Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RÖYHKEÄT asiakkaat.

Vierailija
09.01.2015 |

olen kaupassa töissä. Ja melkein päivittäin kassalleni tulee ihmisiä jotka eivät tyhjennä koriaan vaan laittavat sen aivan täpötäytenä hihnalle ja minun se siitä pitää tyhjentää. Tekisi mieli sanoa että tuo kori pitää sinun tyhjentää.....

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo trolli, tuli jo selväksi. Ei tarvitse täyttää koko ketjua yhden idiootin löpinöillä.

Vierailija
42/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:04"]

Sinä varmaan seesteisenä jonottelet vihellellen, kun mummo maksaa kolikoilla, juoppo haisee ja yrittää lähennellä ja vapaakasvatettu pentu huutaa vieressä täyttä huutoa... Kassalla työskennellessäni yritin aina lukea viivakoodit mahdollisimman nopeasti ja maksun hitaammin. Ei kaikilla ole aikaa fiilistellä kassajonossa!

[/quote]

Henkilökohtaisesti on kyllä pakko sanoa, että se on aika viihdyttävää kun joku kihiseen kiireisenä kiukussa niin silloin teen kyllä kaiken korostetun hitaasti. Taidan vielä kokeilla aloituksessa mainittua taktiikaan ja laitaa sen korin hihnalle.

Niin ja tähän ikään mennessä sitä on oppinut milloin sinne kauppaan kannattaa mennnä, että siellä ei ole niitä mummoja ja lapsia, eikä muutenkaan jonoa. Enkä ole sellaista kiirettäkään itselleni tehnyt, että jonotuksesta jaksaisin hikeän ottaa.

[/quote]
Olin siis huono aspa, kun vedin koodit nopeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:47"]

Mikä on ap:n perustehtävä = miksi sinut on palkattu työhösi? Kannattaa varmaan kysyä esimieheltä, mitä ko tapauksessa kannattaisi tehdä

[/quote]

No ehkä hän on kysynyt ja on käsketty asiakkaan typeryydestä huolimatta vaan tyhjentää sitten itse se kori. Mutta ap sanoikin että tekisi MIELI sanoa. Sisälukutaito.

[/quote]

kun tekisin MIELI sanoa, kannattaa ensin kysyä esimieheltä. Tai sitten vaan miettiä alanvaihtoa, jos tavanomainen työn tekeminen ärsyttää

[/quote]

Voi olla että sen kysymisen jälkeen tekee edelleen mieli sanoa. Ja aina vaan pitäisi vaihtaa alaa sen sijaan että julkituo epäkohtia ihmisten käytöksessä. Yhtä hyvin voi sen asiakkaan käskeä vaihtaa kauppaa, jos se korin tyhjentäminen itse ärsyttää. Varmaan niissä muissa kaupoissa kassa oikein iloitsee tästä uudesta asiakkaasta.

[/quote]

Tässä unohtuu kokonaan se, kuka sen kassan palkan maksaa. Asiakas. Jokaista asiakasta pitää kohdella sen mukaan, muuten loppuu työt. Siitä kauppias erityisesti tykkää, että kassa haluaa valita asiakkaat (vain helppoja kiitos)

[/quote]

Ja paskat unohtuu. Vai maksaako se joka ei itse tyhjennä koriaan kassalle jotain tippiä? Ei maksa, lisää kassan työmäärää mutta maksaa saman mitä oikein toimivat asiakkaat.

Vierailija
44/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:13"]

nykypäivän työelämä uuvuttaa työntekijät siks tälläset pikkuasiatkin alkaa ketuttamaan ite jäin äitiyslomalle ku tuli mitta täyteen ja halusin tauon työelämään.

[/quote]

Mikä siinä on, että nykyihmiselle se työ on liian raskas ponnistus. Se, että on kaikki helpottavat apuvälineet yms, ja päästään liian helpolla. Lapsuudessa ei ole tarvinnut ponnistella asioiden eteen ja kaikki on tullut liian helpolla?! Liian hyvä elämä tehnyt ihmisestä itsekään?!

[/quote]Minulle elämässä on muutakin kuin työ, onneksi en oo hankkinut niin isoa asuntolainaa et tarttis työn kanssa naimisiin mennä henkisesti raskas työ syö ihmistä,työt tulevat myös vapaajalla ns. kotiin ei ole sen arvoista.Ruumiillinen työ ei väsytä vaan se et tee työsi nopeasti laadusta välittämättä.

Vierailija
45/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen työhön pitäisi olla koulutus. Ei sekään tietenkään ihmeitä tee, mutta ehkä ymmärtäisi vähän paremmin laajempia kokonaisuuksia. Tai ainakin sen miksi minut on tänne palkattu

Vierailija
46/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:20"]

Haloo trolli, tuli jo selväksi. Ei tarvitse täyttää koko ketjua yhden idiootin löpinöillä.

[/quote]

Ihan sama. Pääasia, että keskustelua syntyy. Sinun päivän kohokohta lienee tässä, trolli paljastettu.

Vierailija
47/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ergonomiasta tietävänä sanon, että satulatuoli myyjälle ja kun on korkeampi purettava, joko nostaa sitä tuolia ylempään asentoon tai nousee seisomaan. Vaihtelevat liikkeet ovat tärkeitä.

Vierailija
48/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:19"]

MINÄ olen ASIAKAS! Minulla on OIKEUS! Viisveisaan huomaavaisuudesta, koska maksan PALKKASI! Ja tätä se kassa saa kuunnella kymmeniä kertoja päivässä...

[/quote]

Mutta kun se on näin.

Vierailija
49/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:13"]

nykypäivän työelämä uuvuttaa työntekijät siks tälläset pikkuasiatkin alkaa ketuttamaan ite jäin äitiyslomalle ku tuli mitta täyteen ja halusin tauon työelämään.

[/quote]

Mikä siinä on, että nykyihmiselle se työ on liian raskas ponnistus. Se, että on kaikki helpottavat apuvälineet yms, ja päästään liian helpolla. Lapsuudessa ei ole tarvinnut ponnistella asioiden eteen ja kaikki on tullut liian helpolla?! Liian hyvä elämä tehnyt ihmisestä itsekään?!

[/quote]

Työtahti on nykyisin aivan eri kuin joskus 30 vuotta sitten. Lisäksi epätyyppillisistä työsuhteista on tullut tyypillisiä ja on monilla aloilla enemmän sääntö kuin poikkeus että tehdään satunnaisia työvuoroja ja lyhyitä vajaatuntisia työsopimuksia. Työelämä on paljon stressaavapaa kuin ennen muinoin.

[/quote]

Isovanhempasi ja vanhempasi lienee sinun kanssa samaa mieltä. :D 

Vierailija
50/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumoa vain se kori alassuin ja rahasta ne tuotteet jotka jäivät kassahihnalle.

Vierailija
51/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:25"]

[/quote]

Ihan sama. Pääasia, että keskustelua syntyy. Sinun päivän kohokohta lienee tässä, trolli paljastettu.

[/quote]

En minä ole nähnyt mitään trollia. Tai yhtä kirjoittajaa. Tai ehkä koko aloitus on trolli?

Vierailija
52/58 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko korin hihnalle pamauttavissa harmittaa se, että tavaroiden ottaminen korin pohjalta sattuu. Kassalla menee muutenkin niin jumiin, että lyhyenä ihmisenä kurkottelu koriin tekee aidosti pahaa.

Mutta siis jokainenhan tekee kuitenkin juuri niin kuin haluaa, eikä kassana auta alkaa sanomaan että tyhjentäisi korin. Täytyy vain purra huulta, tauolla ottaa särkylääke ja vuoron jälkeen itkeä kun sattuu. Seuraavana päivänä sitten taas uudelleen isommalla ilolla!

Vierailija
53/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:13"]Musta kuvailemasi käytös on todella alentavaa ja röyhkeää. Käännä kori ympäri kassahihnalle ja viel lioitellun hitaasti kori telineeseen ja sitten käy rahastamaan. Oma moka kun ei hellävaraisesti itse purkanut koria, jolloin on toisen tyylin armoilla.
[/quote]

Tää on hyvä :-D -ap

Vierailija
54/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin kysyä esimieheltä. Miten meillä on tarkoitus hoitaa ko ikävät työtilanteet. Millaisia asiakkaita haluamme, mistä se palkka tulee.

Vierailija
55/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole kaupassa tarkoitus sitä koria hihnalle laittaa. Miksi muuten koriteline olisi ennen hihnaa? ;) niinpä. Asiakkaat jotka tekevät niin ovat ylimielisiä ihmisiä eivätkä välitä muista - ja ennen kaikkea laiskoja.

Vierailija
56/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:09"]Tottakai laitan pakasteet kylmäkassissa hihnalle!
[/quote]

Tämäkin on ärsyttävää.:D ei tosin niin ärsyttävää kun korin laitto. Mutta joidenkin ihmisten on pakko laittaa pakasteet kylmäkassiin myös ennen maksua, ETTEIVÄT NE VAAN SULA 5 SEKUNNISSA. Tietäisivätpä kuinka kauan ne seisovat kaupassa käytävällä ennen pääsyä pakastealtaaseen...

Vierailija
57/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan vääränlainen asiakaspalvelukulttuuri. Asiakkaat käyttäytyvät yhä törkeämmin ja asiakaspalvelijan pitäisi siitä huolimatta nuoleskella ja nöyristellä. Itse palvelen asiakasta sen mukaan, miten he itse käyttäytyvät.

Vierailija
58/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuvailemasi käytös on todella alentavaa ja röyhkeää. Käännä kori ympäri kassahihnalle ja viel lioitellun hitaasti kori telineeseen ja sitten käy rahastamaan. Oma moka kun ei hellävaraisesti itse purkanut koria, jolloin on toisen tyylin armoilla.