Onko noloa ostaa ikisinkkuna parisänky?
Kun kaikki kuitenkin tietävät, että ypöyksin se siinä tulee ikänsä nukkumaan.
Kommentit (60)
Pitäähän vanhanpiian sängyssä olla tilaa myös kissoille.
Itse olen sinkku ja tykkään nukkua leveästi, joten siksi minulla on 180x200cm parisänky.
En tunne ketään sinkkua jolla olisi sinkkupeti. Parisänky on kaikilla.
Voi hyvänen aika sentään ap. Sängyn valinta on oma asiasi, ja mummo saakoon halvauksensa ihan rauhassa, jos on niin idari että iso sänky = holtiton seksielämä.
Mulle sinkulle on riittänyt 120 cm sänky vuosikaudet. Mutta on se kivempi kuin 'lastensänky'. Makuuhuoneestakin tulee enemmän makuuhuoneen näköinen eikä joku koululaisen huone.
Jo on elämä jos ei aikuinen ihminen saa nukkua sen kokosessa sängyssä kun itse haluaa
Suosittelen 120 cm sänkyä. Se on mukavan iso yhdelle, mutta jos onni käy, niin siinä nukkuu helposti myös kaksi rakastunutta.
Hanki vaikka riippusänkyjä makkari täyteen, kenellekään kuulu sinun sängysi.
Minulla on ollut sinkkuvuodet parisänky, ja on vieläkin. Siihen toiselle puolikkaalle oli niin kiva kerätä kirjoja ja kuitenkin pystyi nukkumaan vaikka äksänä.
Parisuhteessa tulikin lopulta aika, että tilaa oli sängyssä vain 30 senttiä siellä toisella reunalla.
Uusiosinkkuna nautin jälleen tilasta, omasta sängystä, monista tyynyistä, kahdesta peitosta. Pitäähän sitä kissojenkin mahtua sinne nukkumaan. Ja lasten, mutta siitähän AP:n tilanteessa ei ole kyse...
Sano että sinulla on kumppani odottamassa kotona mutta hän ei jaksanut lähteä mukaan sänkyostoksille. Otat lompakosta aikakausilehdestä leikatun henkilön kuvan ja esittelet sen myyjälle. Kerrot miten tapasitte ja kuinka kauan olette seurustelleet. Tilaat sängyn kotinkuljetuksena kumppanisi nimellä. Näin koko kaupan ja henkilökunta saadaan huijattua uskomaan että sinulla on kumppani joka nukkuu kanssasi uudessa sängyssä.
Sama täällä, 180 cm leveä sänky ja nukun vielä tuplapeitolla, eikä siinä ole mielestäni mitään outoa. Mukavaa arkista luksusta. Kaksi chihuahuaa nukkuvat kanssani, mikä tietysti vie sitä tilaa, kun molemmat haluavat nukkua leveästi :)
Musta on oudompaa jos aikuisella on 90 levee sänky. En tiedä, mut menis fiilis jos menisin miehen kämpille ja sillä ois srmmonen sänky. Taidan olla ite se outo :D en jaksa nyt perustella miksi.
Mitäs noloa siinä on jos haluaa nukkua hyvin
Mulla oli väliaikaisesti 90-senttinen sänky ja kääntyessä aina potkin seiniä. Vaihdoin leveämpään, vaikka myös ikisinkku olenkin. Niin ja on minulla viisiovinen autokin! Moralistisorsat, nyt nokka umpeen!
Ei se ole noloa. Se on luksusta! Ihana iso leveä pehmeä sänky juuri sinulle!
Noloa olisi jos olisi kapea sänky vaikka tilaa isommalle.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:18"]
Mieti miten noloa jos joku näkee miehen sinun sängyssä
[/quote]
No se olisikin yllätys... sitä riskiä ei olekaan ollut vuoden 2011 jälkeen. ap
[/quote]
... ei voi tietää!