Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.
Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että niinku monesti katselen muita pariskuntia.. Vaikka ulkonäkö on ok ja oon pitkä ja pukeudun siististi.. ei naiset kiinnostu eikä hymyile ei katso päälle.. minä tuijotan naisia ja monet on kauniita ja katson.. en ymmärrä miksi näin kokoajan.. en mä ruma ole
,
En tiedä muista naisista mutta itselleni tämä tyyppi aiheuttaa kylmiä väreitä.
Ajatelkaa; hiippailee stalkkaamassa pariskuntia, tuijottaa naisia. Joku hongankolistaja iso mahainen keski-ikäinen setä.
Ja kun vielä on henkisesti lapsen tasolla. En voisi luottaa tuollaiseen pätkääkään.
Onneksi en asu lähelläkään Vantaata!
Kyllä näitä on ihan joka puolella. Tuossa mun lähikaupassakin pyörii yksi mies, jolla ei ole koskaan kavereita eikä kukaan halua jutella sen kanssa. Se vaan kyylää ihmisiä, etenkin naisia. Jos katsoo kohti, hymyilee oikein leveästi. Jos tuo Allu on outo tyyppi niin iso koko ei todellakaan ole plussaa, tekee vain entistä pelottavammaksi.
Totta, mullekin kelpas vain lyhyt ja aika tavallisen näköinen mies. Siinä jäi pitkä ja komea rannalle ruikuttamaan.
keski ikäinen mieslapsi.. kyttääjä.. kaljuuntunut.. ei kiinnosta paskan vertaa enää ikinä mikään.
ei kiinnosta enää koskaa naiset.. eikä jutella naisille eikä seksi ei mitää läheisyyttä.. ikisinkkuna kuin ilmaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että niinku monesti katselen muita pariskuntia.. Vaikka ulkonäkö on ok ja oon pitkä ja pukeudun siististi.. ei naiset kiinnostu eikä hymyile ei katso päälle.. minä tuijotan naisia ja monet on kauniita ja katson.. en ymmärrä miksi näin kokoajan.. en mä ruma ole
,
En tiedä muista naisista mutta itselleni tämä tyyppi aiheuttaa kylmiä väreitä.
Ajatelkaa; hiippailee stalkkaamassa pariskuntia, tuijottaa naisia. Joku hongankolistaja iso mahainen keski-ikäinen setä.
Ja kun vielä on henkisesti lapsen tasolla. En voisi luottaa tuollaiseen pätkääkään.
Onneksi en asu lähelläkään Vantaata!
Kyllä näitä on ihan joka puolella. Tuossa mun lähikaupassakin pyörii yksi mies, jolla ei ole koskaan kavereita eikä kukaan halua jutella sen kanssa. Se vaan kyylää ihmisiä, etenkin naisia. Jos katsoo kohti, hymyilee oikein leveästi. Jos tuo Allu on outo tyyppi niin iso koko ei todellakaan ole plussaa, tekee vain entistä pelottavammaksi.
EI ole kavereita ja kyttään paljo naisia ja oon jokapaikassa.. mutta ei naisia koskaa kiinnosta.. antaa olla.. ikisinkkuna.. oon yksinäinen katkera ja turhautunut.-. pahenee tää yksin olo kun ikää tulee
Ei nykyää missää tutustu naisiin.. kaikilla omat kaverit ja omat piirit.
Mulla ei ole ketään kavereita ja oon ihan ihan yksin ja turhatunut.. kumppania niin kovasti haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vammainen pakkomielteinen jankkaaja, heikkolahjainen ja autistinen. Siksi ne ei ota sua. Todnäk oot myös ruma. Ei kestä kiittää, nyt voit lopettaa tän jankutuksen. Paitsi että sä et lopeta koska olet vammainen jankuttaja.
En ole vammainen enkä ruma, tuliko tosta loukkaamisesta nyt parempi mieli?
Sä olet Allu ihan itse kertonut olevasi jälkeenjäänyt, jossain näistä miljoonista ketjuistasi. Lopeta se naisten stalkkaus, olet ällöttävä.
En tiedä millanen elämä tulee.. oon kohta 37 ja muut pariutuu.. ja ite oon tuola nurkassa ja kyttään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vammainen pakkomielteinen jankkaaja, heikkolahjainen ja autistinen. Siksi ne ei ota sua. Todnäk oot myös ruma. Ei kestä kiittää, nyt voit lopettaa tän jankutuksen. Paitsi että sä et lopeta koska olet vammainen jankuttaja.
Sä olet Allu ihan itse kertonut olevasi jälkeenjäänyt, jossain näistä miljoonista ketjuistasi. Lopeta se naisten stalkkaus, olet ällöttävä.
AIka törkeesti sanoit. No minä nyt katon naisia ei ole kavereitakaa.. en ole mitenkää kovin jälkeenjäänyt.. käyn töissä ja tienaan hyvin.. älå jauhaa minusta paskaa.. kävin vain joskus emu koulua
Kukaan ei kai pariudu pelkän ulkonäön perusteella.
Joo vau onpa naiset tosiaan nirsoja kun ei halua pakkomielteistä jälkeenjäänyttä jättiläistä joka kokee naisten velvollisuudeksi kaikkialla ja aina kiinnittää häneen positiivista huomiota. Tosi nirsoja kyllä, huoh.
Ihanaa kun ei tarvitse olla sinkku jos ei halua! Miehiä löytyy, siis oikeita miehiä, ei miehen kokoisia pikkukakaroita.
Kyllä sinua tulee säälikin vaikka oletkin uskomattoman ärsyttävä. Pitää muistuttaa itselleen että et voi itsellesi mitään, ei ole läheskään kaikki muumit laaksossa.
Ja onhan teitä muitakin onnettomia kuten itsekin aina jankutat. Et ole ainoa. Lohduttaudu sillä jos voit.
Kyllä minä katson naisia.. monet on niin kauniita ja seksikkäitä-- ei voi mitää ihan sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIka törkeesti sanoit. No minä nyt katon naisia ei ole kavereitakaa.. en ole mitenkää kovin jälkeenjäänyt.. käyn töissä ja tienaan hyvin.. älå jauhaa minusta paskaa.. kävin vain joskus emu koulua
Niin, olet vammainen ja kävit vammaiskoulua. Lisäks sun viesteistä huomaa kristallinkirkkaasti että olet jälkeenjäänyt, ei kukaan normaali ihminen tee miljoonaa jankkausketjua. Käytöksesi on vammaisen ihmisen käytöstä. Siksi et saa naista, koska eihän normaali nainen ota vammaista. Sun pitää ottaa jälkeenjäänyt nainen.
Onneksi en ole mieslapsi ja mussa on paljon hyvää.. ei mun tarvi tommosta kuunnella. Mulla menee ihan hyvin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olet vammainen ja kävit vammaiskoulua. Lisäks sun viesteistä huomaa kristallinkirkkaasti että olet jälkeenjäänyt, ei kukaan normaali ihminen tee miljoonaa jankkausketjua. Käytöksesi on vammaisen ihmisen käytöstä. Siksi et saa naista, koska eihän normaali nainen ota vammaista. Sun pitää ottaa jälkeenjäänyt nainen.
Et edes tunne minua.. En kyllä ole vammainen ja minut on tutkittu.. en missää nimessä.. toi ei loukkaa mua yhtään.. päin vastoin nauran sulle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh ei mun tarvi. koska olen seurustellut normaaleiden naisten kanssa :D naurettava tyyppi oot :D:DD
Tää on kyllä niin perus :D jopa tällanen ö-luokan mies syyllistää NAISIA kun ei saa parisuhdetta. Sen sijaan tosi kauniit ja fiksut naisetkin tyypillisesti aina syyllistää ITSEÄÄN jos ei parisuhdetta löydy. Miksi miehet uskoo että niillä on oikeus parisuhteeseen, ja että joka ruman ja tyhmän vammaismiehen synnyinoikeutena olisi joku nainen?
Mutta jos kerta minä olen ihmis roska.. heikkolahjainen sekopää huono luonteinen... köyhä... autistmi-- kaljamaha.. aivan ihan sama