Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin vihreän feministivegaanin tyttöystäväksi?

Vierailija
10.04.2015 |

Saa olla selkärankaa. Aivan liian moni on hukassa itsensä kanssa ja suuntaa vailla. M35

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vastaan sun kuvailuja, mut oon vaan lakto-ovovege. Liian nuorikin. Onnea etsintään. N18

Vierailija
2/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fionakin taitaa olla Shrekin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä löydä dyykkayspaikoilta.

Vierailija
4/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Mutta olen vain suurimmaksi vegaani, muutamina päivinä kuukaudessa lakto-vegataristi (syön mm. vuohenjuustoa). Olen myös vapaaehtoisesti lapseton. En ehkä ulkonäöltäni vastaa mielikuvaa, joka viherfeministisiin naisiin liitetään. Meikkaan, enkä ole laiha vaan normaalipainoinen. Olen 38 ja valitettavasti varattu :) 

Onnea etsintään! 

Vierailija
5/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia meikkaamattomia ämmiä. Pukeutuvatkin rumasti ja hiukset hiiren harmaat.

Vierailija
6/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:45"]

Täällä! Mutta olen vain suurimmaksi vegaani, muutamina päivinä kuukaudessa lakto-vegataristi (syön mm. vuohenjuustoa). Olen myös vapaaehtoisesti lapseton. En ehkä ulkonäöltäni vastaa mielikuvaa, joka viherfeministisiin naisiin liitetään. Meikkaan, enkä ole laiha vaan normaalipainoinen. Olen 38 ja valitettavasti varattu :) 

Onnea etsintään! 

[/quote]

siis suurimmaksi osaksi.

Ja tuolle eräälle kommentoijalle sanoisin, että itse en esimerkiksi dyykkaa ja tienaan hyvin.

Vierailija
7/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetistä.

Vierailija
8/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:48"]

Rumia meikkaamattomia ämmiä. Pukeutuvatkin rumasti ja hiukset hiiren harmaat.

[/quote]

Höpsis! Varmasti heitäkin on, mutta sanonpa sinulle että ei kaikkea näe ulospäin. 

-5

Vierailija
9/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:45"]

Onnea etsintään! 

[/quote]

siis suurimmaksi osaksi.

Ja tuolle eräälle kommentoijalle sanoisin, että itse en esimerkiksi dyykkaa ja tienaan hyvin.

[/quote]

Kunhan heitin stereotypian ilmoille :3

Vierailija
10/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä! Tosin ei sittenkään, olet liian vanha. N19

Vierailija
11/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:48"]Rumia meikkaamattomia ämmiä. Pukeutuvatkin rumasti ja hiukset hiiren harmaat.
[/quote]
Mistä moinen kuva? Mä olen feministi ja vegaani, joskin enemmän punavihreä poliittisesti. Hiukset on luonnostaan mustat, samoin ripset ja kulmat. Vaatteetkaan ei ole yleisesti rumat, mutta makujahan on monia. Tykkään fiftari- ja (suht hillitystä) pinup -tyyleistä.

Vierailija
12/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 ei mahdollisuuksia. jos olisit n35 niin ehkä tosi helposti

Vierailija
13/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu-tapahtumista pitäisi löytyä. Miksi haluat tuollaisen naisen? Taidan tietää ;) Sulla on fetissi että koulutat siitä feminatsista kunnollisen naisen, joka osaa käyttäytyä ja alistua miehelle. Heh, sama fetissi mulla :)

Vierailija
14/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:18"]

Mamu-tapahtumista pitäisi löytyä. Miksi haluat tuollaisen naisen? Taidan tietää ;) Sulla on fetissi että koulutat siitä feminatsista kunnollisen naisen, joka osaa käyttäytyä ja alistua miehelle. Heh, sama fetissi mulla :)

[/quote]

Feministinaisille seksi on aina kivaa, koska me olemme aktiivisia ja kokeilunhaluisia. Otamme myös vastuun omista orgasmeistamme emmekä jää odottamaan, että mies "suo" tai "antaa" orgasmin naiselle. Itse pidän myös bdsm-seksistä. Tylsyydestä ei ole tietoakaan! :)

-5

Vierailija
15/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:18"]Mamu-tapahtumista pitäisi löytyä. Miksi haluat tuollaisen naisen? Taidan tietää ;) Sulla on fetissi että koulutat siitä feminatsista kunnollisen naisen, joka osaa käyttäytyä ja alistua miehelle. Heh, sama fetissi mulla :)
[/quote]
Kato toisten ei tarvitse tehdä naisesta itselleen huonon itsetunnon jatketta. On miehiä, jotka haluavat naisen jolla on omat aivot. Ja mikä mamutapahtuma? Taidat olla lande :D

Vierailija
16/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisista kansalaisjärjestöistä tai vaikka kirjallisuustapahtumista, taidenäyttelyistä, hipsterifestareilta. Netistä. Helsingissä meitä on paljon.

Vierailija
17/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sellaisen. Opiskelee oikiksessa ja itseasiassa juuri sinkkuitui. 26 täyttää tänä vuonna.

Vierailija
18/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:18"]Mamu-tapahtumista pitäisi löytyä. Miksi haluat tuollaisen naisen? Taidan tietää ;) Sulla on fetissi että koulutat siitä feminatsista kunnollisen naisen, joka osaa käyttäytyä ja alistua miehelle. Heh, sama fetissi mulla :)
[/quote]
Kato toisten ei tarvitse tehdä naisesta itselleen huonon itsetunnon jatketta. On miehiä, jotka haluavat naisen jolla on omat aivot. Ja mikä mamutapahtuma? Taidat olla lande :D
[/quote]
Se tarkoittaa varmaan maailma kylässä -festaria. Jotenkin aina naurattaa nää vuosikymmenien takaiset stereotypiat, esim itse olen sihteerikön näköinen submissive, joka tykkää piiskaamisesta vain makkarin puolella

Vierailija
19/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:35"]Tunnen sellaisen. Opiskelee oikiksessa ja itseasiassa juuri sinkkuitui. 26 täyttää tänä vuonna.
[/quote]
Yhden vaan? :O

Vierailija
20/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:35"]Tunnen sellaisen. Opiskelee oikiksessa ja itseasiassa juuri sinkkuitui. 26 täyttää tänä vuonna. [/quote] Yhden vaan? :O

[/quote]

Joo, hän on ainoa joka täyttää nuo kaikki ehdot. Vihreitä ja feministejä muitakin, mutta hän ainoa vegaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän