Onko noloa ostaa ikisinkkuna parisänky?
Kun kaikki kuitenkin tietävät, että ypöyksin se siinä tulee ikänsä nukkumaan.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 08:57"]Kun kaikki kuitenkin tietävät, että ypöyksin se siinä tulee ikänsä nukkumaan.
[/quote]
No miksi sä edes haluaisit täysmittasta tilasyöppöä kotiisi? Meillä on miehen kanssa 140cm ja hyvin pärjätään sillä. Itse en ikinä sinkkuna ostas suurta sänkyä vaan mitat olisi tuon 120-140cm.
[/quote]
Mahtaa olla pieni ja kapeaharteinen mies :D
Meillä on molemmilla teinilläkin "parisänky" ja ihan yksin nukkuvat niissä ;) omat huoneet ja tilaa on.
Vai pitäisikös nuorten nukkua lastensängyssä mahdollisimman kovalla patjalla?
Minusta on outoa jos aikuinen ihminen nukkuu pienessä kapeassa sängyssä...tulee lastensänky/huone mieleen.
Tulee kyllä mieleen, että irtoseksiäkö varten ostit.
Itse lopetin seurustelun nuorena osittain siitä syystä, että arvelutti miehen kaksoissänky kaksine yöpöytineen.
Meillä porukat osti aikoinaan kaikille lapsille sängyiksi parisängyt kun vanhat kävi pieneksi eli 13-15 vuotiaina ja ne on tulleet tarpeeseen sitten kun jokaiselle on se oma kumppani löytynyt ja sängyt ollaan muuttaessa otettu mukaan.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:48"]Miksei 120 cm sänky riitä?
[/quote]
Mulle 120cm on jo parisänky
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:04"]
Sun sänky ja itsellesi ostat niin miksi edes mietit. Jos haluut ja on tilaa ja rahaa niin senkun ostat, ei kuulu muille eikä tarvi selittää.
[/quote]
Niin periaatteessa. Mutta en kehtaisi kutsua ainakaan mummoa kylään, koska mummo on vasta aviossa-ihmisiä ja olisi todella pettynyt. ap
[/quote]
Miten sängyn koko liittyy seksin harrastamiseen..? En ymmärrä.
Ei tietenkään. Jotenkin itse miellän että parisänky on "aikuisten sänky", nukkuipa siinä yksin tai kaksin. Ja yksittäinen sänky on "lasten sänky/vierassänky". Mulla oli lapsuuden kodissa 90cm sänky, mutta kun muutin omilleni 18-vuotiaana, sinkkuna, ostin suoraan parisängyn. Nyt, 2,5v myöhemmin, olen edelleen sinkku eikä mitään sutinaa tiedossa ja edelleen nukun parisängyssä, tuntuisi hassulta enää nukkuakkaan muuten.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 08:57"]Kun kaikki kuitenkin tietävät, että ypöyksin se siinä tulee ikänsä nukkumaan.
[/quote]
No miksi sä edes haluaisit täysmittasta tilasyöppöä kotiisi? Meillä on miehen kanssa 140cm ja hyvin pärjätään sillä. Itse en ikinä sinkkuna ostas suurta sänkyä vaan mitat olisi tuon 120-140cm.
[/quote]
Mahtaa olla pieni ja kapeaharteinen mies :D
[/quote]
Hah hah, me ainakin mahdutaan hyvin mieheni kanssa 120cm leveeseen sänkyyn koska olemme niin rakastuneita =) Eikä mieheni tosiaan ole mikään mikki hiiri, hän on 187/84, itse mahdun koska olen niin pieni 164/62.
Kovat jätkät nukkuu 1h vuoteessa. Mannerheimillakaan ei ollut parisänkyä Kaivopuiston asunnossaan, siellä on vain sotilasvuode.
Jos haluat seuraa, silloin kotikin pitää sisustaa niin, että yks mies voi solahtaa sekaan ilman vaikeuksia. Eli ei ole noloa.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:44"]
Minusta on outoa jos aikuinen ihminen nukkuu pienessä kapeassa sängyssä...tulee lastensänky/huone mieleen.
[/quote]
Pieni kapea sänky on intin 60cm leveä punkka ja aikuisia niihinkin laitetaan...
120cm sänky riittää juuri yhdelle X:ssä tai Z.ssa nukkujalle...
Mulla on ollut 15-vuotiaasta 120 cm sänky. En osaisi ajatella jotain 80 tai 90 leveää sänkyä aikuiselle, vaikka olisikin yksin.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:17"]Sano että sinulla on kumppani odottamassa kotona mutta hän ei jaksanut lähteä mukaan sänkyostoksille. Otat lompakosta aikakausilehdestä leikatun henkilön kuvan ja esittelet sen myyjälle. Kerrot miten tapasitte ja kuinka kauan olette seurustelleet. Tilaat sängyn kotinkuljetuksena kumppanisi nimellä. Näin koko kaupan ja henkilökunta saadaan huijattua uskomaan että sinulla on kumppani joka nukkuu kanssasi uudessa sängyssä.
[/quote]
Tämä saattaa nyt tulla yllätyksenä, mutta myyjää ei kiinnosta paskan vertaa kuinka monta ihmistä siinä parisängyssä nukkuu.
Mun mielestä on tosi surullista että joku edes keksii hävetä jotain tommosta. :(
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 08:57"]
Kun kaikki kuitenkin tietävät, että ypöyksin se siinä tulee ikänsä nukkumaan.
[/quote]
Ei,kyllä mä ainakin olen sinkkuna tykännyt nukkua parisängyssä,ihanaa kun saa nukkua leveästi.Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat nukkumisjärjestelyistäsi?