Mistä löytäisin vihreän feministivegaanin tyttöystäväksi?
Saa olla selkärankaa. Aivan liian moni on hukassa itsensä kanssa ja suuntaa vailla. M35
Kommentit (21)
Fionakin taitaa olla Shrekin kanssa
Eiköhän niitä löydä dyykkayspaikoilta.
Täällä! Mutta olen vain suurimmaksi vegaani, muutamina päivinä kuukaudessa lakto-vegataristi (syön mm. vuohenjuustoa). Olen myös vapaaehtoisesti lapseton. En ehkä ulkonäöltäni vastaa mielikuvaa, joka viherfeministisiin naisiin liitetään. Meikkaan, enkä ole laiha vaan normaalipainoinen. Olen 38 ja valitettavasti varattu :)
Onnea etsintään!
Rumia meikkaamattomia ämmiä. Pukeutuvatkin rumasti ja hiukset hiiren harmaat.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:45"]
Täällä! Mutta olen vain suurimmaksi vegaani, muutamina päivinä kuukaudessa lakto-vegataristi (syön mm. vuohenjuustoa). Olen myös vapaaehtoisesti lapseton. En ehkä ulkonäöltäni vastaa mielikuvaa, joka viherfeministisiin naisiin liitetään. Meikkaan, enkä ole laiha vaan normaalipainoinen. Olen 38 ja valitettavasti varattu :)
Onnea etsintään!
[/quote]
siis suurimmaksi osaksi.
Ja tuolle eräälle kommentoijalle sanoisin, että itse en esimerkiksi dyykkaa ja tienaan hyvin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:48"]
Rumia meikkaamattomia ämmiä. Pukeutuvatkin rumasti ja hiukset hiiren harmaat.
[/quote]
Höpsis! Varmasti heitäkin on, mutta sanonpa sinulle että ei kaikkea näe ulospäin.
-5
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:45"]
Onnea etsintään!
[/quote]
siis suurimmaksi osaksi.
Ja tuolle eräälle kommentoijalle sanoisin, että itse en esimerkiksi dyykkaa ja tienaan hyvin.
[/quote]
Kunhan heitin stereotypian ilmoille :3
Minä, minä, minä! Tosin ei sittenkään, olet liian vanha. N19
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:48"]Rumia meikkaamattomia ämmiä. Pukeutuvatkin rumasti ja hiukset hiiren harmaat.
[/quote]
Mistä moinen kuva? Mä olen feministi ja vegaani, joskin enemmän punavihreä poliittisesti. Hiukset on luonnostaan mustat, samoin ripset ja kulmat. Vaatteetkaan ei ole yleisesti rumat, mutta makujahan on monia. Tykkään fiftari- ja (suht hillitystä) pinup -tyyleistä.
M35 ei mahdollisuuksia. jos olisit n35 niin ehkä tosi helposti
Mamu-tapahtumista pitäisi löytyä. Miksi haluat tuollaisen naisen? Taidan tietää ;) Sulla on fetissi että koulutat siitä feminatsista kunnollisen naisen, joka osaa käyttäytyä ja alistua miehelle. Heh, sama fetissi mulla :)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:18"]
Mamu-tapahtumista pitäisi löytyä. Miksi haluat tuollaisen naisen? Taidan tietää ;) Sulla on fetissi että koulutat siitä feminatsista kunnollisen naisen, joka osaa käyttäytyä ja alistua miehelle. Heh, sama fetissi mulla :)
[/quote]
Feministinaisille seksi on aina kivaa, koska me olemme aktiivisia ja kokeilunhaluisia. Otamme myös vastuun omista orgasmeistamme emmekä jää odottamaan, että mies "suo" tai "antaa" orgasmin naiselle. Itse pidän myös bdsm-seksistä. Tylsyydestä ei ole tietoakaan! :)
-5
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:18"]Mamu-tapahtumista pitäisi löytyä. Miksi haluat tuollaisen naisen? Taidan tietää ;) Sulla on fetissi että koulutat siitä feminatsista kunnollisen naisen, joka osaa käyttäytyä ja alistua miehelle. Heh, sama fetissi mulla :)
[/quote]
Kato toisten ei tarvitse tehdä naisesta itselleen huonon itsetunnon jatketta. On miehiä, jotka haluavat naisen jolla on omat aivot. Ja mikä mamutapahtuma? Taidat olla lande :D
Erilaisista kansalaisjärjestöistä tai vaikka kirjallisuustapahtumista, taidenäyttelyistä, hipsterifestareilta. Netistä. Helsingissä meitä on paljon.
Tunnen sellaisen. Opiskelee oikiksessa ja itseasiassa juuri sinkkuitui. 26 täyttää tänä vuonna.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:18"]Mamu-tapahtumista pitäisi löytyä. Miksi haluat tuollaisen naisen? Taidan tietää ;) Sulla on fetissi että koulutat siitä feminatsista kunnollisen naisen, joka osaa käyttäytyä ja alistua miehelle. Heh, sama fetissi mulla :)
[/quote]
Kato toisten ei tarvitse tehdä naisesta itselleen huonon itsetunnon jatketta. On miehiä, jotka haluavat naisen jolla on omat aivot. Ja mikä mamutapahtuma? Taidat olla lande :D
[/quote]
Se tarkoittaa varmaan maailma kylässä -festaria. Jotenkin aina naurattaa nää vuosikymmenien takaiset stereotypiat, esim itse olen sihteerikön näköinen submissive, joka tykkää piiskaamisesta vain makkarin puolella
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:35"]Tunnen sellaisen. Opiskelee oikiksessa ja itseasiassa juuri sinkkuitui. 26 täyttää tänä vuonna.
[/quote]
Yhden vaan? :O
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:35"]Tunnen sellaisen. Opiskelee oikiksessa ja itseasiassa juuri sinkkuitui. 26 täyttää tänä vuonna. [/quote] Yhden vaan? :O
[/quote]
Joo, hän on ainoa joka täyttää nuo kaikki ehdot. Vihreitä ja feministejä muitakin, mutta hän ainoa vegaani.
Muuten vastaan sun kuvailuja, mut oon vaan lakto-ovovege. Liian nuorikin. Onnea etsintään. N18