Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.

Vierailija
30.10.2021 |

Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.

Kommentit (403)

Vierailija
181/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun kosto: Katselen ja kyttään sit vaan naisia ku en kelpaa.

Siitäs saitte! Allu kyttää :D

Voi piruparka, itsellesi kiusaa teet, et kenellekään muulle.

Vierailija
182/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen kyllä oman tyylisiä pulleita tavis naisia lähestynyt.. ja baarissa esim ne on lähestynyt aikoinaa minua ja lähtenyt matkaan.. enkä valehtele.. totta se on.

Kyllä mä ainakin uskon sua. Katsoin tota sun kuvaa ja oot ihan kivan näköinen. Lempeät kasvot, tykkään just sellaisista, en koviksen näköisistä. Nuorena olit varmaan todella komea. Mutta sun käytös ei ole kilttiä. Haukut naisia, riehut ja räyhäät. Muista, että kyllä tässä moni muukin mies ja nainen ollaan yksin ja ilman hellyyttä vuosia tai jopa vuosikymmeniä, ihan me normaalitkin. Sulla on sentään edes nuorena ollut vientiä, kaikilla ei ole ollut. Olet tottunut liian hyvään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP:lla oli nuorempana vientiä, niin suosittelen keskittymään 20-23 vuotiaisiin naisiin.

Vierailija
184/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyl naisia.

Vierailija
185/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa edes seksiseuraa mistään.

Vierailija
186/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyl naisia.

Mihin se sun yksi kaveri katosi? Sanoit vain muutama päivä sitten löytäneesi töistä itelles kaverin. 

Vierailija
187/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempama sitäkin sai siis seksiseuraa

Vierailija
188/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan täältä naisilta miksi et kelpaa. Ne näkee sut ruudun läpi ja muutenkin ovat meeeeedioita!

Vierailija
189/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos AP:lla oli nuorempana vientiä, niin suosittelen keskittymään 20-23 vuotiaisiin naisiin.

AP oli itsekin silloin nuori. Ei ne parikymppiset mitään setämiestä halua. 

Vierailija
190/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olen kyllä oman tyylisiä pulleita tavis naisia lähestynyt.. ja baarissa esim ne on lähestynyt aikoinaa minua ja lähtenyt matkaan.. enkä valehtele.. totta se on.

Kyllä mä ainakin uskon sua. Katsoin tota sun kuvaa ja oot ihan kivan näköinen. Lempeät kasvot, tykkään just sellaisista, en koviksen näköisistä. Nuorena olit varmaan todella komea. Mutta sun käytös ei ole kilttiä. Haukut naisia, riehut ja räyhäät. Muista, että kyllä tässä moni muukin mies ja nainen ollaan yksin ja ilman hellyyttä vuosia tai jopa vuosikymmeniä, ihan me normaalitkin. Sulla on sentään edes nuorena ollut vientiä, kaikilla ei ole ollut. Olet tottunut liian hyvään. 

Mähän sanoin että olen komea enkä ruma. No käytös

Parantunut. En juo enää. Silti en kelpaa kellekkään. Olin nuorena laihempi komea enkä kaljuuntunut. Ihmettelen miten ne muut miehet kelpaa? Ja munko pitäs koko elämän sit olla yksin ja en kelpaa enää koskaa?

Vierailija
191/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP oli itsekin silloin nuori. Ei ne parikymppiset mitään setämiestä halua. 

Tiedän. Olen 36. En halua edelleen 20. Vaan oman ikäsen. Mutta en kelpaa.

Vierailija
192/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä jo parin sivun lukemisella ongelma on ilmeinen muille kuin ap:lle. AP hyvä, naisille merkkaa tosi monet muut asiat miehessä enemmän kuin ulkonäkö. Ajatusmaailma, arvot, persoona, mielenkiinnonkohteet, kommunikointitaidot. Ajatusmaailma jossa ihmiset pariutuvat pelkän ulkonäön perusteella on tosi yksiulotteinen ja outo. Ei minussa ainakaan herää tunteet pelkän ulkonäön pohjalta, se on vain yksi osa pakettia. Olisi hyvä petrata sosiaalisia taitoja, hankkia kiinnostuksen kohteita, lukea vaikka ihmissuhteista. Naisen ”saa” helpommin jos näkee nämä ihmisinä, ei jonain ulkonäköpakettina.

Vierailija
193/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo rikas,jotain syytä etsitään aina.Ei muillakaan oo kamuja nainen,hirveesti kateellisia niitä on.Opettelen itsekkin haistattaa niille pitkät..

Vierailija
194/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat ihmiset ylipäätään arvostas eri asioita kuin 30+. Komea ja hauskaa seuraa riittää parikymppiselle. Kolmekymppiset kaipaavat kypsyyttä, ymmärrystä ja henkistä jakamista, keskustelua. Jos tuo tosiaan on kuvasi tuolla niin ei se ulkonäöstä kiinni ole.

Vierailija
195/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän sanoin että olen komea enkä ruma. No käytös

Parantunut. En juo enää. Silti en kelpaa kellekkään. Olin nuorena laihempi komea enkä kaljuuntunut. Ihmettelen miten ne muut miehet kelpaa? Ja munko pitäs koko elämän sit olla yksin ja en kelpaa enää koskaa?

Varmaa tämä ikä vaikuttaa etten hups kelpaa enää. Nuorempana paljo tyttöjä oli. Ne ajat on menny. Huonoa tuuria. Koska olen pitkä ja tavallisen komea mies.. mennään vuosikausia yksin.

Vierailija
196/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies käytä itsestään sanaa söpö, eikä kyllä oikeastaan mistään muustakaan, se on ehkä maailman naismaisin sana, ja homoin.

Joten ei vika ole sun ulkonäössä.

Vierailija
197/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen paljo nykyää tässä iässä varattuja. Ja mietin mitrn he ovat kelvanneet. Ja mulla tätä ikää ja olen silti sinkkuna.

Vierailija
198/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa monet naiset... mielellää pyöreet.. tyylikäs seksikäs meikkaa.. mutta en näköjään sellaista saa.

Tääkin on vähän hämäävä juttu sinussa. Olet usein sanonut tykkääväsi pulleista naisista, ei hoikista. Kuitenkin sanot myös laskeneesi tasoasi pulleisiin naisiin. Ei se ole tason laskemista, jos joka tapauksessa viehättää pullukat. 

Vai tarkoitatko sitä, että sulle kelpaa nykyään ihan jäätävän läskitkin naiset? Siis niin lihavat, etteivät enää viehätä sinua. Kiinka lihava nainen saa siis olla?

Vierailija
199/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen paljo nykyää tässä iässä varattuja. Ja mietin mitrn he ovat kelvanneet. Ja mulla tätä ikää ja olen silti sinkkuna.

Nuorempana sekoilin ihan tarpeeksi ja mulla oli yhden illan juttuja jne. Nyt haluaisin pysyvän kumppanin ja on työpaikka. Mutta ylipainon ja ikäni puolesta en kelpaa.

Vierailija
200/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppiikö neula levyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi