Onko noloa ostaa ikisinkkuna parisänky?
Kun kaikki kuitenkin tietävät, että ypöyksin se siinä tulee ikänsä nukkumaan.
Kommentit (60)
Vanhapiika tartte mitään leveetä petiä, nih!
Mulla on 160x200 jenkkisänky ja miestä en tule elämääni ottamaan muuta kuin satunnaiseen tarpeiden tyydyttämiseen.
Sun sänky ja itsellesi ostat niin miksi edes mietit. Jos haluut ja on tilaa ja rahaa niin senkun ostat, ei kuulu muille eikä tarvi selittää.
Minun vanhemmat kommentoivat, että voisit hankkia pienemmän. Tuli mieleen että pitävät nyt huonomaineisena :(
Yhtä noloa kuin ostaa neliovinen auto vaikka tarvitsee vain yhtä ovea.
En yhtään ihmettele miksi olet ikisinkku, jos leveän sängyn hommaaminen on noloa
Jos makuuhuoneessa on tilaa leveälle sängylle niin mikä ettei. Miksi sinun sänkyvalintasi kuuluisi kenellekään?
Mieti miten noloa jos joku näkee miehen sinun sängyssä
Insesti sänky riittää yksinelävälle.
Voisit kehitellä tarinan, että se oli poistotarjouksessa halvempi kuin mikään yhden hengen sänky.
Mukavempi siinä on nukkua ja kun sen kerran vuodessa, parissa käy sinkkumiehelle flaksi, niin onhan se sillon.
Sano että ostit sen vähän käytettynä joltain eronneelta parilta. Lähti niin halvalla että oli pakko ottaa.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:18"]
Mieti miten noloa jos joku näkee miehen sinun sängyssä
[/quote]
No se olisikin yllätys... sitä riskiä ei olekaan ollut vuoden 2011 jälkeen. ap
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:04"]
Sun sänky ja itsellesi ostat niin miksi edes mietit. Jos haluut ja on tilaa ja rahaa niin senkun ostat, ei kuulu muille eikä tarvi selittää.
[/quote]
Niin periaatteessa. Mutta en kehtaisi kutsua ainakaan mummoa kylään, koska mummo on vasta aviossa-ihmisiä ja olisi todella pettynyt. ap
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 08:57"]Kun kaikki kuitenkin tietävät, että ypöyksin se siinä tulee ikänsä nukkumaan.
[/quote]
No miksi sä edes haluaisit täysmittasta tilasyöppöä kotiisi? Meillä on miehen kanssa 140cm ja hyvin pärjätään sillä. Itse en ikinä sinkkuna ostas suurta sänkyä vaan mitat olisi tuon 120-140cm.
Ei ole noloa jos saa kattopeilin kaupan päälle.
Mulla oli sinkkuna sellainen 120 cm leveä sänky. Vei aika vähän tilaa ja siihen mahtui tarvittaessa toinenkin. Eikä sitä tarvinnut kenellekään selitellä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:04"]
[/quote]
Niin periaatteessa. Mutta en kehtaisi kutsua ainakaan mummoa kylään, koska mummo on vasta aviossa-ihmisiä ja olisi todella pettynyt. ap
[/quote]
Sano mulle että sä olet vielä alaikäinen, pliis?
Pane makuuhuoneen ovi kiinni mummon vieraillessa. Ja enemmän outona pitäisisn kapeaa sänkyö, jos leveäkin mahtuu. Jos et pääse noloudestasi, tee kompromissi, osta 140 cm leveä. :)
Ei. Jos tykkää nukkua leveesti :D