13/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se olis ollu naispuolinen kaveri ja oisivat tyydyttäneet toisiaan niin oisitko hipsinyt pois? Mun mielestä toi on pettämistä. Mitä väliä mikä sukupuoli kyseessä. Oisko sun miehen mielestä ok, jos jonkun naisystävän kanssa tekisitte tollasta? Voit sit kysyä kun keskustelette asiasta.

Vierailija
14/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo sinulle kuulu miehen ja kaverin asia. Ole ihan tavallisesti äläkä vain mainitse miehelle että tiedät.

Sanoisitko näin jos mies olisi tyydyttänyt naispuoleista kaveria? Entä jos mies on bi?

Vierailija
15/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoon Pallopojissa?

Vierailija
16/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Gaaayy

Vierailija
17/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko moni uskoo tän tarinan? Ootte te hyväuskoisia :D Mut vastatkaa toki selkeeseen provoon jos huvittaa. Joo, Porvoon Pallopojissa ihan normimeininkiä....

Vierailija
18/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. nyt vaikuttaa tasan siltä, että voisit esiintyä suomalaisessa 5D-dokkarissa Mieheni onkin homo.

Vierailija
19/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoon Pallopojissa?

Porvoon Akilleksessa.

Vierailija
20/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se olis ollu naispuolinen kaveri ja oisivat tyydyttäneet toisiaan niin oisitko hipsinyt pois? Mun mielestä toi on pettämistä. Mitä väliä mikä sukupuoli kyseessä. Oisko sun miehen mielestä ok, jos jonkun naisystävän kanssa tekisitte tollasta? Voit sit kysyä kun keskustelette asiasta.

Veikkaan, että ajatus olisi hänestä hyvin kiihottava, ja hän kysyisi saisiko katsella (ja tyydyttää itseään) tai liittyä seuraan. Paitsi tietty jos hän on homo kaapissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi