Lähtisittekö toisille treffeille miehen kanssa, joka ei tarjonnut illallist ensimmäisillä treffeillä?
Minulle kävi näin.
Oletin tietysti että mies maksaa, mutta kun tuli laskun aika niin hän halusi eträ molemmat maksavat omat ruokansa ja juomansa.
En ole tällaiseen tottunut...nyt mies haluaa lähteä toisille treffeille.
Lähtisitkö sinä?
Kommentit (217)
Joskus miehet tarjoutuvat maksamaan, mutta itse haluan että kumpikin maksaa omansa. Muuten tulee vähän maksullinen olo. Ja toki minulla on varaa maksaa omat ruokani...
En enää. Joskus aiemmin en olisi välittänyt asiasta. Nykyään ymmärrän elämästä enemmän. Kyllä mies maksaa jos on herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan lähtisi tuollaisen yksinkertaisen tolvanan kanssa enää mihinkään. Vaikutus tehdään ensimmäisillä treffeillä ja yksi tärkein asia on tarjota naiselle ruoka.
Niin, miehen pitää muistaa maksaa maksullisten seurasta, mutta ei muitten?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on mies joka pyytääkin treffeille sillon se myös maksaa. Päivänselvä asia.
Miehet , onko tässä ajattelumallissa syy ettei naiset pyydä treffeille? Minä olen nainen ja jos mies maksaisi minun laskuni toista kertaa en lähtisi treffeille. Ei kiinnosta olla maksullinen nainen : D D
Se joka kutsuu toisen illalliselle niin maksaa. Jos yhdessä sovitaan syömään menosta niin silloin voi kumpikin maksaa omat syömisensä. Jos mies kutsuu, siis että Lähdetkö illallisella, kutsun sinut, sopiiko silloin ja silloin niin kyllä silloin miehen pitäisi maksaa.
Lähtisin. Miksi miehen pitäisi tarjota se eka illallinen lähes tuntemattomalle ihmisille. Ihan selvää, että kumpikin maksaa omat osuudet alkuvaiheessa. Jos tulee jatkoa, sen jälkeen voi tarjoilla puolin ja toisin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi.
Kullankaivajat peukuttaa kullankaivajaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. Miksi miehen pitäisi tarjota se eka illallinen lähes tuntemattomalle ihmisille. Ihan selvää, että kumpikin maksaa omat osuudet alkuvaiheessa. Jos tulee jatkoa, sen jälkeen voi tarjoilla puolin ja toisin halutessaan.
Miksi lähteä illalliselle tuntemattoman kanssa? En minä ainakaan olisi ikinä lähtenyt. Mutta joo, omat laskut on ihan hyvä tapa siihen asti, kunnes yhteinen elämä on niin vakiintunutta, että puolin ja toisin tarjotaan ruokia toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on mies joka pyytääkin treffeille sillon se myös maksaa. Päivänselvä asia.
Jos ollaan tutustumisvaiheessa, niin luulisi, että kumpikin haluaa treffeille. Vai ovatko naiset niin passiivisia, että lähtevät treffeille vain jos mies pyytää, mutta muuten ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähteä illalliselle tuntemattoman kanssa? En minä ainakaan olisi ikinä lähtenyt. Mutta joo, omat laskut on ihan hyvä tapa siihen asti, kunnes yhteinen elämä on niin vakiintunutta, että puolin ja toisin tarjotaan ruokia toiselle.
No jos Tinderissä tavataan, niin kyllä se aika tuntematon on ennen tapaamista. Kyllä minä olen lähtenyt ja tietysti maksanut oman osuuteni. Miten siihen ihmiseen tutustuu, jos ei edes tapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan tutustumisvaiheessa, niin luulisi, että kumpikin haluaa treffeille. Vai ovatko naiset niin passiivisia, että lähtevät treffeille vain jos mies pyytää, mutta muuten ei kiinnosta?
Biologisesti on ihan luonnollista, että naiset ovat passiivisempia. Testosteroni on molemmilla sukupuolilla se hormoni, joka saa aikaan seksuaalista aktiivisuutta, ja sen määrä on naisilla huomattavasti miehiä alempi. Siitä on turha naisia syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos Tinderissä tavataan, niin kyllä se aika tuntematon on ennen tapaamista. Kyllä minä olen lähtenyt ja tietysti maksanut oman osuuteni. Miten siihen ihmiseen tutustuu, jos ei edes tapaa?
No vähemmistö tutkitusti tapaa Tinderin kautta, enemmistö parisuhteista solmitaan esim työ- ja opiskelukavereiden kesken. Jos on pakko tuntemattomia treffailla, kyllä silloinkin voi ekalla kerralla käydä vaikka kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti töiden jälkeen lähdin treffeille ja kummallekin sopi lähteä syömään, kun nälkä jo oli kuitenkin.
Omasta mielestä ihan normaalia tutustumista noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vähemmistö tutkitusti tapaa Tinderin kautta, enemmistö parisuhteista solmitaan esim työ- ja opiskelukavereiden kesken. Jos on pakko tuntemattomia treffailla, kyllä silloinkin voi ekalla kerralla käydä vaikka kävelyllä.
No eihän tuossa ravintolatapaamisessa ole mitään ongelmaa, kun molemmat vaan maksavat osuutensa eikä toinen oleta, että toinen maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus miehet tarjoutuvat maksamaan, mutta itse haluan että kumpikin maksaa omansa. Muuten tulee vähän maksullinen olo. Ja toki minulla on varaa maksaa omat ruokani...
Eiköhän se mene niin, että nainen harkitsee, tai ainakin pitäisi, kenen antaa tarjota ja maksaa illallisen. Ei missään tapauksessa kenenkään ventovieraan. Siksi tuntemattomien kanssa ei pidäkään lähteä ravintolaan illalliselle. Kahville korkeintaan ja silloinkin voi maksaa omansa.
Ilman muuta. En edes antaisi miehen tarjota mitään mulle ekoilla treffeillä, koska en halua jäädä kiitollisuuden velkaan.
Kyllä ne on ihan muut asiat, jotka miehestä saa kiinnostumaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin sopii täysin hyvin lähteä ensitreffeille tuntemattoman kanssa ravintolaan, kun maksan oman osuuteni enkä oleta sen toisen maksavan puolestani.
En. Jos mies pyysi, mies maksaa. Jos linä pyydän, maksan molemmat, mutta yleensä silloin herrasmies maksaa kuitenkin laskun tai antaa samalla arvolla jotain takaisin, kukkia, lahjoja tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se mene niin, että nainen harkitsee, tai ainakin pitäisi, kenen antaa tarjota ja maksaa illallisen. Ei missään tapauksessa kenenkään ventovieraan. Siksi tuntemattomien kanssa ei pidäkään lähteä ravintolaan illalliselle. Kahville korkeintaan ja silloinkin voi maksaa omansa.
No miksi ei voi lähteä, kun maksaa vaan omat ruokansa? Mitä ihmeellistä on käydä ulkona syömässä ja kumpikin maksaa ruokansa samalla tavalla kuin maksaisi ne kahvitkin itse?
Jep.
Loukkaannutaan voimaintuneina kuinka mies yrittää ostaa naiselta jotain tarjoamalla.
"Kuvitteleeko hän saavansa jotakin palkkioksi? Mikä sika!"