Mummo mafia!!
Viiksekäs sossumutsi Porvoosta, jonka kaksi ekaa lasta huostaanotettu.
Kommentit (251)
Mä haluan palata henkilön arvostelusta ohjelman arvosteluun. Minusta tämä konsepti on harvinaisen toimiva. Nuo mummot ovat hyviä tyyppejä kaikki, eikä ole sellaista jenkkityylistä yliampumista.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:30"]Olette ilkeitä. Ei oo helppoa-eikö olette kulleet hänen taustasta,hänhan kertoi hieman itsesta, mutta eikö se tärkeintä, että ihminen halua muutua.Se joka ei oo tehnyt yhtäkään syntejää heittäkää kivi.
[/quote]
Tällä logiikalla ketään ei pitäisi ikinä laittaa vastuuseen teoistaan. Haukkuminen ei tapa ketään silloin kun tämä sen oikeasti ansaitsee! Jotkut ovat niin luupäitä, etteivät opi mitään päänsilittelystä tai varsinkaan vastuunpakoilusta. Suorat sanat ja paheksunta saattaa silloin herättää todellisuuteen
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:54"]EIKÖ noi helvetin kuolevat mummot ymmärrä että ihmisiä on erilaisia , tuo äiti nyt ei välttämättä osaa näyttää tunteitaan niin helposti, ja noi mummot heti vikisemässä.
[/quote] mummoissa ei mitään vikaa.ei vaikuttanut normi naiselta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:16"]Kyllä näkee palsta mammojen tason taas.
Täällä paapotaan rättipää murhaajia ja haukutaan kaikki heikoilla eväillä elämään potkitut suomalaiset ihmiset.
Miten helvetissä luulette, että ihminen jolle ei mitään ole kotona opetettu ja luultavasti tollanen siivo ollut normaalia hänenkin kotonaan osaisi esim. kotiansa hoitaa. Ei ne siivoustaidot ole sisäsyntyisiä eikä varsinkaan jos ihmisellä on vielä add tai ad/hd.
Surullista ettei näitä äitejä auteta useinkaan ennenkuin on liian myöhäistä ja nämä saatanan palstan haaskalinnut jotka hyökkää heti kun löytävät heikomman saisivat ottaa sen pään sieltä kermaperseestä ja työntää sirkkeliin.
[/quote]
Ahaa. Eli kun halveksuu äitejä, jotka jättävät lapsensa heitteille voidakseen itse juoda energiajuomia ja luistaa siivouksesta niin on "kermaperse"? Ota itse pääsi pois sieltä kuplasta, jossa ihmisiä kutsutaan siistin kodin perusteella kermaperseiksi. Olen melko varma, että jos tuolla äidillä olisi vaikka syöpä tai skitsofrenia tai vaikka mies kuollut tapaturmaisesti niin ymmärrystä löytyisi täältäkin enemmän.
No eipä tuo nyt niin mahdottomalta tapaukselta vaikuttanut, kämppä oli päässyt hiukan huonoon kuosiin ja pojan ruokailut eivät ihan sitä mitä pitäisi. Mummot olivat juuri sellaisia ylemmyydentuntoisia tanttoja kuin odotinkin. Hiukan positiivisemmalla otteella olisi saanut varmasti enemmän aikaan Sannankin asenteissa, tuollainen syyllistäminen nostattaa vaan puolustusreaktioita ja vastarintaa.
Tuli kamalan surullinen olo tästä jaksosta. Ei vaikuttanut äiti siltä että oikeasti alkaisi siivota ja tehdä ruokaa, oli niin välinpitämätön. Varmaan niin korkea suojamuuri päällä. Tulin surulliseksi pienen pojan puolesta, minkälaisen elämän saa, tuleeko samanlaiseksi kuin äitinsä ja tämän vanhemmat ovat olleet...itselläni saman ikäinen lapsi ja sen takia kai osui tunteisiin.
Jäikö muuten muuta vaivaamaan toi artikkeli, jossa sanna sanoo, et teki mieli heittää vauva seinään ja siksi antoi sen huostaan ihan jo ajatuksen takia? Mua jäi, koska tunnen joitain lähipiirissäni, jotka on sairastuneet synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Eivät edes harkinneet lapsen antamista pois! Ja saivat lääkkeistä, arjen rutiineista apua. Myös toi vauvan heittäminen seinään on ajatuksena tuttu. Joskus ystäväporukalla näistä juteltiin eikä ees ole mikään ihan harvinainen ajatus, jos on väsynyt, on useempi lapsi, mies ei auta... niin yön pikkutunteina kun herää sen miljoonannen kerran saattaa ajatuksen tasolla tulla vaikka ja mitä ilman, että tekee mitään hirveää. Silti kukaan ei ole antanut lapsia pois ja nyt niistä ajoista muistaa lähinnä ne ihanat hetket.
No ei tämä isä ole ikinä lasta halunnutkaan. Täysin tiedossa tämän sannan tekevän lapsia sellaisin väliajoin, ettei ole töihin yms kursseille joutunut. aikoinaan nosti isoimman äläkän facessa kun hallitus halusi nämä tämän tapaiset "äidit" töihin... oli paniikissa että eikö saakaan olla kolmea vuotta kotona. ja kuinka paska hallitus yms. politiikasta hän ei tajua ainakaan yhtään mitään. vain sen jos tukia leikataan. en saatana tajua mistä näitä yhteiskunnan roskia sikiää???? kaikki vaan halutaan saada, eivätkä oikeasti ymmärrä, että muut ihmiset kustantavat kaiken heidän elämässään.
Mitäs mieltä viime jakson pilalle passatuista johannasta ja petrasta?
Adhd, tulee väkisinki mieleen et miten adhd voi juoda energia juomia noin paljon? Eikös ne lisää vilkkautta? Eikä tuo missään normaalikouluissa ole ikinä ollut... "Minä en syö sipulia, minun lapsenikaan ei syö sipulia".. Jeah