PARHAIMMAT turn on:it miehissä! Vain naiset vastaavat!
älykkyys, ystävällisyys, herkkyys, urheilullinen
Kommentit (103)
Älykkyys, laaja-alainen sivistys ja avarakatseisuus. Hyvä itsetunto. Ei liian laiha (saa olla pientä röllykkää mieluummin kuin maratoonarikroppa).
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:48"] [quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:34"]Miehenä surettaa kuunnella miten jokainen nainen tuntuu vaativan reippaasti yli 180cm pituutta. [/quote] Höh, suurimmalle osalle naisista se tuskin on mikään kynnyskysymys joten mitä sitä murehtimaan! [/quote] Tässähän kysyttiin turn oneja eikä realismia! Oma mies on 177 cm ja lyhyin kaikista, vaikka ottaisin mukaan ekatkin poikaystävät. Tästä voi päätellä, ettei pituus ole minulle se ratkaiseva. [/quote] Näinhän se on. Toki on huomattava, että mieheltä saa vaatia raamikkuutta ja pituutta ilman että leimautuu negativiisesti. Naiselta ei voi vaatia isoja tissejä, hyvää p*ppua tai tosi hoikkaa kroppaa ilman että on ällöttävä tai syyllinen nuorten naisten ulkonäköpaineisiin. [/quote] Kaikkein hauskinta on, että nämä ulkonäköpainotteiset naiset on usein itse jotain muuta kuin unelmaisen kauniita ja hyväkroppaisia. [/quote] Mistäs sinä sen tiedät? Mä laittasin kuvan jos tietäsin varmasti ettei kukaan tunnistaisi. Jos nainen on ruma niin miksi ihmeessä vaatisi miehen olevan yhtään enemmän? Mun mielestä just päin vastoin, kaunis nainen kun voi valita samoin kuin komea mies. Ihan typerä tuo sun kommenttisi.
[/quote]
Juu saa toki ja varsinkin vauvan keskustelualueilla tehdään puolisovalinnat oman halun mukaan..
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 08:07"]
Jos hänen kanssaan voi jutella Tolkienin koko tuotannosta.
[/quote]
Jos jotain lapsenmielisille suunnattua "kirjallisuutta" pitää kriteerinä, niin eipä ole kovin korkeat toiveet.
Katse, silmät ja hymy ihan ykkösenä. Myönnän, olen haksahtanut kaikenlaisiin paskapäihin tämän takia... Silmät eivät välttämättä olekaan sielun peili :)
Muita asioita älykkyys, rentous, yhtenevä huumorintaju, herkkyys, tunne samalla aaltopituudella olemisesta ja kohtaamisesta, silmiin katsominen ja vuorovaikutteinen keskusteleminen. Ja se hymyileminen. Hymykuopatkin voi olla vastustamattomia. Ulkonäöistä pidän monenlaisista, mutta erityisesti vetoaa sellainen solakan tavallisen lihaksikas ja terve, ei siis mikään body eikä sikspäkkityyppi. Pukumiehistä en pidä, enkä täysin junteista. Eniten tykkään tavallisesta, maanläheisestä keskivertomiehestä, jolla on sekä aivot että sydän paikallaan, ja sellainen tuossa rinnallakin kulkee.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:40"]
Älykkyys, osaa tehdä ns. miesten työt, hauskuus, arvostaa naisia, komea, leveät hartiat, yli 180cm pitkä, hyvä sängyssä ja haluaa kokeilla siellä kaikkea uutta
[/quote]
Niinkuin mitä??
[/quote]
No yleisesti uusia asioita :D nykyisen kanssa aina välillä leikitään esim sitomisleikkejä, toisen silmät peitettynä olemista, spontaania seksiä muuallakin kuin sängyssä ja tykkään itse esimerkiksi peppuseksistä välillä!
1. Luonne ja pään sisältö, sis. Älykkyys, empaattisuus, herkkyys, sosiaaliset taidot ja kyky rakastaa, uskollisuus ja ei ole koskaan pettänyt entistäkin kumppaniaan. Moraali muutenkin korkea. Rehellinen ja suoraselkäinen. Haluaa lapsia.
2. Koulutus, korkea koulutus miehiseltä alalta
3. Parisuhteen arvostus. Tekee osansa että onni säilyy loppuelämän ja ainakin pyrkii tähän. Tahto jatkaa suhdetta vastoinkäymisistä huolimatta.
3. Terveet elämäntavat. Ei tupakoi ja Alkon kohtuukäyttö. Ei koskaan käyttänyt huumeita. Ei ylipainoinen.
4. Perhekeskeisyys. Kaverit ja työkaverit eivät mene ohi oman perheen eikä edes lapsuudenperheen. Viihtyy kotona ja jopa nauttii lapsistaan. Ylpeys lapsista. Halu tarjota lapsille hyvät lähtökohdat eläimilleen.
5. Työkykyisyys. Eli on saanut työpaikan tai hakee hyvällä menestyksellä. Väliaikaisella työttömyydelle ei merkitystä. Käy töissä eikä pinnaa.
6. Ei tee juurikaan matkatöitä tai työmatkoja. Omien töidesi takia en jaksaisi yh-elämää.
7. Pituus yli 180 cm ja paino kohtuullinen. Ulkonäöltään mieluummin karski kuin prettyboy. Ei liikuntavammoja. Ulkonäkö tulee sijalla 7.
Luettelo arvojärjestyksessä, eli ykkösenä tärkein jne.. Itse olen ihan hyvännäköinen, hoikka ja urheilullinen, korkeakoulutettu nainen.
Hauska, älykäs, aikaansaava + laiha.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:34"]
Miehenä surettaa kuunnella miten jokainen nainen tuntuu vaativan reippaasti yli 180cm pituutta.
[/quote]
Ei sureta yhtään.
Mies 189 cm
Raha, siis oikeasti rahaa eikä mitään hikistä viidentonnin nettoa ja osamaksubemaria
Parransänki joka kutittaa haliessa, turvalliset hartiat, tykkää keskustella syvällisiä, luova ja suvaitsevainen ajattelutapa, pörröiset hiukset, persoonallisuus.
Minusta sellainen yleiskätevyys on aika jees. Kaikkea ei tarvitse osata, mutta sellainen "no äkkiäkös tämän tästä..." asenne rokkaa. Ja siis ihan hommassa kuin hommassa, ei vain näissä "miehisissä" autonruuvaamisissa sun muissa. Sellainen jalo säveltämisen taito siis. Jos et osaa, tee jotakin!
Ja jos epäonnistuu, niin sitten keksitään suunnitelma B. Ja C, D, E ja F. Jos ei sittenkään onnistu, niin sitten saa kirota kuin merimies. :)
Älykäs, kiinnostunut maailman menosta, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, empaattinen ja mikä tärkeintä: naisten tasa-arvon kannattaja.
Kalju ja isomunainen. Siinäpä ne tärkeimmät.
Renttumainen olemus, siis saa olla esim pitkäkin parta/hiukset, huolitellulla tavalla epäsiisti :) mutta asiallinen käytös. Flirttaileva mies on aina hyvä asia. Mutta ei saa olla liian itsevarma. Ujouskin voi olla söpöä.
ketään ei kiinnosta mikään miehissä?? :P jep jep
no paskojahan ne on niin mitä niistä... jos ne olis naisia niin ne olis täydellisiä :)
Oho no näitähän tuntuu riittävän.. Lähes yhtä paljon, kuin turn off-listauksessa. T: Turn off-mies
ominaistuoksu, kädet ja katse