Mummo mafia!!
Viiksekäs sossumutsi Porvoosta, jonka kaksi ekaa lasta huostaanotettu.
Kommentit (251)
Sannasta huomaa ettei hän itse ole saanut rakkautta omilta vanhemmiltaan, ja ei osaa myöskään antaa sitä muillekkaan. Hänestä paistaa myös katkeruus omasta elämästään. Hänen täytyisi päästää siitä irti ja alkaa nauttia elämästään, etenkin lapsen takia.
Voi kun voisin auttaa häntä jotenkin, tulisin paremmalle tuulelle kun tietäisin, että he voivat hyvin.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:46"]
Laittakaa viestiä Lastenhoitopalvelu-sivustolle (yksityisesti ylläpitoon) facebookissa, nimittäin henkilön lastenhoitoilmoitus on yhä siellä. Juuri tämä ongelma on yksityisissä hoitajassa kun joskus ne saattaa olla tälläisiä sannoja.
[/quote]
Kivasti sillä tossa Lastenhoitopalvelu-ilmoituksen kuvassa näkyy tuhkakuppi täynnä tumppeja, ei paljon tekis mieli tupakoitsijalle antaa lastani hoidettavaksi...
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:46"]
Eihän nämä minkään avun ja tuen ulottumattomissa ole, vaan saa kaiken mahdollisen mitä pyytää, itse ei viitsi tehdä kuin väsätä tukihakemuksia ja tenavia. Tukihakemuksetkin täytättää varmaan naapurilla, kun on toi luki ja kirjoitushäiriö...eikä jaksa itse.
[/quote]
Taitaa tää Sanna täytättää noi tukihakemukset siellä sossu tädillä ko toi lukihäiriö on niin paha että ei osaa kirjoittaa ja lukee ehkä hän pääsee kohta eläkeelle niin hän on nuori eläkeläinen
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:41"]Mitä tuo ämmä vastaa kaikkiin asiallisiin ja AIHEELLISIIN neuvoihin välinpitämätön ilme kasvoilla: "..okke! :)" Ikään kuin että senkus puhut, kuulen kyllä, muttei mun tarvitse välittää muiden neuvomisista. [/quote] "..joo-O! Okke! Joo-O!" Ja tyhjä ja välinpitämätön katse. Nuo lyhyet kuittaukset on kuin "Asia kuultu mutta en kommentoi. :)"
[/quote]
Mie olin yläasteella tommonen. Ookke joo joo juu-u ookoo :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:43"]
Must on vähän kyseenalaista, että tämmöstä näytetään telkkarissa :( Tuo nainen ei selvästikään itse tajua, millä tolalla asiat hänelllä on ja kuinka hilkulla oikeasti on että voiko lapsi tuolla asua.
[/quote]
Ei tämä ole sinkkulaivaa tai bigbrotheria kamalampi.
Johanna Tukiainen varmaan jossain jaksossa.
No onpas jännä näkökulma tuo v:mäinen mieli.
Edellisen päivän tiskit levällään on vielä ok, mutta ei tuo Sannan monen päivän sotku, jossa on runsaasti ruoantähteitä menossa haaskuuseen, lattialla tupakantumppeja pattereita ym lapsenkin suuhun menevää, täysiä viemättömiä roskapusseja sekä käytettyjä vaippoja levällään. Likaiset pyykit myös ympäriinsä eikä esim kasoissa. Hajut? Tuhoeläimet? Maidon jämät esim tuttipulloissa. Riski, että lapsi sairastuu!
No joo en tiedä mitä feikkiä se video nykypäivästä oli. Tässä nimittäin Sannan rattaat myynnissä Torissa marraskuussa ja kas kummaa vaatteita ja roinaa näkyy joka puolella.
http://www.tori.fi/ita-uusimaa/Emmaljunga_city_cross_rattaat_15590055.htm?ca=19&w=3&last=1
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:32"]No joo en tiedä mitä feikkiä se video nykypäivästä oli. Tässä nimittäin Sannan rattaat myynnissä Torissa marraskuussa ja kas kummaa vaatteita ja roinaa näkyy joka puolella.
http://www.tori.fi/ita-uusimaa/Emmaljunga_city_cross_rattaat_15590055.htm?ca=19&w=3&last=1
[/quote]
On muuten huollettu kerran kuukaudessa!
Miksi Sanna halusi ohjelmaan?
Minusta veikeää, että WT-väki esittelee elämäntapaansa. Ei tarvitse tehdä mitään, koska aina on joku toinen, joka tekee puolesta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:08"]Ensin ajattelin, että hemmetin wt, mutta mitä pidemmälle ohjelma meni, niin sitä enemmän alkoi vituttaa naisen vanhemmat. On mahtanut olla mukava lapsuus, kun ei ole opetettu mitään normaaleja kotiin liittyviä asioita, laitettu yhdessä ruokaa jne. Eikä varmaan luettu satuja tai leikitty yhdessä. Muutenkin tuntui siltä, että naisen itsetunto oli lyöty ihan maan rakoon. Hemmetti vieköön! Monta kertaa riittäisi se, että joku oikeasti välittäisi ja kasvattaisi lapsensa kunnon aikuiseksi! Ei noin isoa muutosta olisi tullut, jos vika pelkästään olisi ollut naisessa itsessään. [/quote] Sannan perheen tuntevana hän ja siskonsa asuvat molemmat tollasessa paskakasassa (asuu muuten edelleen), heidän äidillään on aina siistiä ja veljellään myös. Sanna siskonsa kanssa on välinpitämättömiä ja kiittämättömiä. Heille pitäisi kaikki kantaa eteen. Ja Sanna ei ole raskaana
[/quote]
Mutta opettiko äiti siivoamaan ja tekemään ruokaa, vai hoitiko yksin kodin kokonaan? Ja onko veljellä vaimo, joka hoitaa kodin, vai siivoaako veli itse?
[/quote]
Minullakin oli äiti joka ei koskaan laittanut minua siivoamaan eikä kotini ole silti paskainen. Äitini vain käski minut pois tieltä teininäkin enkä esim koskaan imuroinut kotona...osaan silti imuroida. Pyyninpesun opin lukemalla netistä. Se nyt ei ole kovin vaikeaa normaaliälyiselle. En ole niin siisti kuin äiti jonka koti on suunnilleen steriili mutta ei minun kotonani ole lähelläkään tuollaista niinkuin tuolla naisella.
[/quote]
Minäminäminäminä
Surullista, että juuri tuollainen yhteiskunnan pohjasakka (ei työtä, ei koulutusta, mt-ongelmia, ei aikomustakaan mennä töihin/kouluun, sossu maksaa ku kiva kaivella nenää) sikiää kuin sienet sateella ja sitten ei kiinnosta jälkikasvun hoito pätkääkään. Kaikki kakarat varmaan eri miehille tuollakin naisella ja lisää tulee ihan varmasti. Piuhat yhteiskunnan varoista poikki tuolta niin säästyy edes yksi lapsi kurjalta lapsuudelta. Tuollaisten ihmisten ei vain pitäisi levittää paskageenejään ympäriinsä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:51"]
Lapsi huostaan ja äkkiä! Toivottavasti ei kohta lehdistä lueta perhesurmasta kun äiti ei vaan jaksanut !!!
[/quote]
En enää ihmettele miks huostaanotot lisääntyvät. Ehkä lasten vanhemmatkin vois ottaa huostaan kun eivät näytä omillaan selviävän.
Reality ei nyt vaan oile pelkkää Realityä. Töllöstä saadaan ulos juurikin sellaita ohjelmaa kun halutaan. Tuotakin pätkää varten oli varmaan kvattu 4 päivää aamuta iltaan raakamatriaalia, ja niitä voidaan leikata/yhdistellä juuri sellainen kokonaisuus kun haluaan.
Aivan varmasti Sanna oli avun tarpeessa, mutta tuskin tilanne oli nyt aivan tuo mitä katojille yhdessä sovitusti näytetään !
Mä katsoin tuon jakson luettuani ketjun eilen, ja yllätyin. Aikamoista liioittelua tää ketju. Mulla koti pääsee hyvin nopeasti tuohon kuntoon, mutta aika nopeasti sen saa siivottuakin. En näe sotkua samalla lailla kai sitten.Sanna osasi laittaa ruokaa, mutta KAIKKI olisi pitänyt tehdä niinkuin mummot sanoo, muuten ei ole hyvä, en ymmärrä?Alistavaa ja latistavaa, miksei voi vahvistaa hyvää, vaan puitää osoittaa ihan kaikki mitättömätkin pikkuseikat, jotka tekee väärin? Mm. se, kun kysyvät kuinka usein Sanna pesee pyykkiä, ja vastaa, että pari kertaa viikossa , niin pitää nillittää että yleensä lapsiperheissä pyörii kone päivittäin...
Isoin ongelma ehkä itsetunnon ym. lisäksi tavarapaljous. Se kannattaa saada kuriin, sanon omasta kokemuksesta. itse oon vähentänyt tavaraa, koska se on ollut ainut keino estää siivotun kodin uudelleen kaaostuminen hetkessä.
tsemppiä Sanna, jos luet tämän :)
Katsoin jakson ja ihmettelen, että miksi mummot olivat sitä mieltä, että Sanna ei olut kovin vastaanottavainen eikä osoittanut selkeästi tyytyväisyytään saamastaan avusta. Mielestäni hän oli koko ohjeman ajan rauhallinen, hatkitsevainen ja kiitti aidosti suomalaiseen tyyliin. Oma naamani olisi varmasti ollut sitten vastenmielisempi näky. Ihan hölmöä vaatia teeveeseen mitään riemunkiljahduksia ja hyppelyitä! Pieni aito hymy saisi riittää! Ja voihan olla väsynytkin, että reaktiot sen mukaan! Täytyisi ymmärtää erilaisia persoonallisuuksia!
Sannan kotona oli kyllä luvattoman sotkuista ja lapselle vaarallistakin. Tavaran määrän pussittaminen varastoon ja vaikka pois myyminen helpottasisi kyllä jatkossa arkea.
Mä tykkään ohjelmasta! Olis kiva tietää onko nainen av-mamma :)
Eihän nämä minkään avun ja tuen ulottumattomissa ole, vaan saa kaiken mahdollisen mitä pyytää, itse ei viitsi tehdä kuin väsätä tukihakemuksia ja tenavia. Tukihakemuksetkin täytättää varmaan naapurilla, kun on toi luki ja kirjoitushäiriö...eikä jaksa itse.