Mummo mafia!!
Viiksekäs sossumutsi Porvoosta, jonka kaksi ekaa lasta huostaanotettu.
Kommentit (251)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:06"]"miten kämppä on vaarallinen lapselle" Voi huoh!!! Kyllä meilläkin penskat sotkee, mutta lapsille voi opettaa että jäljet siivotaan. Sanna tuolla yhdessä ryhmässä kertoo että viisi lasta saa sotkua aikaseks, mitkä viisi? Sannalla kolme lasta, jokainen eri isälle. Hyi yök, mikä ihminen.
[/quote] mikä ryhmä?
Arvon palstalaiset olis teille kysymys. Koskas mulla on laskettuaika? Ja millä perustein teitte diaknoosin että mulla on adhd?
En nyt lukenut koko ketjua, mutta tuo samainen henkilö tarjoaa lapsenhoitopalveluita facebookin sivustolla. Kertoo ottavansa KOTIINSA hoitolapsia kolmen lapsen äidin kokemuksella. Unohti kertoa että lapset huostassa ja koti on kuin kaatopaikka.
Lisäksi hänestä on tehty rikosilmoitus eräällä nettikirppiksellä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:08"]
En nyt lukenut koko ketjua, mutta tuo samainen henkilö tarjoaa lapsenhoitopalveluita facebookin sivustolla. Kertoo ottavansa KOTIINSA hoitolapsia kolmen lapsen äidin kokemuksella. Unohti kertoa että lapset huostassa ja koti on kuin kaatopaikka.
Musta tästä naisesta näkee jo ulkoisestikin ettei asiat ole ihan kunnossa. Koskahan on kolmas lapsi huostassa ja pykäämässä uutta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:06"]
"miten kämppä on vaarallinen lapselle" Voi huoh!!! Kyllä meilläkin penskat sotkee, mutta lapsille voi opettaa että jäljet siivotaan. Sanna tuolla yhdessä ryhmässä kertoo että viisi lasta saa sotkua aikaseks, mitkä viisi? Sannalla kolme lasta, jokainen eri isälle. Hyi yök, mikä ihminen.
[/quote]
Mitä väliä sillä sulle on kuinka monelle ne lapset on ja mitä merkitystä sillä muutenkaan on?? Eli jos on vaikka kolmelle niin on heti kokonaan tasapainoton siis...mä en ymmärrä miten se liittyy mihinkään ja ei siitä kait mitään tilastoa ole. Se joka ajoi ne lapset hengiltä tais olla tehnyt lapsensa yhden miehen kanssa. Et sä voi ruveta sanomaan mitään tollasta!!!
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:06"]
"miten kämppä on vaarallinen lapselle" Voi huoh!!! Kyllä meilläkin penskat sotkee, mutta lapsille voi opettaa että jäljet siivotaan. Sanna tuolla yhdessä ryhmässä kertoo että viisi lasta saa sotkua aikaseks, mitkä viisi? Sannalla kolme lasta, jokainen eri isälle. Hyi yök, mikä ihminen.
No kyllähän se kertoo ihmisestä paljon jos sitä hanuria jaetaan ympäriinsä ja kaikille pitää lapsi saada
[/quote]
Mitä väliä sillä sulle on kuinka monelle ne lapset on ja mitä merkitystä sillä muutenkaan on?? Eli jos on vaikka kolmelle niin on heti kokonaan tasapainoton siis...mä en ymmärrä miten se liittyy mihinkään ja ei siitä kait mitään tilastoa ole. Se joka ajoi ne lapset hengiltä tais olla tehnyt lapsensa yhden miehen kanssa. Et sä voi ruveta sanomaan mitään tollasta!!!
[/quote]
Sanna hei, hoida itsesi kuntoon ensin. Älä tehtaile enempää lapsia, anna entisten olla hyvissä kodeissa. Elä itse missä sikolätissä haluat.
Mutta älä missään nimessä tarjoudu hoitajaksi muiden lapsille! Ilman näitä lehtijuttuja, ja ilman tätä ohjelmaa joku sinisilmäinen olisi vielä lapsosensa sulle tuonut tupakantumppien sekaan.
Lisäksi tiedän etten koskaan tee kanssasi nettikauppaa koska tavarat on säilytetty tuollaisessa kaaoksessa, liassa ja oletettavasti myös hajussa.
tätä ohjelmaa katsellessa ymmärrän hyvin miksi yksityinen asunnon vuokraaja. Haluaa olla varovainen asuntoa vuokratessa haluaa takuuvuokran luottotiedot. Ei vuokraa asuntoa työttömälle
No siellähän minä: tynnyrissä. Itsellä takana vaikea lapsuus, mutta olen pitänyt tiukasti huolta, että omilla lapsilla on asiat sata kertaa paremmin ja että he ovat korkeasti koulutettuja.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:08"]
[/quote]
Tästä mä olen sitä mieltä ettei sais tarjota missään tapauksessa. Jos sulla on ihan riittävästi vaikeuksia omien lasten kanssa niin pitää sen verran olla kritiikkiä jokaisella. Muahan ei ole esim pyydetty koskaan hoitamaan toisten lapsia ja kyllä mä sen tiedän siitä puhumattakin.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:20"]
No siellähän minä: tynnyrissä. Itsellä takana vaikea lapsuus, mutta olen pitänyt tiukasti huolta, että omilla lapsilla on asiat sata kertaa paremmin ja että he ovat korkeasti koulutettuja.
[/quote]
No kiva. Ei se korkea koulutus silti mitään takaa paitsi vittumaisen mielen.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:08"]Arvon palstalaiset olis teille kysymys. Koskas mulla on laskettuaika? Ja millä perustein teitte diaknoosin että mulla on adhd?
[/quote] On jokaisen ihmisen oma asia onko ADHD diagnoosi vai ei, mun mielestä se on henkilökohtainen asia, kuin myös raskaus, sekin on jokaisen ihmisen oma henkilökohtainen asia. En itse kiusaa sua, jos olet se kuka, ns. sanot olevasi.
Vertaistuki olisi ollut parempi kuin lähettää hotelliin "lepäämään". Olisi ölaitettu viikoksi katsomaan kuinka kolmilapsinen yh hoitaa hommat himaan; ruokkii lapset, siivoaa, pesee pyykit ja tarjoaa laatuaikaa lapsilleen. Olis nähnyt, millainen on normaalisti hoidettu koti. Ja ei olis haitannut, jos olisi ollut lapsilla jotain "eritystarvetta"... allergiaa, vammaa jne.
Tälläinen ohjelma tuo paljon julkisuutta, sekä tulee paljon totuuksia esiin. On kuitenkin pieni paikkakunta. Kuvan kanssa lehdessä kyllä ihmiset muistaa mahtavaa
Onneton, laiska välistävetäjä. Näitä kun näytetään alkaa ihmiset vaatia sosiaalitukien pienentämistä ja se tulisi koskemaanmyös todella tarvitsijoita. Nämä vedättäjät voisi laittaa jotenkin vastuuseen omasta elämästään eikä työntää kaikkea mitä kehtaavat pyytää sillä verukkeella kun on noita lapsiakin. Ja niitähän tulee jatkossakin tasaseen tahtiin ettei tuet ja battery sekä tupakka lopu.
Miksi ei lue lapselle, lukihäiriö on vain tekosyy. Meillä luetaan vuorotellen lapselle, miehellä on lukihäiriö ja lukee silti. Itse asiassa kuukauden aikana olen lukenut vain kerran iltasadun, silloin mies oli juhlissa äitinsä avecina. Muuten mies on lukenut koko kuukauden, koska pitää siitä. Ensin lukeminen oli vaikeaa ja takkuilevaa, nyt se menee jo todella hyvin ja mies itse myös huomannut sen ja alkanut nauttia lukemisesta.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:35"]
Miksi ei lue lapselle, lukihäiriö on vain tekosyy. Meillä luetaan vuorotellen lapselle, miehellä on lukihäiriö ja lukee silti. Itse asiassa kuukauden aikana olen lukenut vain kerran iltasadun, silloin mies oli juhlissa äitinsä avecina. Muuten mies on lukenut koko kuukauden, koska pitää siitä. Ensin lukeminen oli vaikeaa ja takkuilevaa, nyt se menee jo todella hyvin ja mies itse myös huomannut sen ja alkanut nauttia lukemisesta.
[/quote]
Lukihäiriöitä on eri asteisia, ei varmasti nauti lukemisesta jos on PAHA lukihäiriö. Ja tais siellä olla ehkä pari juttua jotka oli vähän isompia kuin se että ei lue satua lapselle...
Laittakaa viestiä Lastenhoitopalvelu-sivustolle (yksityisesti ylläpitoon) facebookissa, nimittäin henkilön lastenhoitoilmoitus on yhä siellä. Juuri tämä ongelma on yksityisissä hoitajassa kun joskus ne saattaa olla tälläisiä sannoja.