Mummo mafia!!
Viiksekäs sossumutsi Porvoosta, jonka kaksi ekaa lasta huostaanotettu.
Kommentit (251)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:27"]
Veli siivosi kämppäänsä jo ennen naistansa. Ja Sanna osaa kyllä siivota ei vaan yksinkertaisesti halua. Saa sinne aina jonkun muun siivoamaan, kuten naapurinsa ennen tarkastusta
[/quote]
Nuorissa naisissa (ja miehissä) leviää Tuksu syndrooma. Tulevaisuuden kansantauti? :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:18"]
Sanna on jo 29-vuotias. Ulkonäöstä päättelin paljon nuoremmaksi, mutta Iltalehden (-sanomien?) jutusta ikä selvisi.
[/quote]
Aikuistuu ehkä siinä viiskymppisenä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:35"]
Miksi ei lue lapselle, lukihäiriö on vain tekosyy. Meillä luetaan vuorotellen lapselle, miehellä on lukihäiriö ja lukee silti. Itse asiassa kuukauden aikana olen lukenut vain kerran iltasadun, silloin mies oli juhlissa äitinsä avecina. Muuten mies on lukenut koko kuukauden, koska pitää siitä. Ensin lukeminen oli vaikeaa ja takkuilevaa, nyt se menee jo todella hyvin ja mies itse myös huomannut sen ja alkanut nauttia lukemisesta.
[/quote]
Suurin osa ei kuule tykkää yhtään lukemisesta. Se että sä tykkäät ei tarkoita että muidenkin äitien on tykättävä. Kun lapset oli pieniä niin kyllä meillä katsottiin paljon lastenvideoita ja mun lapset tykkäsi katsoa niitä. Sun lapset ei tykkää katsoa mutta en silti tule vaatimaan että kaikkien on niitä katsottava. Oikeesti lukeminen on ollut vanhaa aikaa jo kauan ja kirjastoa vain tosi harvat käyttää ja niiden sijaan voisi keksiä jotain muuta tilalle tai siirtää ne rahat siitä paljon tärkeämpiin juttuihin.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:18"]
No onhan noilla vaatteita ja leluja enemmän kuin tarvitsevat, mutta saahan niitä vaatteita halvalla kirpparilta, ja vaunujakin saa käytettynä halvalla. Samoin kuin nokkamukeja. Että ei nyt heti tarvitse järkyttyä, jos pienituloisella on tavaraa. Huonekalut ja muut eivät kalliilta näyttäneet.
Rööki, valmisvellit, energiajuomien kittaus sen sijaan ovat rahaa roskiin.
[/quote]
Et kai sä nyt oikeasti käytettyjä nokkamukeja osta????? Mun mielestä paljon vastenmielisempää ja oksettavampaa mitä sotkut kämpässä. Mä en olis ikinä voinut edes ajatella käyttäväni jonkun toisten vanhoja astioita.
[/quote]
Käytkö ikinä ravintolassa?
Mä tiedän ihan melkeen samanlaisen tapauksen kuin tässä ohjelmassa. Melkein sama ikäkin. Lastensuojelun asiakas on. Lisäksi vielä kissoja joiden vessa haisee koko kämpässä. Perhe tai sossu on moneen kertaan käynyt siivoamassa koko asunnon mutta kohta se on taas saman näköinen
Olen tullut tulokseen että ei vaan kiinnosta kun lapsi on päiväkodissa ja toinen koulussa, itse kotona ja istuu vaan koneella koko päivän siivoamisen sijaan. Harmittaa kahden lapsen puolesta :(
Kävi niin sääliksi sitä suloista poikaa. Ilahtui ihan selvästi siivotusta kodista ja omasta huoneesta, vaikka oli niin pieni vielä ♡
Kenen mielestä Sanna näytti "jo" 29-vuotiaalta ja luuli paljon nuoremmaksi? Mä taas ajattelin et Sanna on ehkä 34-35v.
Kyllähän se ärsyttää kun näkee mikä määrä rahaa menee näihin lusmuihin yhteiskunnalta, kaikki maksetaan, ihan kaikki. Itse tienaan 2400e/kk eikä oo kyllä varaa laittaa röökiin ja energiajuomiin 700e/kk.
Missä Sanna muuten itse nukkui? Oliks sillä joku oma makkarikin vielä mitä ei näytetty?
Kumma juttu. Niin köyhää, tuilla elävää yksinhuoltajaa ei olekaan, ettei olisi varaa ottaa isoja tatskoja. Ovat käsittääkseni hyvin kalliita.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:27"]
Veli siivosi kämppäänsä jo ennen naistansa. Ja Sanna osaa kyllä siivota ei vaan yksinkertaisesti halua. Saa sinne aina jonkun muun siivoamaan, kuten naapurinsa ennen tarkastusta
[/quote]
Tuota minäkin epäilin, kun "tarkastuskäynnillä" kehui niin naapuriaan, joka on "opettanut" siivoamaan.
Yh-Sannan tekotoiveikkuus on samaa tasoa kuin entisen mäkikotkan vannomiset pahimpina aikoinaan pälyilevän katseen KERA.
Missä lapsen isä on, eikö isä ole vastuussa mistään.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:52"]
Muuten tapaukseen sen kummemmin puuttumatta ihmettelen mistä rahat jotka mahdollistavat tällaisen elämän? Ei viitsi tiskata - ostaa uusia tuttipulloja ja astiota. Ei viitsi pestä pyykkiä -ostaa uusia vaatteita.
Todella outo kuvio. Olisi mukava nähdä "leikkaamaton versio" kys. ohjelmasta.
[/quote]
Niin tämä Sanna on niin fiksu että osaa vaatia sossuta. Ei tavallisen YH äidin rahat tuohon tavaramäärään ja sotkuun riittäisi. Ei kukaan niin tyhmä voi olla että ilmaiseksi tuota kämpää siivoaa.
[/quote]
Näytti siltä kuin Sannan kodista olisi kadonnut niitä mummojen hankkimia huonekaluja. Siivouspalkka annettu huonekaluina?
hei mutta pimeistä kynsihommistahan voi saada vähän lisää battery rahaa
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:52"]
Kumma juttu. Niin köyhää, tuilla elävää yksinhuoltajaa ei olekaan, ettei olisi varaa ottaa isoja tatskoja. Ovat käsittääkseni hyvin kalliita.
[/quote]
Ei ne kalliita välttämättä ole, nykyään on paljon kotitatuoijia joita löytyy netistä jos omasta tuttavapiiristä ei muuten löydy. Sitä en tiedä missä ko. henkilö on ottanut
Mäkin katsoin, että huonekaluja oli hävinnyt. Onko se myynyt ne, että saa ostaa energiajuomaa ja röökiä. Valmisvellejä oli edelleen keittiönpöydällä. Aikamoinen sossupummi tosiaan. Ei se varmaan tota lastansa 18-vuotiaaksi kotonaan kasvata.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:46"]
Laittakaa viestiä Lastenhoitopalvelu-sivustolle (yksityisesti ylläpitoon) facebookissa, nimittäin henkilön lastenhoitoilmoitus on yhä siellä. Juuri tämä ongelma on yksityisissä hoitajassa kun joskus ne saattaa olla tälläisiä sannoja.
[/quote]
Googlasin lastenhoitopalvelu + Sanna ja tuli kuva parvekkeella puuhailevasta äidistä. On sama henkilö?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:35"]
Miksi ei lue lapselle, lukihäiriö on vain tekosyy. Meillä luetaan vuorotellen lapselle, miehellä on lukihäiriö ja lukee silti. Itse asiassa kuukauden aikana olen lukenut vain kerran iltasadun, silloin mies oli juhlissa äitinsä avecina. Muuten mies on lukenut koko kuukauden, koska pitää siitä. Ensin lukeminen oli vaikeaa ja takkuilevaa, nyt se menee jo todella hyvin ja mies itse myös huomannut sen ja alkanut nauttia lukemisesta.
[/quote]
Suurin osa ei kuule tykkää yhtään lukemisesta. Se että sä tykkäät ei tarkoita että muidenkin äitien on tykättävä. Kun lapset oli pieniä niin kyllä meillä katsottiin paljon lastenvideoita ja mun lapset tykkäsi katsoa niitä. Sun lapset ei tykkää katsoa mutta en silti tule vaatimaan että kaikkien on niitä katsottava. Oikeesti lukeminen on ollut vanhaa aikaa jo kauan ja kirjastoa vain tosi harvat käyttää ja niiden sijaan voisi keksiä jotain muuta tilalle tai siirtää ne rahat siitä paljon tärkeämpiin juttuihin.
[/quote]
Ehkä sinun lähipiirisi ei käytä kirjastoa eikä osaa lukea, mutta ainakin täällä Jyväskylässä eri-ikäiset ihmiset ovat vastustaneet kirjastopalvelujen supistamista säästösyistä. Käyn itse kirjastossa pari kertaa viikossa ja näen siellä aina lapsiperheitä, vanhuksia, nuoria ja keski-ikäisiä ihmisiä. Jos kävisit kirjastossa, tietäisit sen olevan muutakin kuin pelkkä kirjojen lainaamispaikka.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:52"]
[/quote]
Ei ne kalliita välttämättä ole, nykyään on paljon kotitatuoijia joita löytyy netistä jos omasta tuttavapiiristä ei muuten löydy. Sitä en tiedä missä ko. henkilö on ottanut
[/quote]
Yleensä en välitä alapeukuista mutta nyt on pakko kysyä että mikä vitun järki tätä on alapeukuttaa kun tää on fakta :D Edelleenkään en ottanut kantaa siihen missä toi tyyppi on omansa ottanut :D
katsoin pikkupätkän keskeltä, oliko tosissaan raskaana vaiko vain juonut liikaa batteryä? ja mitkä hitossa ne viikset olivat? :O