Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.
Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä vinkuilija tuot parisuhteeseen? Siis mitä hyviä juttuja? Miksi naisen kannattaa mieluummin olla sun kanssa kun ilman sinua?
Läheisyyttä.. keskustelua.. seksiä.. voidaan tehdä yhdessä ruokaa.. kattoo leffoja., matkustella lenkkeillä kaikkia hyviä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vammainen pakkomielteinen jankkaaja, heikkolahjainen ja autistinen. Siksi ne ei ota sua. Todnäk oot myös ruma. Ei kestä kiittää, nyt voit lopettaa tän jankutuksen. Paitsi että sä et lopeta koska olet vammainen jankuttaja.
En ole vammainen enkä ruma, tuliko tosta loukkaamisesta nyt parempi mieli?
Sä olet Allu ihan itse kertonut olevasi jälkeenjäänyt, jossain näistä miljoonista ketjuistasi. Lopeta se naisten stalkkaus, olet ällöttävä.
AIka törkeesti sanoit. No minä nyt katon naisia ei ole kavereitakaa.. en ole mitenkää kovin jälkeenjäänyt.. käyn töissä ja tienaan hyvin.. älå jauhaa minusta paskaa.. kävin vain joskus emu koulua
Niin, olet vammainen ja kävit vammaiskoulua. Lisäks sun viesteistä huomaa kristallinkirkkaasti että olet jälkeenjäänyt, ei kukaan normaali ihminen tee miljoonaa jankkausketjua. Käytöksesi on vammaisen ihmisen käytöstä. Siksi et saa naista, koska eihän normaali nainen ota vammaista. Sun pitää ottaa jälkeenjäänyt nainen.
Heh ei mun tarvi. koska olen seurustellut normaaleiden naisten kanssa :D naurettava tyyppi oot :D:DD
No selvästi tarvii, normaalinaisethan ei kelpuuta sua. Se on selvä merkki siitä että nyt on aika alentaa tasoa. Vai oletko niin jälkeenjäänyt ettet tätä itsestäänselvyyttä sisäistä?
Tajuan kyllä ja kuinka moneen otteeseen se pitää sanoa että olen laskenut rimaa.. tavallisen näköiseen ei kauniiseen pulleaan naisiin.. eikö se mene perille? Naiset ne saisi laskea rimaa!
Milloin ja missä olet viimeksi lähestynyt jotakuta tavallisen näköistä, ei kaunista, pulleaa naista? Millä tavalla lähestyit häntä?
Taisi olla tinderissä. Ja sitä ennen baarissa.. nainen kiinnostui ja lähti joskus matkaan ja montakin naista.. mutta ei me sit nähty.. Mutta ei ole enää tinderiä ja en käy baareissa.. ei mistään löydä naista.. en halua enää etsimällä etsiä se on jo nähty ja pyörin oravanpyörää.. ei se auta mitään-
Että olen kyllä oman tyylisiä pulleita tavis naisia lähestynyt.. ja baarissa esim ne on lähestynyt aikoinaa minua ja lähtenyt matkaan.. enkä valehtele.. totta se on.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi, ei näitä jaksa. Jos viettää lauantai-iltaansa mammapalstalla niin kyllähän jo se riittää selittämään, miksi on yksin.
Missä se la ilta pitäs viettää?
Seurusteliin hyvin seksikkään ja kauniin naisen kanssa ja hän löysi mut baarissa.. että joo kyllä olen saanut naisia todellaki!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi, ei näitä jaksa. Jos viettää lauantai-iltaansa mammapalstalla niin kyllähän jo se riittää selittämään, miksi on yksin.
Missä se la ilta pitäs viettää?
Koska ei ole ystäviä ei ole kavereita eikä naista.. mä olen aina kotona tai kahvilassa.. meen kohta salille tai jotain.. kattomaa naisia johki
Allu vastaa äläkä kiertele; sanot uolla edellä että "Mitä vikaa vammaisissa? No kerropa se."
Sitten kun sinulle ehdotetaan itsesi kaltaista naista huudat kurkku suorana ettet huoli vammaista.
Sitten kysymys; kerropa miksi isäsi ja veljesi eivät halua olla yhteydessä sinuun?
Etkö ukslla kertoa?
Miksi jätät vastaamatta kysymyksiin?
Allu on se joka kyselee onko Sanna Marinin pepussa haisua.
Vierailija kirjoitti:
Allu vastaa äläkä kiertele; sanot uolla edellä että "Mitä vikaa vammaisissa? No kerropa se."
Sitten kun sinulle ehdotetaan itsesi kaltaista naista huudat kurkku suorana ettet huoli vammaista.
Sitten kysymys; kerropa miksi isäsi ja veljesi eivät halua olla yhteydessä sinuun?
Etkö ukslla kertoa?
Miksi jätät vastaamatta kysymyksiin?
Olen laskenut rimaa ettekö tajua? Mulle kelpaa yksinkertainen tavis pullukka. No isä pitää yhteyttä. Veljenkaa ei oll tekemisissä. Se nyt on vaan niin.
Joo no lähen katsomaan naisia ja salille. En jaksa enään.
Kelpaa kyllä! Tällaiset vain ei ikinä lähesty minua
Voi, voi, kun ei voi enää, kun on jo varattu. Harmin paikka.
Katselen ja kyttään sit vaan naisia ku en kelpaa.
Tuollainen pullantuoksuinen, ei jännittävä. Ei etene jatkoon.
Yritä löytää ystäviä ensin, niin kehityt ihmisten välisessä kanssakäymisessä.
Sähän olit kaljuuntuva ja ylipainoinen. Et siis söpö etkä tavallisen komea.
Olen kyllä tavallisen komea. Tule vaikka katsomaan?
Kerropa mulle nämä asiat näin alkuun itsestäsi niin sitten katsellaan sen jälkeen ulkoisia avuja: mikä on sun intohimosi? Mitä rakastat? Mitä harrastat? Mitä toivot parisuhteelta? Minkälainen persoonallisuutesi on?
Milloin ja missä olet viimeksi lähestynyt jotakuta tavallisen näköistä, ei kaunista, pulleaa naista? Millä tavalla lähestyit häntä?