Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.
Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen paljo nykyää tässä iässä varattuja. Ja mietin mitrn he ovat kelvanneet. Ja mulla tätä ikää ja olen silti sinkkuna.
Nuorempana sekoilin ihan tarpeeksi ja mulla oli yhden illan juttuja jne. Nyt haluaisin pysyvän kumppanin ja on työpaikka. Mutta ylipainon ja ikäni puolesta en kelpaa.
Kun asialle ei jotenki voi mitään. Että ihminen vanhenee ja muuttu. Ja sitten ei kelpaakkaan. Eikä naiset katso edes päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos AP:lla oli nuorempana vientiä, niin suosittelen keskittymään 20-23 vuotiaisiin naisiin.
AP oli itsekin silloin nuori. Ei ne parikymppiset mitään setämiestä halua.
Tiedän. Olen 36. En halua edelleen 20. Vaan oman ikäsen. Mutta en kelpaa.
Minä ja mun aviomies alettiin seurustella kun hän oli saman ikäinen kuin sinä. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 21 vuotta. Hänellä ei ollut kuin hyvin vähän kokemusta naisista ennen minua. Minulla oli takana aika pitkä parisuhde ja siitä lapsikin.
Joten ei missään nimessä kannata heittää kirvestä kaivoon, miehellä ei ole niin kiire kuin naisilla, jos olisit nainen olisit jo mummoäiti-ikäinen. Ehkä sun kannattaisikin etsiä yli kolmekymppisiä naisia jotka haluavat vielä ehtiä tekemään lapsen tai pari.[/quote
En mä halua lapsia. Ei mua kiinnosta.
Tässä iässä on jo kiire. Haluaisin löytää kumppanin en olla yksin. Nuorempana iha tarpeeksi sekoillu. Lapsia en halua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa monet naiset... mielellää pyöreet.. tyylikäs seksikäs meikkaa.. mutta en näköjään sellaista saa.
Tääkin on vähän hämäävä juttu sinussa. Olet usein sanonut tykkääväsi pulleista naisista, ei hoikista. Kuitenkin sanot myös laskeneesi tasoasi pulleisiin naisiin. Ei se ole tason laskemista, jos joka tapauksessa viehättää pullukat.
Vai tarkoitatko sitä, että sulle kelpaa nykyään ihan jäätävän läskitkin naiset? Siis niin lihavat, etteivät enää viehätä sinua. Kiinka lihava nainen saa siis olla?
Ei mielellään niin isoa. 100 kg raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa monet naiset... mielellää pyöreet.. tyylikäs seksikäs meikkaa.. mutta en näköjään sellaista saa.
Tääkin on vähän hämäävä juttu sinussa. Olet usein sanonut tykkääväsi pulleista naisista, ei hoikista. Kuitenkin sanot myös laskeneesi tasoasi pulleisiin naisiin. Ei se ole tason laskemista, jos joka tapauksessa viehättää pullukat.
Vai tarkoitatko sitä, että sulle kelpaa nykyään ihan jäätävän läskitkin naiset? Siis niin lihavat, etteivät enää viehätä sinua. Kiinka lihava nainen saa siis olla?
Mulle kelpaa hieman yksinkertainen pullukka. Olen laskenut rimaa. Miten voin olla sit sinkku?
Mulla on ilmeisesti sika huonoa tuuria löytää nainen. Kun nuorempana sain ja seurustelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen paljo nykyää tässä iässä varattuja. Ja mietin mitrn he ovat kelvanneet. Ja mulla tätä ikää ja olen silti sinkkuna.
Nuorempana sekoilin ihan tarpeeksi ja mulla oli yhden illan juttuja jne. Nyt haluaisin pysyvän kumppanin ja on työpaikka. Mutta ylipainon ja ikäni puolesta en kelpaa.
Lopeta jo tuosta ulkonäöstäsi jankuttaminen. Täälläkin on moni sanonut ettei ole ulkonäöstäsi kiinni. Onko noin vaikeaa myöntää, että vika onkin jossain muussa kuin ulkonäössäsi? Koska silloin joutuisit menemään itseesi naisten syyttämisen sijaan.
Nyt menee paremmin ku nun nuorena. Lopetin alkolin olen vakituises töissä. Aika outoa ettei ole vientiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo tuosta ulkonäöstäsi jankuttaminen. Täälläkin on moni sanonut ettei ole ulkonäöstäsi kiinni. Onko noin vaikeaa myöntää, että vika onkin jossain muussa kuin ulkonäössäsi? Koska silloin joutuisit menemään itseesi naisten syyttämisen sijaan.
Varmaa on vikaa muualle. Pitäs kelvata omana itsenäni.
Mutta en näköjään kelpaa enää omana itsenäni ja ikä. Pitäs olla erilainen. Ei mulla oo ees kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa hieman yksinkertainen pullukka. Olen laskenut rimaa. Miten voin olla sit sinkku?
No et varmaan ole löytänyt sellaista kaltaistasi oppimishäiriöistä naista. Ja olet tehnyt selväksi, ettei kiinnosta lähteä sellaisia myöskään etsimään mihinkään heille tarkoitetuista tapahtumista. Mä sanon sulle ihan suoraan, että et tule kelpaamaan tavisnaiselle. Nuorena saa olla vähän höhlä, mutta ei enää nelikymppisenä.
Nuorena mulla oli kavereita ja sain paljon naisia ja komea olin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee paremmin ku nun nuorena. Lopetin alkolin olen vakituises töissä. Aika outoa ettei ole vientiä??
Ei ole outoa. Olet pakkomielteinen jankuttaja, et normaali mies. Ei onnistu normaalin naisen kanssa yhteiselo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et varmaan ole löytänyt sellaista kaltaistasi oppimishäiriöistä naista. Ja olet tehnyt selväksi, ettei kiinnosta lähteä sellaisia myöskään etsimään mihinkään heille tarkoitetuista tapahtumista. Mä sanon sulle ihan suoraan, että et tule kelpaamaan tavisnaiselle. Nuorena saa olla vähän höhlä, mutta ei enää nelikymppisenä.
En varmaa ole joo löytänyt. Enkä etsi enää. Olen yksinäinen elämäni. Palkkatyö on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole outoa. Olet pakkomielteinen jankuttaja, et normaali mies. Ei onnistu normaalin naisen kanssa yhteiselo.
En kyllä ole. Olen ihan erilainen live elämässä kuin ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole. Olen ihan erilainen live elämässä kuin ulkona.
Osaan keskustella ja en jankkaa samaa levyä. Haluaisin vaan päästä treffeille ja näyttää taitoni.
Kelpaa, hah. Miksi naisen pitäisi ottaa ukko, jos siitä ei ole mitään hyötyä? En yhtään ihmettele omaakaan sinkkuuttani kun kuka ihme tällaisen laiskan juopon haluaisi parikseen? Katse peiliin.
Tiedän, että itselläni voisi olla vientiä, jos:
-laihduttaisin
-pukeutuisin tyylikkäämmin
-en joisi niin usein alkoholia
-en olisi työnarkomaani
Mutta kun ei vaan jaksa panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena mulla oli kavereita ja sain paljon naisia ja komea olin.
No mihin ne kaverit kaikkosivat? Ja mikset vastaa siihen, että mihin se sun työkaveri katosi?
Sanot olevasi mukava mies, mutta sulla näyttää menevän sukset ristiin kaikkien kanssa. Jopa perheenjäsenten.
Osaan keskustella ja oon suht normaali. Ja puhun normaalisti. Olen vain ujo ja hiljanen. Ei kukaan nainen halua nähdä mua.
Minä ja mun aviomies alettiin seurustella kun hän oli saman ikäinen kuin sinä. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 21 vuotta. Hänellä ei ollut kuin hyvin vähän kokemusta naisista ennen minua. Minulla oli takana aika pitkä parisuhde ja siitä lapsikin.
Joten ei missään nimessä kannata heittää kirvestä kaivoon, miehellä ei ole niin kiire kuin naisilla, jos olisit nainen olisit jo mummoäiti-ikäinen. Ehkä sun kannattaisikin etsiä yli kolmekymppisiä naisia jotka haluavat vielä ehtiä tekemään lapsen tai pari.