Mies, millaiseksi haluaisit tuntea olosi naisen seurassa?
Itse haluan tuntea oloni miehen seurassa turvalliseksi, rennoksi ja rauhalliseksi.
Ihanaa jos mies saa minulle olon, että olen hauskaa seuraa, että minua kuunnellaan ja arvostetaan. Kivaa jos tunnen oloni myös "halutuksi", sellaiseksi että olen kerta kaikkiaan ihana ja söpö ja mies tekisi vuokseni mitä vaan.
Mutta mites miehet?
Toivotteko samaa vai jotain muutakin? :)
Saako joku sinut tuntemaan olosi hyväksi ja miten?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Palvotuksi, himoituksi johtajaksi. Olenkin 196 cm alfa ja naiset lakoavat edessäni.
M33
Pahoittelut typosta, tietenkin lakoavat = katoavat.
M33
Wanhan ajan gentlemanniksi. Saisi avata naiselle auton oven, auttaa takin päältä ravintolassa, tarjota tuolin pöytään istuttaessa, maksaa laskun jne. ilman että pyöriteltäisiin silmiä ja tiuskittaisiin että osaan mä itekin1!.
Enkä tarkoita että naisen tulisi olla oikeasti joku avuton alistettu koriste, vaan että olisi vaan ihan näytelmässä mukana silloin kun on sen aika, ilman että asiasta tehdään joku ihmeellinen numero.
Rennoksi, kotoisaksi ja turvalliseksikin. Halutuksi minun ei tarvitse tuntea itseäni, koska itsetuntoni ei ole kiinni kenenkään toisen haluista.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaksi
Isäni sanoi ettei mukava merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla vaan oma itsensä eikä näytellä tai teeskennellä mitään. Totuus paljastuu kumminkin aina lopulta.
Miten tämä liittyy mihinkään?
Et taida olla kovin välkky?
Olen kansainvälisesti menestynyt yliopistotutkija, mutta en siltikään ymmärrä vastauksesi relevanssia kysymykselle.
Kirjatiedon ulkoa opettelu ei kerro älykkyydestä vaan hyvästä muistista
Yliopistokoulutus on kirjatiedon ulkoaopettelua vain maisteriksi asti. :-)
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla vaan oma itsensä eikä näytellä tai teeskennellä mitään. Totuus paljastuu kumminkin aina lopulta.
Olen kansainvälisesti menestynyt yliopistotutkija, mutta en siltikään ymmärrä vastauksesi relevanssia kysymykselle.
On sitten jäänyt tuo elämän sosiaalinen ja henkinen puoli vähemmälle
Ei lainkaan. Yritin vain vittuilemalla huomauttaa siitä, että kommentoija vastasi kysymyksen ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Wanhan ajan gentlemanniksi. Saisi avata naiselle auton oven, auttaa takin päältä ravintolassa, tarjota tuolin pöytään istuttaessa, maksaa laskun jne. ilman että pyöriteltäisiin silmiä ja tiuskittaisiin että osaan mä itekin1!.
Enkä tarkoita että naisen tulisi olla oikeasti joku avuton alistettu koriste, vaan että olisi vaan ihan näytelmässä mukana silloin kun on sen aika, ilman että asiasta tehdään joku ihmeellinen numero.
Itse olen Keski-Euroopassa asuessani oppinut tämän taidon, joka ihan aidosti monelta suomalaisnaiselta puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Puolisoni kyllä maksaa aina ravintolalaskun muttei avaa auton ovea. Ihanaa että on vielä herrasmiehiä olemassa. Herrasmiesmäisestä käytöksestä tulee arvostettu olo.
hm..
ettei ole ihan katuhooro joka ränkyttää kilkukaulana korttelissa ongelmiaan ja tynkee tykö kuin kuparia jäystävä rotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoiseksi.
Jännä vastaus.
Mun mielestä esim. shakissa on hieno ajatus siitä, että kuningatar on kuninkaan tukena, se nappula, joka voi kääntää pelin voitoksi.
Jotain sellasta kaipaa naiselta, kumppanuutta.Eli sinä miehenä olet se tärkein nappula, ja muut, jopa oma kumppani on ainoastaan tukemassa sinua että kykenisit olemaan mahdollisimman pitkää pelilaudalla? Jännä vastaus. Kyllä tasa-arvo on parempi.
Tai sitten voi kääntää tuon vastauksen myös toisinpäin. Kyllä naisenakin koen olevani tietenkin sen oman elämäni tärkein nappula. Kuka muu mun tavoitteita saavuttaa, kuin minä itse? Kumppani on siinä toivottavasti tukena.
Tasa-arvoa on se, että tuetaan vuorollamme toisiamme.Itsekin tulkitsen tämän niin, että jokaisella on se oma pelilauta, jossa itse on kuningas ja loput nappulat ovat muita ihmisiä. Puoliso on kuningatar, joka on kuninkaalle tärkeä/tärkein nappula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Keski-Euroopassa asuessani oppinut tämän taidon, joka ihan aidosti monelta suomalaisnaiselta puuttuu.
Niin puuttuu, minut on kasvatettu pärjäämään yksin. Siksi hämmennyn joka kerta kun mies tarjoutuu oleman gentlemanni, varsinkin jos se tapahtuu ilman taka-ajatuksia. Sori siitä.
Isokaluiseksi. Mutta, kaluni ei ole iso. En siis halua naisten seuraa.
I believe
she won't take me somewhere I'm not supposed to be
She sees there is more to me than my mistakes
No more pain and no more shame and misery
I need something give me something wonderful
Joo tossa haluttavuudessa feilaan aina kun libido heikko ja naisia pitäisi aina olla pumppaamassa kovaa että saisivat tuntea itsensä halutuiksi. M33
Vierailija kirjoitti:
Siis kysymyshän ei ollut millainen haluat olla naisen seurassa vaan mitä tunteita naisen seurassa mieluusti koet!
Rakkautta, arvostusta, kunnioitusta, himoa, ymmärrystä, yhteenkuuluvuutta...
Voit tuntea olosi iloiseksi, kuulluksi, tärkeäksi, nähdyksi, toivotuksi, halutuksi, pidetyksi, rakkaaksi, rohkeaksi, komeaksi...mitä vaan!
Eikö miehet tunnista omia tunteitaan?
Sille on ihan oma nimityskin eli aleksitymia, kun ei osaa sanoittaa omia tunteitaan. Tämä on miehillä yleisempää kuin naisilla. Aleksityymikkö ei siis ymmärrä eikä kykene tunnistamaan omia tunteitaan.
Nartuksi. Miehenä välillä rasittaa aina olla se jolla on kulli ja joka panee. Aina pitää jaksaa ja tyydyttää toinen. Miehistä en kiinnostu, joten ehkä transnainen olisi ideaali joka välillä hoitaisi hommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua 😅 kukapa meistä ei olisi
Että voi ottaa sinisen pillerin salaamatta sitä.