PARHAIMMAT turn on:it miehissä! Vain naiset vastaavat!
älykkyys, ystävällisyys, herkkyys, urheilullinen
Kommentit (103)
Äly, huumorintaju, suvaitsevaisuus, urheilullisuus tai muuten aktiivinen ote elämään.
Ei kiinnosta, jos ei saa haukkua ketään.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:24"]
Oho no näitähän tuntuu riittävän.. Lähes yhtä paljon, kuin turn off-listauksessa. T: Turn off-mies
[/quote]
joo, oikein mielikuvitus laukka on nähtävissä kun lukee näitä äärettömän monia viestejä :)
t. on-off mies
Tuntuu naisille olevan helpompaa luetella mitä mieheltä ei halua, kuin mitä haluaa.
Sopivasti lihaksikas
Yli 180 cm pitkä
Siistit hiukset
Hyvä hygienia
Ei polta
Kohtuukäyttö
Osaa laittaa ruokaa
Miehenä surettaa kuunnella miten jokainen nainen tuntuu vaativan reippaasti yli 180cm pituutta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:27"]
Ei kiinnosta, jos ei saa haukkua ketään.
[/quote]
Kaiken voi aina kääntää haukuksi. Esimerkki: "urheilullinen ja älykäs mies on turn-on. Miesystäväni ei ole kumpaakaan." tai "Sosiaalinen ja small-talkin taitava karismaattinen mies, joka osaa katsoa silmiin, on turn-on. Harmi, kun Suomi-miehet eivät ole yhtään tuollaisia. Onneksi voin aina etsiä ulkomailta itselleni kunnon miehen."
ruskeat silmät, joissa sexy katse, söpö hymy, hoikka ja timmi kroppa, harrastaa liikuntaa, syntynyt 89, olisi hyväntuulinen, mutta altis melankoliaan
Komee ja huomaavainen on aika hyvä mix.
Toinen pinnallinen tykkää hymykuopista :) Jos se herkkä ja älykäs komea mies hymyilee kuoppa poskessaan ja haroo samalla puolipitkää, puhdasta tukkaansa... :P
Älykkyys, osaa tehdä ns. miesten työt, hauskuus, arvostaa naisia, komea, leveät hartiat, yli 180cm pitkä, hyvä sängyssä ja haluaa kokeilla siellä kaikkea uutta
Silmälasit, tumma lyhyt siisti tukka, vähän parransänkeä, jäänsiniset silmät, timmi kroppa muttei liikaa lihaksia, siistit vaatteet ja hyvä hygienia.. mmm... kelpais <3
Pituus yli 185 cm, älykkyys, ystävällisyys kaikkia kohtaan, empatiakyky, tyytyväisyys omaan elämään ja uraan, siisteys ja hyvä hygienia, ulospäin näkyvä kiinnostus tyyliin ja omiin vaatteisiin, kielitaito, juttujen "taso", kohtuullinen alkoholin käyttö, tupakoimattomuus... Montako vielä saa sanoa?
Huom. Vatsan koosta tai urheilullisuudesta ei sanaakaan...
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:34"]Miehenä surettaa kuunnella miten jokainen nainen tuntuu vaativan reippaasti yli 180cm pituutta.
[/quote]
Höh, suurimmalle osalle naisista se tuskin on mikään kynnyskysymys joten mitä sitä murehtimaan!
Olen pitänyt itseäni ihan hyvän mittaisena kun olen 182cm. Totuus iskee pahasti vasten kasvojani :( Olen kelpaamaton tappi. Nyt sitten tiedän miltä 160cm miehistä tuntuu.
Huomaavainen, hauska, toiset huomioon ottava. Ulkonäöllä, painolla yms. ei väliä, mutta siisti ja puhdas pitää olla :)
Oonko ainoa jota jotenkin vaivaa tuo otsikko kun siinä lukee vain naiset vastaavat? :D Sillä esim muutkin kuin naiset voivat olla kiintyneitä miehiin yms.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:34"]Miehenä surettaa kuunnella miten jokainen nainen tuntuu vaativan reippaasti yli 180cm pituutta.
[/quote]
Höh, suurimmalle osalle naisista se tuskin on mikään kynnyskysymys joten mitä sitä murehtimaan!
[/quote]
Tässähän kysyttiin turn oneja eikä realismia! Oma mies on 177 cm ja lyhyin kaikista, vaikka ottaisin mukaan ekatkin poikaystävät. Tästä voi päätellä, ettei pituus ole minulle se ratkaiseva.
Jos vastaan vaan ihan pinnallisesti asian, mikä tuli mieleen ensimmäisenä otsikon nähtyäni, niin pitkät/puolipitkät hiukset komealla miehellä. Oon ihan lapsesta asti tykännyt pitkähiuksisista miehistä. :)