Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo mafia!!

Vierailija
08.01.2015 |

Viiksekäs sossumutsi Porvoosta, jonka kaksi ekaa lasta huostaanotettu.

Kommentit (251)

Vierailija
101/251 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:50"]

Jokainen tallaa oman elämänsä mut pitääkö niitä lapsia tehä tähän maailmaan lisää viel. Tuollainen ihminen ei muutu viimeinenkin lapsi vaan sijoitukseen. Sanna alottais ees työt ei voi ymmärtää miten ei voinnu käydä päivääkään töissä. käsittämätöntä mihin näitä Suomen varoja käytetään. tollanen "äiti" ei todellakaan ansaitse lapsia tai yhtään mitään muutakaan !!! Sossu tädit hoi!!!!!!!!!

Mä kans ihmettelen että veroja käytetään sun kaltaiseen ihmiseen joka ei yhdeksän peruskouluvuoden jälkeen osaa vieläkään kirjoittaa!!!!!!

[/quote]

Vierailija
102/251 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:32"]No joo en tiedä mitä feikkiä se video nykypäivästä oli. Tässä nimittäin Sannan rattaat myynnissä Torissa marraskuussa ja kas kummaa vaatteita ja roinaa näkyy joka puolella. http://www.tori.fi/ita-uusimaa/Emmaljunga_city_cross_rattaat_15590055.htm?ca=19&w=3&last=1 [/quote] On muuten huollettu kerran kuukaudessa!

[/quote]

Eikä hometta! :D

Voi lapsi parkaa, kun kämppä on taas yhtä sotkunen ja paskanen kun telkkarissa. :(

ps. Itse jos ostan jotain netistä, niin kiinnitän huomiota aina myös kuvan taustaan. Jos tausta on paskainen, ei se herätä kiinnostusta tuoteeseen vain päinvastoin. Tulee mieleen vaan, että itse tuotekin on paskainen. Esim jos tuossa rattaiden tilalla olisi sohva, niin tulis sellanen fiilis että on täynä tahroja ja haisee.. Vaikka asia ei välttämättä olisi niin ja tuote olisi ok ja siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/251 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti netissä leviää videoita ja kirjoituksia huostaanotettujen vanhempien toimesta joissa sanovat että lapsi on riistetty heiltä ilman syytä. Sossu on tietoinen tästä tapauksesta mutta lasta ei olla vielä otettu pois, miksiköhän? Voisiko se olla niin että asioiden pitää olla vielä huonommin että lapsi otettaisiin pois. Että kaikki ne huostaanotettujen vanhemmat jotka itkevät sosiaalisessa mediassa niin niillä ois oikeesti parantamisen varaa lapsen hoidossa. Hyvähän se on kertoa vaan oma näkökulma asiasta ja kerätä sääliä sillä että "tuhmat tädit vei mun lapsen vaikka mä en oo tehny mitään pahaa".

Herätkää ihmiset! Tää on arkea aika monelle meidän maassa.

Vierailija
104/251 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se joo kiva paiskia hommia sen 8h päivässä että nämä sossunelätit saavat ostella energiajuomia, röökiä ja emmaljungan vaunuja yhteiskunnan piikkiin. Pelkästään röökiin ja energiajuomiin tolla menee, niinkuin joku laski 300-525e + rööki 180e vähintään.. (+muut nautintoaineet kuten viina)

Se joka väittää että sossu ei kustanna mitään, puhuu paskaa. Kyllä tuokin tapaus aika sievoiset summat sossusta saa...mutta näin se menee..se luuserein väki saa kaikkein isoimmat summat sossusta. Ne kellä on asiat aina eniten pielessä eikä koskaan ole viitsitty kouluja käydä tai töitä tehdä, jos joku normaali tarvii sossusta tilapäistä apua niin eihän sitä heru tai korkeintaan joku aivan mitätön summa.

Vierailija
105/251 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
106/251 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään noinkin paljon ikää ja vaikutti uusavuttomalta ja oli sentään lapsikin kuvioissa. Kaksi ilmeisesti huostaanotettu. Ilmeisesti lastensuojeluviranomaiset seuraa. Aivan järjetöntä juoda energiajuomia 6 päiväassä. Ikinä ole yhtään energiajuomaa juonut ja enkä juo. 

Vierailija
107/251 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noilla vaatteita ja leluja enemmän kuin tarvitsevat, mutta saahan niitä vaatteita halvalla kirpparilta, ja vaunujakin saa käytettynä halvalla. Samoin kuin nokkamukeja. Että ei nyt heti tarvitse järkyttyä, jos pienituloisella on tavaraa. Huonekalut ja muut eivät kalliilta näyttäneet. 

Rööki, valmisvellit, energiajuomien kittaus sen sijaan ovat rahaa roskiin.

Vierailija
108/251 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:46"]

Ton nyt arvaa että paskaa tulee niskaan. Mun mielestä sannan kämppä ei mitenkään kauhean paha ollut ja en ihan tajua miten se oli lapselle vaarallinen??? Aika tavallista ja ongelmahan on kun sitä kamaa on ympäriinsä niin se siivoamisen aloittaminen on vaikeaa. Meillä on aina olleet vaatteet sun muut ympäri lattioita ja missä sattuu ja meitä on asunut aina vaan naisia. Törkyinen kämppä on mun mielestä sellainen jossa on ruuan tähteitä kaikkialla ja kaatunut juomia ja niihin jää jalka kiinni ja röökin tumppeja siellä täällä. Mulla on kaveri joka ei juuri tiskaa vaan huuhtelee kun ei huvita tiskata ja ei sille mitään sairauksia ole tullut ja on siis myös nainen jos siinä nyt jollekin kellarissa eläneelle jotain uutta on. Ruuissa on vaikka monilla paljon sellaista mitä ei pysty syömään ja mä olen sanonut ennenkin että kouluruokailu pitäis lopettaa ja antaa ruokaraha. 

[/quote]  pattereita lattialla, likaisia vaippoja sun muuta roinaa. Keittiössä se vasta sotku oli, ruokaa haaskattavaksi asti, ties kuinka vanhoja, astiaa ja kippoa ja kuppia suloisessa sekamelskassa. Ei ilmeisesti edes itse tajua että tuo ei ole normaalia. 

Vierailija
109/251 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi musta jotenkin tuntuu että kuvausryhmä on ennen kuvaamisen aloittamista heitellyt puoli roskista ympäriinsä, kun ei ollut tarpeeksi saastaista. 

Vierailija
110/251 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:38"]

Missähän porvari alueilla täällä suurinosa ihmisistä asuu kun noin yllätyksenä tuli että maailmassa ja jopa suomessa on tuollaisia perheitä tai yh-äitejä, itse olen asunut koko ikäni ns. Huonommilla alueilla ja tuollaista näkee harmillisen paljon, ja se että sossu auttaa tuollaisia ns laiskoja äitejä niin on parempi kuin se että sossu auttaa patalaiskoja nuoria jotka ovat vielä siivottomia ja jotkut jopa vakivaltaisia eikä ole tarkoitustakaan maksaa veroja koskaan.

[/quote]

Sitä mäkin olen ihmetellyt että miten tollanen aika tavallinen kämppä aiheuttaa noin paljon ihmetystä. Näyttäispä ne joskus millainen kämppä juopoilla on niin loppuisi kauhistelu siitä miten hirveää elämää muka toiset viettää. 

[/quote]

Mä olen sellaisissa töissä, missä käydään ihmisten asunnoissa. Remonttialalla, ja käydään katsomassa asunnoissa tiettyjen juttujen sijainteja, suunnitelmia varten. Kyllä se on melkoinen kirjo asuntoja, mitä vastaan tulee. Vieressä on kaunis, viimeisen päälle siisti designsisustettua ja tiptop-asunto. Seuraavan oven takana, seinän takana, on kämppä, jossa vessanpytystä ei voi olla varma, onko se alunperin ollut valkoinen vai harmaa. Muuten, osa yritysten vessoista on aivan järkyssä kunnossa, ne mitkä ei ole asiakkaita varten. Huh. 

Vierailija
111/251 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:46"]

Hyvä että näytetään!!!! Ihmiset näkee mihin verorahat menee!!!

[/quote]

Musulmaanerista tosi-tv olisi mielenkiintoinen, syyrialaista mattoa tilattaisiin sossun piikkiin yms.

Vierailija
112/251 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suuret ikäluokat ja heitä vanhemmat osaa pitää kodit siistinä ja tuollaiset Sannat ei?

Toivottavasti  sossu laittaa nuoret tiukemmalle, ei tuolla näyttänyt siltä että olisi puutetta. Kun on likaisia astioita niin ostetaan uusia.

Ei yhtään kykyä katsoa hintoja, ostetaan energiajuomia ja olisi ostettu kalliimpia makeutettuja puuroja.

Todella tylyjä vastauksia Sannalta. Toisaalta puhui selkeästi ja loogisesti, en tiedä kuinka paha tuo lukihäiriö voi olla...?

Vierailija
113/251 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden Batteryt 550€, röökit 300€, millä rahoilla...?

Vierailija
114/251 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:08"]Ensin ajattelin, että hemmetin wt, mutta mitä pidemmälle ohjelma meni, niin sitä enemmän alkoi vituttaa naisen vanhemmat. On mahtanut olla mukava lapsuus, kun ei ole opetettu mitään normaaleja kotiin liittyviä asioita, laitettu yhdessä ruokaa jne. Eikä varmaan luettu satuja tai leikitty yhdessä. Muutenkin tuntui siltä, että naisen itsetunto oli lyöty ihan maan rakoon. Hemmetti vieköön! Monta kertaa riittäisi se, että joku oikeasti välittäisi ja kasvattaisi lapsensa kunnon aikuiseksi! Ei noin isoa muutosta olisi tullut, jos vika pelkästään olisi ollut naisessa itsessään. [/quote] Just tää aina. Jos oma elämä on levällään, syy on vanhempien. Sannankin lapset sit laittaa vahingon kiertämän vai kuinka?

[/quote]

Kyllä se näin on. Vanhempien/kasvatuksen merkitys on niin älyttömän suuri ja laaja. Eikä se todellakaan tarkoita aina sitä, että en muistanut vanhempieni lyöneen minua koskaan, joten ei ne olleet huonoja. Huono vanhemmuus voi näyttäytyä hyvin monin tavoin ja vaikuttaa lapsen koko loppuelämään jos tukitoimia ei matkalla ole riittävästi.

Surullista, niin surullista oli se, kun Sanna kertoi ettei ole yhteydessä vanhempiinsa ja eikä häntä koskaan opetettu tekemään ruokaa tms. Jos ihmisellä olisi hyvät vanhemmat, olisi elämänhallintataidot erilaiset ja vanhemmat yrittäisivät auttaa lastaan myös vanhempana.

Vierailija
115/251 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:08"]

Viiksekäs sossumutsi Porvoosta, jonka kaksi ekaa lasta huostaanotettu.

[/quote]ei kai kukaan luule etta ohjelma on totta? Ulkomailta kopioitu.....joku mafia pyorii tv:ssa kokoajan. 

Vierailija
116/251 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:35"]

Miksi ei lue lapselle, lukihäiriö on vain tekosyy. Meillä luetaan vuorotellen lapselle, miehellä on lukihäiriö ja lukee silti. Itse asiassa kuukauden aikana olen lukenut vain kerran iltasadun, silloin mies oli juhlissa äitinsä avecina. Muuten mies on lukenut koko kuukauden, koska pitää siitä. Ensin lukeminen oli vaikeaa ja takkuilevaa, nyt se menee jo todella hyvin ja mies itse myös huomannut sen ja alkanut nauttia lukemisesta.

[/quote]

Suurin osa ei kuule tykkää yhtään lukemisesta. Se että sä tykkäät ei tarkoita että muidenkin äitien on tykättävä. Kun lapset oli pieniä niin kyllä meillä katsottiin paljon lastenvideoita ja mun lapset tykkäsi katsoa niitä. Sun lapset ei tykkää katsoa mutta en silti tule vaatimaan että kaikkien on niitä katsottava. Oikeesti lukeminen on ollut vanhaa aikaa jo kauan ja kirjastoa vain tosi harvat käyttää ja niiden sijaan voisi keksiä jotain muuta tilalle tai siirtää ne rahat siitä paljon tärkeämpiin juttuihin. 

[/quote]Lukeminen on todella tarkeaa lapselle. Joskus lasten kanssa taytyy tehda asioita jotka eivat ehka itseasi kiinnosta, mutta ovat kivaa puuhaa lapselle. Sita kutsutaan vanhempana olemiseksi.

Tottakai on helppoa antaa tv:n viihdyttaa lapsia, mutta onko se hyodyllisempaa kuin lukeminen yhdessa? Noh, kullakin tavoitteensa elamassa. Turha kuitenkin vaittaa mitaan "suurimmasta osasta".....uskallan vaittaa, etta suurempi osa palstalaisita lukee pienille!

Vierailija
117/251 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti viestejä katoilee tästä ketjusta

Vierailija
118/251 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut ketä tuossa säälin on lapsi joka tuolla asuu.

Vierailija
119/251 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on jo 29-vuotias. Ulkonäöstä päättelin paljon nuoremmaksi, mutta Iltalehden (-sanomien?) jutusta ikä selvisi.

Vierailija
120/251 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:08"]Ensin ajattelin, että hemmetin wt, mutta mitä pidemmälle ohjelma meni, niin sitä enemmän alkoi vituttaa naisen vanhemmat. On mahtanut olla mukava lapsuus, kun ei ole opetettu mitään normaaleja kotiin liittyviä asioita, laitettu yhdessä ruokaa jne. Eikä varmaan luettu satuja tai leikitty yhdessä. Muutenkin tuntui siltä, että naisen itsetunto oli lyöty ihan maan rakoon. Hemmetti vieköön! Monta kertaa riittäisi se, että joku oikeasti välittäisi ja kasvattaisi lapsensa kunnon aikuiseksi! Ei noin isoa muutosta olisi tullut, jos vika pelkästään olisi ollut naisessa itsessään.
[/quote]
Sannan perheen tuntevana hän ja siskonsa asuvat molemmat tollasessa paskakasassa (asuu muuten edelleen), heidän äidillään on aina siistiä ja veljellään myös. Sanna siskonsa kanssa on välinpitämättömiä ja kiittämättömiä. Heille pitäisi kaikki kantaa eteen.

Ja Sanna ei ole raskaana
[/quote]

Kukakohan säkin luulet olevas ku niin tunnet ???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi