Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.

Vierailija
30.10.2021 |

Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.

Kommentit (403)

Vierailija
141/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun ei tarvitse olla sinkku jos ei halua!  Miehiä löytyy, siis oikeita miehiä, ei miehen kokoisia pikkukakaroita.

Kyllä sinua tulee säälikin vaikka oletkin uskomattoman ärsyttävä. Pitää muistuttaa itselleen että et voi itsellesi mitään, ei ole läheskään kaikki muumit laaksossa.

Ja onhan teitä muitakin onnettomia kuten itsekin aina jankutat. Et ole ainoa. Lohduttaudu sillä jos voit.

Aha no sille en voi koskaan mitään.. myös on naisiaki jotka ei kelpaa ..että naisetki on parisuhteeseen kelpaamattomia ja ei sille vaa voi mitään.. elämä on

Vierailija
142/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vammainen pakkomielteinen jankkaaja, heikkolahjainen ja autistinen. Siksi ne ei ota sua. Todnäk oot myös ruma. Ei kestä kiittää, nyt voit lopettaa tän jankutuksen. Paitsi että sä et lopeta koska olet vammainen jankuttaja.

En ole vammainen enkä ruma, tuliko tosta loukkaamisesta nyt parempi mieli?

Sä olet Allu ihan itse kertonut olevasi jälkeenjäänyt, jossain näistä miljoonista ketjuistasi. Lopeta se naisten stalkkaus, olet ällöttävä.

AIka törkeesti sanoit. No minä nyt katon naisia ei ole kavereitakaa.. en ole mitenkää kovin jälkeenjäänyt.. käyn töissä ja tienaan hyvin.. älå jauhaa minusta paskaa.. kävin vain joskus emu koulua

Niin, olet vammainen ja kävit vammaiskoulua. Lisäks sun viesteistä huomaa kristallinkirkkaasti että olet jälkeenjäänyt, ei kukaan normaali ihminen tee miljoonaa jankkausketjua. Käytöksesi on vammaisen ihmisen käytöstä. Siksi et saa naista, koska eihän normaali nainen ota vammaista. Sun pitää ottaa jälkeenjäänyt nainen.

Heh ei mun tarvi. koska olen seurustellut normaaleiden naisten kanssa :D naurettava tyyppi oot :D:DD

No selvästi tarvii, normaalinaisethan ei kelpuuta sua. Se on selvä merkki siitä että nyt on aika alentaa tasoa. Vai oletko niin jälkeenjäänyt ettet tätä itsestäänselvyyttä sisäistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin perus :D jopa tällanen ö-luokan mies syyllistää NAISIA kun ei saa parisuhdetta. Sen sijaan tosi kauniit ja fiksut naisetkin tyypillisesti aina syyllistää ITSEÄÄN jos ei parisuhdetta löydy. Miksi miehet uskoo että niillä on oikeus parisuhteeseen, ja että joka ruman ja tyhmän vammaismiehen synnyinoikeutena olisi joku nainen?

Mikä vika on vammaisissa? Hä kerro se? Mä en ole vammainen.. hieman yksinkertainen esim lukihäiriö tekeekö se musta vammaisen?

Vierailija
144/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vammainen pakkomielteinen jankkaaja, heikkolahjainen ja autistinen. Siksi ne ei ota sua. Todnäk oot myös ruma. Ei kestä kiittää, nyt voit lopettaa tän jankutuksen. Paitsi että sä et lopeta koska olet vammainen jankuttaja.

Sä olet Allu ihan itse kertonut olevasi jälkeenjäänyt, jossain näistä miljoonista ketjuistasi. Lopeta se naisten stalkkaus, olet ällöttävä.

AIka törkeesti sanoit. No minä nyt katon naisia ei ole kavereitakaa.. en ole mitenkää kovin jälkeenjäänyt.. käyn töissä ja tienaan hyvin.. älå jauhaa minusta paskaa.. kävin vain joskus emu koulua

Niin, olet vammainen ja kävit vammaiskoulua. Lisäks sun viesteistä huomaa kristallinkirkkaasti että olet jälkeenjäänyt, ei kukaan normaali ihminen tee miljoonaa jankkausketjua. Käytöksesi on vammaisen ihmisen käytöstä. Siksi et saa naista, koska eihän normaali nainen ota vammaista. Sun pitää ottaa jälkeenjäänyt nainen.

Heh ei mun tarvi. koska olen seurustellut normaaleiden naisten kanssa :D naurettava tyyppi oot :D:DD

No selvästi tarvii, normaalinaisethan ei kelpuuta sua. Se on selvä merkki siitä että nyt on aika alentaa tasoa. Vai oletko niin jälkeenjäänyt ettet tätä itsestäänselvyyttä sisäistä?

Heh on kyllä kelpuuttanut 2 kaunista normaalia naista aikoinaan :D heh sähän sen tiedätki :D

Vierailija
145/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuan kyllä ja kuinka moneen otteeseen se pitää sanoa että olen laskenut rimaa.. tavallisen näköiseen ei kauniiseen pulleaan naisiin.. eikö se mene perille? Naiset ne saisi laskea rimaa!

Vierailija
146/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo haastava tilanne parin löytymisen kannalta, kun ei ole normaalijärkinen muttei "tarpeeksi"vammainenkaan.

Vierailija
147/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä. Mun mies on aika lyhyt ja pullea, mutta ihan söpö ja luonteeltaan välittävä ja kiva. Kyllä sussa taitaa olla jotain vikaa, muuta kuin ulkonäkö siis.

Mä en ymmärrä että mitä sit näät siinä miehessä ja miten se sulle kelpaa lyhytkin vielä?

Siksi et varmaan naista löydäkään, kun et tuollaista ymmärrä. Eihän ulkonäkö ole kuin pintaa.

Vierailija
148/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää tän honkkelin. Pyörii Vantaalla erään keskittymän lähistössä. Perusilme on sellainen Syvä joki -banjonsoittaja.

Vierailija
149/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo haastava tilanne parin löytymisen kannalta, kun ei ole normaalijärkinen muttei "tarpeeksi"vammainenkaan.

Niin on.. että tosi tosi vaikeeta on ja turhauttavaa nykyää ikää vaan tulee.. eikä millää löydy sopivaa naista.. mulla on kuitenki paljo ollut nuorempana naisia ja yhden illanjuttuja.

Vierailija
150/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä. Mun mies on aika lyhyt ja pullea, mutta ihan söpö ja luonteeltaan välittävä ja kiva. Kyllä sussa taitaa olla jotain vikaa, muuta kuin ulkonäkö siis.

Mä en ymmärrä että mitä sit näät siinä miehessä ja miten se sulle kelpaa lyhytkin vielä?

Siksi et varmaan naista löydäkään, kun et tuollaista ymmärrä. Eihän ulkonäkö ole kuin pintaa.

Ymmärrän ja mussa on paljon hyvää.. en juo alkoholia.. en polta.. olen kiltti rauhallinen mukava.. siniset silmät pitkä.. hyvä tyyli. työpaikka. .kyllä pitäs löytää nainen mut naiset on nirsoja

Vierailija
151/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet miehet väittää että naiset on niin nirsoja ja liian urakeskeisiä kauniita koulutettuja nirppanokkia.. saisivat vähän laskee rimaa.. itse käyn töissä ja rahaa ei ole.. ja ei mulla ole varaa kalliiseen mersuun miten se nirppanokka sit saa hienon mersun.. mä en tajua.

Vierailija
152/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
153/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkätkin miehet kelpaavat kuhan on nuori alke 40 kymppinen.

Vierailija
154/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kelpaa.. olen 36 v missä mun nainen on?

Vierailija
155/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin perus :D jopa tällanen ö-luokan mies syyllistää NAISIA kun ei saa parisuhdetta. Sen sijaan tosi kauniit ja fiksut naisetkin tyypillisesti aina syyllistää ITSEÄÄN jos ei parisuhdetta löydy. Miksi miehet uskoo että niillä on oikeus parisuhteeseen, ja että joka ruman ja tyhmän vammaismiehen synnyinoikeutena olisi joku nainen?

Mikä vika on vammaisissa? Hä kerro se? Mä en ole vammainen.. hieman yksinkertainen esim lukihäiriö tekeekö se musta vammaisen?

Mitä vikaa vammaisissa? No kerropa se.

Itse aina huutamassa että vammaista et  huoli eikä sinun tarvitse. 

Sitä paitsi sinulla on monta muutakin häiriötä lukihäiriön ja yksinkertaisuuden lisäksi: syöt lääkkeitä aggressiivisen käyttäytymisen takia. On todettu epävakaan persoonallisuuhäiriön piirteitä.

Et ole ikäisesi tasolla läheskään henkisesti. (ja sen huomaa)

Ennen lääkkeiden kanssa aloitusta riehuit kapakassa, sinut pantiin maahan vartijoitten toimesta. Huusit ja räyhäsit, häiriköit naisia kun he eivät halunneet seuraasi. Tässä muutama esimerkki.

Ja kun löytyy valtavan paljon normaaleja miehiä, miksi pitäisi huolia epävakaa tyyppi jonka toilailuista ei voi olla varma?

Oma isäsi ja veljesi ovat panneet välit poikki. Riehumisesi takiako? Kerro!

Itse olet sanonut etttä on enää äiti joka jaksaa. Sääliksi käy sitäkin äitiparkaa.

Vierailija
156/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kelpaa kuin komea mallimies johtaja hienolla mersulla.

Vierailija
157/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vi**u, nyt tämä rasittava ruikuttaja 24en sinkut-osiosta on täälläkin. Painu helvettiin ja pysy omalla palstallasi. 

Älä lue jos haittaa. Uudet on aina tervetulleita!

Vierailija
158/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä vinkuilija tuot parisuhteeseen? Siis mitä hyviä juttuja? Miksi naisen kannattaa mieluummin olla sun kanssa kun ilman sinua?

Vierailija
159/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kelpaa kuin komea mallimies johtaja hienolla mersulla.

Joo. Semmoisia jokaisella naisella on mukana Prismassa.

Vierailija
160/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa vammaisissa? No kerropa se.

Itse aina huutamassa että vammaista et  huoli eikä sinun tarvitse. 

Sitä paitsi sinulla on monta muutakin häiriötä lukihäiriön ja yksinkertaisuuden lisäksi: syöt lääkkeitä aggressiivisen käyttäytymisen takia. On todettu epävakaan persoonallisuuhäiriön piirteitä.

Et ole ikäisesi tasolla läheskään henkisesti. (ja sen huomaa)

Ennen lääkkeiden kanssa aloitusta riehuit kapakassa, sinut pantiin maahan vartijoitten toimesta. Huusit ja räyhäsit, häiriköit naisia kun he eivät halunneet seuraasi. Tässä muutama esimerkki.

Ja kun löytyy valtavan paljon normaaleja miehiä, miksi pitäisi huolia epävakaa tyyppi jonka toilailuista ei voi olla varma?

Oma isäsi ja veljesi ovat panneet välit poikki. Riehumisesi takiako? Kerro!

Itse olet sanonut etttä on enää äiti joka jaksaa. Sääliksi käy sitäkin äitiparkaa.

En juo alkoholia en riehu.. kaikki on loppunut.. olen panostanut elämääni ja ei kiinnosta baarit ja alkoholi enää.. isä pitää kyllä yhteyttä ja äiti.. no kyllä mussa on paljon hyvää ja ihmettelen miksei kukaan huoli.. olen saanut vuosi sitte vakituisen työn ja teen vuosia töitä ja haluan muuttua ja olla erilainen.. en ole kyllä lapsen tasolla.. oon erilainen kun olen ulkomaailmassa osaan keskustella ja oon mukava.. siispä en vain ymmärrä.. mitä sanoa..  olen noussut tästä kuopasta hyvään suuntaa.. harmi jos ei naiset ymmärrä sitä eivätkä ikinä nää mussa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme