Mummo mafia!!
Viiksekäs sossumutsi Porvoosta, jonka kaksi ekaa lasta huostaanotettu.
Kommentit (251)
Missähän porvari alueilla täällä suurinosa ihmisistä asuu kun noin yllätyksenä tuli että maailmassa ja jopa suomessa on tuollaisia perheitä tai yh-äitejä, itse olen asunut koko ikäni ns. Huonommilla alueilla ja tuollaista näkee harmillisen paljon, ja se että sossu auttaa tuollaisia ns laiskoja äitejä niin on parempi kuin se että sossu auttaa patalaiskoja nuoria jotka ovat vielä siivottomia ja jotkut jopa vakivaltaisia eikä ole tarkoitustakaan maksaa veroja koskaan.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:10"]Asunnon kaaos..ylläripylläri. MIKSI adhd:eet tekee lapsia?! [/quote] Niimpä. Tiesi adhd:ksi jo kun näkyi olemus tv:ssä ja se hyökkäävä katse, ja mainitsi tarvitsevansa apua tähän ns. hallittuun kaaokseen. Tiesin heti mistä tuo "hallittu kaaos" ja huostaanotetut lapset kertoo. VOI VOI hyvät lajitoverit! Ymmärtäkää nyt että tässä on nyt LAVASTETTU kaaosta olantakaa! Kyllä ohjaaja apulaisineen on melko nurkan takaa ryhtyneet kuvaamaan: mummot (Vanhat Tytöt paremminkin) seisovat tumput suorina, istuvat kuin kanat orsilla soffassa, päitä puhumassa, epäedullisia kuvia mummoista--hulkkosia takaapäin röijyineen enemmän kuin edestäpäin, rikoot ovat riskillä rumia sivukuvissa varsinkin, kaikki kolme mummua keittiössä yhtäaikaa räpläämässä jotain kulmaa... Ei oo totta! Kuka tämän on ohjannut ! Arvasin että jotain kynsi/jalka kaunistusta vahvan meikin kanssa olisi ujutettu mukaan mummoille... ei kuulkaa ole tosielämää vaikka siltä muka näyttäis!
[/quote]
Tulee muuten uusintana tänään klo 16.15 kolmoselta.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:38"]
Missähän porvari alueilla täällä suurinosa ihmisistä asuu kun noin yllätyksenä tuli että maailmassa ja jopa suomessa on tuollaisia perheitä tai yh-äitejä, itse olen asunut koko ikäni ns. Huonommilla alueilla ja tuollaista näkee harmillisen paljon, ja se että sossu auttaa tuollaisia ns laiskoja äitejä niin on parempi kuin se että sossu auttaa patalaiskoja nuoria jotka ovat vielä siivottomia ja jotkut jopa vakivaltaisia eikä ole tarkoitustakaan maksaa veroja koskaan.
[/quote]
Sitä mäkin olen ihmetellyt että miten tollanen aika tavallinen kämppä aiheuttaa noin paljon ihmetystä. Näyttäispä ne joskus millainen kämppä juopoilla on niin loppuisi kauhistelu siitä miten hirveää elämää muka toiset viettää.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:35"]
Miksi ei lue lapselle, lukihäiriö on vain tekosyy. Meillä luetaan vuorotellen lapselle, miehellä on lukihäiriö ja lukee silti. Itse asiassa kuukauden aikana olen lukenut vain kerran iltasadun, silloin mies oli juhlissa äitinsä avecina. Muuten mies on lukenut koko kuukauden, koska pitää siitä. Ensin lukeminen oli vaikeaa ja takkuilevaa, nyt se menee jo todella hyvin ja mies itse myös huomannut sen ja alkanut nauttia lukemisesta.
[/quote]
Suurin osa ei kuule tykkää yhtään lukemisesta. Se että sä tykkäät ei tarkoita että muidenkin äitien on tykättävä. Kun lapset oli pieniä niin kyllä meillä katsottiin paljon lastenvideoita ja mun lapset tykkäsi katsoa niitä. Sun lapset ei tykkää katsoa mutta en silti tule vaatimaan että kaikkien on niitä katsottava. Oikeesti lukeminen on ollut vanhaa aikaa jo kauan ja kirjastoa vain tosi harvat käyttää ja niiden sijaan voisi keksiä jotain muuta tilalle tai siirtää ne rahat siitä paljon tärkeämpiin juttuihin.
[/quote]
Ihan kauheesti taas miinuksia mutta sanoin vaan totuuden.
Vähän ihmetytti mummojen kauhisteli ja taivastelu siitä etteivät ole eläissään nähneet moista. Luulisi tuon ikäisten nähneen jo kaikenlaista, itse olen kolmekymppinen ja nähnyt paljon pahempiakin huusholleja. Aika Stokkan turkkimummoja vaikuttivat olevan.
En pitänyt mummojen tyylistä muutenkaan, nillitustä ihan ihme asioista. Mitä sitten jos joku ei pidä sipulista? Tai pyykkiä pestään kaksi kertaa viikossa? Ei meilläkään kolmehenkisessä perheessä tarvitse joka päivä pyykkiä pestä. Eikä lapsi suinkaan ollut heitteillä, äitihän sanoi ulkoilevansa lapsensa kanssa tuntikausia. Melko kohtuutonta jollain lapsen pois viemisellä uhkailla kun asiat olivat kuitenkin korjattavissa.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:18"]
No onhan noilla vaatteita ja leluja enemmän kuin tarvitsevat, mutta saahan niitä vaatteita halvalla kirpparilta, ja vaunujakin saa käytettynä halvalla. Samoin kuin nokkamukeja. Että ei nyt heti tarvitse järkyttyä, jos pienituloisella on tavaraa. Huonekalut ja muut eivät kalliilta näyttäneet.
Rööki, valmisvellit, energiajuomien kittaus sen sijaan ovat rahaa roskiin.
[/quote]
Et kai sä nyt oikeasti käytettyjä nokkamukeja osta????? Mun mielestä paljon vastenmielisempää ja oksettavampaa mitä sotkut kämpässä. Mä en olis ikinä voinut edes ajatella käyttäväni jonkun toisten vanhoja astioita.
Äh. Munkii on pakko nyt puolustaa adhd:ta. Mun pojalla on adhd ja sil on siistimpi huone kuin pikkusiskoillaan. Se harrastaa ja menestyy koulussa hyvin. Sitä auttaa erilaiset tehtävälistat joilla se pitää keskittymistä yllä. Siis suomeksi uhan rutiinit: pelaan pleikkaa sitten kun oon tehny läksyt. Katon telkkuu sitten kun oon pessy hampaat, syöny ja pedannu sängyn. Aluksi tein kuvalliset ohjeet sille, että pysty noudattamaan niitä silloinkin, kun oli yksin kotona.Sairaus ei ole persoonallisuus eikä luonteenpiirre! Etenkään hyvässä hoitotasapainossa oleva.
Eikä arjenhallinta tuu äidinmaidossa. Se opitaan ja opetetaan lapsesta pitäen. Joskus vasta aikuisena. Impulsiivisella ihmisellä niinkuin adhdsta kärsivät on erityisen paljon haastetta siinä, mutta ei se mahdotonta ole. Ja kyllä lukihäiriöisetkin voi lukea ja opiskella ja tehdä työtä. Tuo Sanna on vaan antanut itselleen luvan luovuttaa käyttäen perusteluna noita sairauksiaan ja rankkoja elämänkokemuksia. Hän on siis itsekeskeinen, patalaiska ja tyhmä. Mikä ei päde kaikkiin lukihäiriöisiin ja adhd ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:29"]http://treffit.suomi24.fi/profile/287778
KOLMEN lapsen TOTAALI yh! :D
[/quote]
Jotain positiivista sentään. Sterilisaatio! Kertaakaan Mummomafian ohjelman aikana en ilahtunut mistään Sannan eleestä, mutta tuo sterilisaatio jo sanana sai minut ihan aidosti ilahtuneeksi ja helpottuneeksi!:)
Mainoksen perusteella voin sanoa, että toi äippä on tuttu baareista, eikä pelkästään työntekijänä. Oli näemmä siivonnut Instasta pahimmat kännikuvat :)
Nyt repesin :D Pakko varmaan katsoa, kuulostaa sen verta kiinnostavalle.
Ai kamala! Kolmaskin lapsi pois, kiitos! Ap
Asunnon kaaos..ylläripylläri. MIKSI adhd:eet tekee lapsia?!
Kannattaako katsoa (katson rillit huurussa, nyt mainokse, mutta voisi katsomosta katsoa sitten illemmalla)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:10"]Asunnon kaaos..ylläripylläri. MIKSI adhd:eet tekee lapsia?!
[/quote]
Niimpä. Tiesi adhd:ksi jo kun näkyi olemus tv:ssä ja se hyökkäävä katse, ja mainitsi tarvitsevansa apua tähän ns. hallittuun kaaokseen. Tiesin heti mistä tuo "hallittu kaaos" ja huostaanotetut lapset kertoo.
Siis mitääh? Olen kai outo, mutta mielestäni tuollainen sikolätti on jo ls-ilmoituksen paikka! Vaarallinen ympäristö 1-vuotiaalle lapselle. Ja mikä mahtaa olla muukaan elämänhallinta? Muija ei ole enää mikään parikymppinen ja töissä ei ole peruskoulun jälkeen ollut tai kouluttautunut. Huhheijaa, varsinainen Suomen toivo taas tuossa.
Jos joku on "wt", niin tuo nainen.. Tuon kämpän perusteella jo voisi huostaanottaa tuon lapsen.
Viiksiä en havainnut, ehkä olis pitänyt katsoa isolta valkokankaalta nähdäkseen ne ;) Ihan symppiksen oloinen nainen, joka halusi olla parempi äiti ja halusi oppia siivoamaan.
Huvittavaa oli kun alussa kyselivät, että mikset nyt siivoa kun lapsi on päiväunilla? No ehkä siksi että piti päästää kuvausporukka sisään ja esitellä sotkua.. Ja tosiaan, kahden hengen taloudessa riittää hyvin pestä pari kertaa viikossa pyykkiä. Yleensä noissa siivousohjelmissa on annettu ohjeeksi, että ei saa siivota ennen kuin tulevat, että on kanssa sotkua ja kauhukuvia mitä näyttää telkkarissa. Näin ole kuullut tuttavalta joka oli "sillä siistissä" joskus.
En ihmettele tavaraa ja vaatteita lattialla (mun miehellä olis varmaan samanlaista jos asuisi yksin), mutta roskia lattialla ihmettelen. Mutta, on pahempiakin nähty, siinä britti-Sillä siistissä varsinkin.