PARHAIMMAT turn on:it miehissä! Vain naiset vastaavat!
älykkyys, ystävällisyys, herkkyys, urheilullinen
Kommentit (103)
Edellisen parisuhteen kariuduttua olen päättänyt alkaa noudattaa äidin neuvoa: etsi mies, joka on viisas ja lempeä!
Jos muita ominaisuuksia saa toivoa, niin mielellään minua edes vähän pidempi, urheilullinen, hymyilevä ja positiivinen.. Tyylikkyydestä plussaa! Tärkeää on myös se, että jaamme samanlaiset arvot.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:48"]Oonko ainoa jota jotenkin vaivaa tuo otsikko kun siinä lukee vain naiset vastaavat? :D Sillä esim muutkin kuin naiset voivat olla kiintyneitä miehiin yms.
[/quote]
Eiköhän tässä olla kiinnostuneita vain heterojen mielipiteistä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:24"]
älykkyys ja huumorintaju.
[/quote]
Ja näitä piirteitään pääsee esittelemään, jos on rikas tai muuten vaikutusvaltainen.
Alasti seisova mies, jolla yläviistoon napakasti seisova penis.
Lyhyt tukka, ei partaa, ei tatointeja. Kiltti naapurinpoika :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:40"]
Älykkyys, osaa tehdä ns. miesten työt, hauskuus, arvostaa naisia, komea, leveät hartiat, yli 180cm pitkä, hyvä sängyssä ja haluaa kokeilla siellä kaikkea uutta
[/quote]
Niinkuin mitä??
Tässä aiheessa: naiset valehtelevat.
Oikeasti jääräpäinen alffa-mies kuka kohtelee naisia kuin roskaa on naisille turn-on. Kiltti, älykäs, huumorintajuton ei kelpaa kuin äpärälasten elättäjäksi.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:40"]
Älykkyys, osaa tehdä ns. miesten työt, hauskuus, arvostaa naisia, komea, leveät hartiat, yli 180cm pitkä, hyvä sängyssä ja haluaa kokeilla siellä kaikkea uutta
[/quote]
Niinkuin mitä??
[/quote]
Uutta naista.
Ystävällisyys, lempeys, huumorintaju.
Luotettava, kiltti, osaa laittaa ruokaa..
Hienot tatuoinnit on kivoja, mut ei ole pakko olla :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:34"]Miehenä surettaa kuunnella miten jokainen nainen tuntuu vaativan reippaasti yli 180cm pituutta. [/quote] Höh, suurimmalle osalle naisista se tuskin on mikään kynnyskysymys joten mitä sitä murehtimaan! [/quote] Tässähän kysyttiin turn oneja eikä realismia! Oma mies on 177 cm ja lyhyin kaikista, vaikka ottaisin mukaan ekatkin poikaystävät. Tästä voi päätellä, ettei pituus ole minulle se ratkaiseva.
[/quote]
Näinhän se on. Toki on huomattava, että mieheltä saa vaatia raamikkuutta ja pituutta ilman että leimautuu negativiisesti. Naiselta ei voi vaatia isoja tissejä, hyvää p*ppua tai tosi hoikkaa kroppaa ilman että on ällöttävä tai syyllinen nuorten naisten ulkonäköpaineisiin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:50"]
Mua huvittaa tuo useamman listaama 'hyvä hygienia". Itse pidän sitä aivan itsestäänselvänä. Toki voitte avata, että mitä se hyvä hygienia oikein pitää sisällään? Saako mies haista hielle juoksulenkin tai salitreenin jälkeen, pitääkö parta olla aina ajeltuna?
[/quote]
Jouduin kerran ihan suoraan sanomaan yhdelle luokseni kyläilemään tulleelle deitille, että mitä jos kävisit suihkussa. Tyyppi haisi aivan järkyttävälle pinttyneelle hielle ja vaatteitakaan ei oltu varmaan pesty hetkeen. Ei se aina ole ihan itsestäänselvää.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:31"]
Tuntuu naisille olevan helpompaa luetella mitä mieheltä ei halua, kuin mitä haluaa.
[/quote]
Paitsi minulle. Nimittäin minun oli ketjuun vaikea keksiä yhtään mitään, ja ne vähätkin kirjoittamani pyyhin pois ennen lähettämistä. Aina kun alan luetella joitakin ehdottomuuksia, löytyy kuitenkin se poikkeusten poikkeus.
No, minun listani siis (joita olen luetellut myös toisessa aiheen ketjussa):
- Raskaan työn raatajat työhaalareissaan - ja jalkani ovat vetelinä. Samaten muuten autoa ajavan miehen katselu saa minut kehräämään. Autosta viis, mutta sellainen rento ajoasento on vain jotakin niin katseltavaa.
- Minulle on oikeastaan se ja sama, onko mies pitkä vai lyhyt - minun silmissäni kaikki näyttävät pitkiltä. Minulle tärkeämpää on, että osaa kantaa sen pituutensa häpeilemättä. On kamalaa kuulla, kun esim. mies vaatii pidempää puolisoaan käyttämään matalakorkoisia kenkiä. Minun mielestäni on suorastaan seksikästä, kun mies ei häpeile tuollaisia, vaan kantaa itsensä niin kuin kuuluukin. :)
- Minusta on tärkeämpää näyttää kiinnostavalta kuin kiiltokuvamaisen komealta. Ja tätä on tosi vaikea määritellä: se juju kun voi olla ihan mitä tahansa, tietystä ilmeestä tai erikoisesta kasvonpiirteestä vaikkapa tapaan liikkua.
- Pidän rauhallisista, ujoista ja tilannetta rauhassa tarkkailevista miehistä. Sellaiset miehet tekevät minut uteliaaksi.
- Mies on ehkä seksikkäimmillään, kun hän tekee itselleen mieluista askaretta, on keskittynyt siihen ja tietää hallitsevansa homman. Sellaista katselee ilolla.
- Tykkään krouveista otteista. ;) Minut saa kaapata karhunsyleilyyn ja... Hmm... Niin.
- Kujeellisuus ja leikkimielisyys. Aina ei tarvitse olla niin vakavaa, ja olisi suotavaakin joskus heittäytyä ihan lapselliseksi. Ja flirttipohjainen "kiusaaminen" on mukavaa.
- Pitää olla reilu, niin puolisoaan, kanssaihmisiään kuin itseäänkin kohtaan.
- Ääni ja tapa käyttää sitä. Vaikea taas määritellä, millainen "pitäisi" olla. Pikemminkin hyvä plussa, jos on miellyttävä ääni, jokin tietty äännähdys tms.
- Ehkä paras kriteerini ikinä: on kivaa, kun miehellä on hartiat. Enkä ole koskaan tavannut miestä, jolla sellaisia ei olisi.
+ + + Ehdoton ykkösjuttu sitten, kun on päästy jo tutuiksi: seksi on ihanaa, mutta kaipaan myös paljon sellaista "ruumiillista flirttiä", vaikka homma ei ihan sänkyyn asti päätyisikään. Esim. kiehnaaminen sohvalla, kehon koskettelu (tyyliin lantio, vyörätö, niska...) ja kaikki tämäntyyppinen. Tiedättekö mitä tarkoitan? Kivasta miehestä on vaikea pitää näppejään erossa. :)
Älykäs, hoikka, timmi ja mielellään tummaverinen (ei musta).
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:34"]
Miehenä surettaa kuunnella miten jokainen nainen tuntuu vaativan reippaasti yli 180cm pituutta.
[/quote]Montako naista sinä haluat?
Kiva tuo ylempi pitkä viesti! Mä sopisin aika hyvin joihinkin osuuksiin, mutta työhaalarit on kauheat, niitä en käytä ellei ole pakko.
Mä en oo muuten ikinä ymmärtänyt miksi nainen ei saisi olla korkokengät jalassa miestä pidempi? Minua ei häirinnyt että eksä oli pidempi ne jalassa.
Sellainen, joka on tavallaan kiltti naapurinpoika, mutta tavallaan tosi sexy. Unohtamatta kohtalokasta sänkykamarikatsetta.
Mua huvittaa tuo useamman listaama 'hyvä hygienia". Itse pidän sitä aivan itsestäänselvänä. Toki voitte avata, että mitä se hyvä hygienia oikein pitää sisällään? Saako mies haista hielle juoksulenkin tai salitreenin jälkeen, pitääkö parta olla aina ajeltuna?